Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

[שרשור מתגלגל] שנה ראשונה עם C4 פיקאסו 5 דל' 2017 1.6T


איציק נ.
 שיתוף
עוקבים 17

פוסטים מומלצים

הדיזל הקצר בוודאות קיים למוניות, נסעתי בכזאת.

היא הוצעה למכירה גם ללקוחות פרטיים, אבל רק בגרסה COMFORT PACK, הפחות מאובזרת.

הדגם הקצר עדיין מופיע באתר היבואן אבל בפועל כבר לא נמכר (בנזין או דיזל), כך לפחות לדברי איש המכירות שדיברתי איתו לפני כ-3 שבועות באולם תצוגה בירושלים.

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 64
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

תראה...תשמע.... האמת שזה קרה מהר משחשבתי (ציפיתי לחיפוש של כמה חודשים, ארוך ומייגע, עד שאגיע למצב שאני מתפשר על משהו ואז קונה) ובסופו של יום הגיעה ההזדמנות שלא יכולתי לסרב לה, וקניתי. אז עוד לא

חוגגים 4 שנים על הכביש: הגענו ל 47,596 ק"מ. היום הרכב עבר טסט ללא רבב.   עברו כ-7500 ק"מ מהטיפול הקודם (12 חודשים) בגלל הקורונה (פחות נסיעות). למרות זאת, נראה לי שאני בכל זאת יאמץ את הה

לא רוצה בנזין, וגם לא רוצה גיר ידני או נוחות נסיעה של נגמ"ש (308GTI). אני רוצה שיהיה קודם כל דיזל כי זה מה שאני אוהב. דבר שני - אוטומטי (אין היום שום הצדקה לגיר רגיל כשיש לנו גירים אוטומטיים עם 6

תמונות שפורסמו בשרשור

למיטב ידיעתי הופסק הייצור של הגרסה הקצרה (תאכלס, ה-C5 Aircorss היא סוג של יורשת בעידן הקרוסאוברים)

Peugeot 208 GTi | Citroen C4 SX Automatic | Tony Kart Racer 401S 125cc

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 4 שעות, system_x כתב:

לגבי אנדרואיד אוטו אני כנראה אלך על זה, מתאים למערכת מבוססת smeg (לא יודע אם אצלך זה עדיין smeg או החדשה יותר שאינני זוכר את שמה).
US $243.54 34%OFF | Wireless Apple Carplay Android Auto Interface Adapter For Citroen C4 SMEG / SMEG+ System multimedia Original Screen Update
https://a.aliexpress.com/_mt3UZQF

זה מסך שלם? או רק מחשב שונה?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

זה בעצם מתחבר למסך המקורי ואתה עובר אליו.

לי גם היום יש שם התקן אבל מדובר אצלי באנדרויד ישן ומוגב מאוד שלא שווה מאמץ להתעסק בו

Sent from my MI 9 using Tapatalk
 

Citroen C4 Grand Picasso 2016 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • שבועיים מאוחר יותר ...

Well,

חלפה עברה לה שנה, ובדיוק היום (3/9/2020) לפני שנה - העברנו בעלות והרכב עבר לידיים שלי.
ק"מ בזמן רכישה: 37,254 ק"מ
ק"מ מהיום בבוקר: 45,001 ק"מ (דווקא היום נסעתי עם האוטו קצת בערב, אז תוסיפו עוד איזה 30 ק"מ אם אתם גרידיים ;-) ).

מבחינת טיפולים, לא השתנה שום דבר מאז עידכון ה"חצי שנה הראשונה" מה 5/3/2020..
בגיל 3 בוצע טיפול קטן (שמן+פילטר שמן+מסנן למזגן) ומצבר AGM חדש שהוחלף באחריות יצרן ממש לפני תום האחריות של הרכב.

ההתרשמות הראשונית של החצי שנה עומדת בעינה גם אחרי שנה: מאוד מרוצים מהאוטו, חזק, שקט ומרווח.
צריכת הדלק בהתבסס על ה 7747 ק"מ האחרונים, לפי מחשב הרכב, היא 10.8 ק"מ לליטר (במשאבה זה בערך 10.2 ק"מ לליטר).
לצערי בעקבות הקורונה לא יצא לי לצאת עם הרכב לנסיעה נטו מחוץ לעיר (כזו של מאות קילומטרים לכל צד) בשביל לראות איך הוא שם, אבל בנסיעות קטנות מחוץ לעיר אם מאפסים את המחשב דרך, מקבלים מספרים יפים מאוד (15-16) אבל שוב - מה שמעניין אותי זה תכל'ס נסיעה של כמה מאות קילומטרים לאורך מתווה משתנה של כבישים, בשביל לראות מה הצריכה הריאלית.
.
מבחינת התקנות: 
הדבר היחידי שהתקנתי ברכב היה חיישני רברס (הכי קרוב למקור שרק אפשר) והפרוייקט נמצא על הפורום בקישור הזה.

מבחינת מערכת, התכנון הוא להוסיף מגבר 5 ערוצים ולהחליף את הרמקולים המקוריים בסט קומפוננטים עם סאב 10".
לא ברור אם הקורונה תרמה למצב, אבל המגבר שבניתי עליו מאמאזון פשוט out of stock בכל חור שחיפשתי (כולל חיפוש חוץ מאמאזון - וזה לא בגלל שיש בעיית שילוח או משהו, המכשיר פשוט ח-ס-ר במלאי) ונשארתי דיי תקוע.

עדיין תוהה מה לעשות עם ה"רדיו" המקורי ואיך בכלל להלביש משהו אחר על הרכב הזה, בין אם זה מסך כלשהו או אפילו HU סטנדרטי (1DIN) שישמש לי כבסיס טוב לעבוד איתו מול מגבר. אין לי הכרות עם ה"מערכת" המקורית של היצרן (SMEG משהו...) אבל במכוניות הישנות או הפשוטות יותר שמגיעות עם רדיו רגיל (RD4) זה בלתי אפשרי לשים מגבר מהסיבה הפשוטה שגם אם תשתמש בממיר הכי טוב שיש, ה-אות שמוציא הרדיו (RD4) פשוט גרוע בגלל שהוא מוכוון ע"י היצרן לרמקולים קואקסיאליים והגברה של אות כזה היא פשוט דיזסטר שאין לתאר.
אני מניח שצריך לבדוק יותר לעומק אם יש למערכת הנוכחית של היצרן (ה SMEG משהו הזה) אופציה למגבר ופשוט לראות אם אפשר לפתוח אותה דרך מחשב ולהשיג כבל מתאים לחלק האחורי בשביל לקבל LINE OUT ולעשות בדיקה ולראות איך זה נשמע.

זהו לבינתיים, נתראה בסיכום של שנה הבאה ;-) 

איציק

  • אהבתי 2

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
Citroen C4 MY07
2.0 143hp Automatic

 Citroen Berlingo Turbo Diesel MY06 2.0HDi 90Hp

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • 4 חודשים מאוחר יותר...

חוגגים 4 שנים על הכביש:

הגענו ל 47,596 ק"מ. היום הרכב עבר טסט ללא רבב.

 

עברו כ-7500 ק"מ מהטיפול הקודם (12 חודשים) בגלל הקורונה (פחות נסיעות). למרות זאת, נראה לי שאני בכל זאת יאמץ את ההחלפות כל 7500 ק"מ (להזיק זה לא).


שבוע שעבר בוצע טיפול קטן בשמן TOTAL 5W30 B71-2297 + סנן שמן מקורי (הוזמן מפולין) + סנן אויר למזגן (מקורי, הוזמן מאליאקספרס) ונוזל בלמים הוחלף היום (בהמשך לשירשור הזה) כמובן DOT4 Class6 שטיפה מלאה של המערכת.

ב 3800 ק"מ האחרונה אני עובד עם FUELIO ומעדכן בכל תידלוק את הנתונים. בתקופה שנסעתי נסיעות קצרות צריכת הדלק עמדה על איזור ה 10 ק"מ לליטר. בחודשיים האחרונים נסעתי יותר והיא השתפרה לכיוון 11-11.4 ק"מ לליטר. הממוצע מהחצי שנה האחרונה עומד על 10.4 ק"מ לליטר. בשביל ג'מוס בגודל הזה, אני יותר ממבסוט (טרם בדקתי צריכת דלק נטו מחוץ לעיר, גם זה יגיע).

אנקדוטות מהטיפול (וגם: הוצאת קיטור):

1. לא פחות מ 11 ברגים (ראש משושה 10 מ"מ)  מחזיקים את הכיסוי פלסטיק התחתון מתחת למנוע, לא הגזמנו ? לאן חשבתם שהוא יברח ?

2. טוב שלא החביאו את הפילטר שמן יותר עמוק (בפעם הראשונה זה מעצבן, מהפעם השניה זה קל). ממליץ לדחוף כמה סמרטוטים נקיים מתחת לבית פילטר טרם החלפת הסנן, אחרת זה מטנף את האיזור.

3. אפילו את הפטמות ניקוז מהקליפרים הם היו חייבים לשים במקום שצריך לפרק גלגל בשביל לנקז נוזל בלמים. פירקתי כמו מניאק 4 גלגלים רק בשביל זה.

4. גם אצלי סנני האויר למזגן יצאו מעופשים. שנה שעברה אכלתי חרא עד שהכנסתי אותם - אבל ברגע שאתה לומד זה הולך בקלות (הפעם לקח לי בקושי 3 דקות).

5. למה לעזאזל הגלגלים "נדבקים" לעיגול המרכזי בנאבה ? הייתם חייבים לעשות את הכל כל כך מדוייק ??!

על 2 גלגלים נאלצתי לדפוק עם פטיש (מהחלק הפנימי כלפי חוץ) + חתיכת עץ עבה במיוחד (בשביל לא לפגוע בג'אנט) בשביל להוציא את הגלגל מהטבור של הנאבה (וכמו אהבל רק בגלגל האחרון החכמתי לקחת מברשת פלדה, לנקות את מרכז הטבור ולמרוח מעט חומר סיכה בשביל למנוע את ההידבקות הבאה).

זהו. פרקתי.

איציק.

WhatsApp Image 2021-01-07 at 14.55.07 (1).jpeg

WhatsApp Image 2021-01-07 at 14.55.07.jpeg

WhatsApp Image 2021-01-07 at 14.55.08 (1).jpeg

WhatsApp Image 2021-01-07 at 14.55.08 (2).jpeg

WhatsApp Image 2021-01-07 at 14.55.08.jpeg

WhatsApp Image 2021-01-07 at 14.57.10.jpeg

  • אהבתי 3
  • מעניין 2

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
Citroen C4 MY07
2.0 143hp Automatic

 Citroen Berlingo Turbo Diesel MY06 2.0HDi 90Hp

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הם היו צריכים לעשות את הג'אנט ממורכז בדיוק על הנאבה, כי הברגים שלהם לא קוניים אלא שטוחים עם שייבה, אז בלי זה אין התמרכזות.

גם בקקטוס עברתי מה שאתה עברת, העסק מחליד טיפה ומתנפח ואז לא ניתן לפרק את הגלגל בלי פטיש. לכן יש לגרז.

 

עריכה אחרונה על ידי פריג'י
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ידוע. אני מגרז היטב לפני הרכבת הגלגל ומחזיק פטיש גומי בבגאז'. למרות זאת : הפירוק הוא עם אלימות של שוטרי מג"ב
ואז איתוראן מתקשרים לשאול אם קרה משהו לאוטו . זה רק פאנצ'ר אני מרגיע.



קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אחרי גירוז סביר כבר לא קרה לי יותר שנדרשה אלימות כלשהי... אולי אתה צריך לנקות עם מברשת ברזל להסיר שאריות חלודה.

עריכה אחרונה על ידי פריג'י
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • 4 חודשים מאוחר יותר...

מעדכן (נתחיל מהסוף):

מכרתי את האוטו.

לא זוכר מתי בפעם האחרונה מכרתי אוטו בטווח יחסית קצר, אבל משהו השתנה בחודשים האחרונים בפאזל הכללי והכלכלי - וכתוצאה מכך מחשבתי "השתבשה עליי" והחלטתי לצעוד לכיוון החלום (הקטן) שלי, ולא להביט לאחור (או לצדדים).

פרסמתי מודעה ביד-2, באו כמה אנשים לראות את הרכב, הראשון מבינהם הגיע בבוקר למחרת פרסום המודעה (פרסמתי בלילה שלפני) ולקח לבדיקה, אך התנאים לא הבשילו לעסקה (דחף למחיר נמוך באופן מוגזם, אז שיחררתי אותו לביתו כמו שהוא הגיע, פחות ה 600 ש"ח שהוא שם על הבדיקה).
כמה ימים לאחר מכן כבר היו 3 קונים פוטנציאליים, אחד פיספס את הרכב (בא, ראה, התרשם - ולא הציע מחיר. חזר אליי כמעט שבוע אחריי - והרכב כבר נמכר), השני לא הספיק להגיע, השלישי הגיע וסגר חוזה בלי לקחת את האוטו לבדיקה או למוסך אפילו ("מספיק לי לראות ממי אני קונה"). הרכב נמכר תוך פחות משבוע מרגע הפרסום.

מחירון לוי יצחק: 68K, משוקלל 69.8K. נמכרה AS IS ב 64K (בידיעה שצריך להחליף צמיגים בהמשך, כי על הרכב יש את המקוריים עדיין).

איציק

  • מעניין 2

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
Citroen C4 MY07
2.0 143hp Automatic

 Citroen Berlingo Turbo Diesel MY06 2.0HDi 90Hp

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 17 דקות, ronrcz כתב:

רגע, אבל מה עכשיו?? 308GTI? 

אני מהמר על טסלה

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא רוצה בנזין, וגם לא רוצה גיר ידני או נוחות נסיעה של נגמ"ש (308GTI).

אני רוצה שיהיה קודם כל דיזל כי זה מה שאני אוהב. דבר שני - אוטומטי (אין היום שום הצדקה לגיר רגיל כשיש לנו גירים אוטומטיים עם 6-8 הילוכים). אה, לא פחות חשוב: עדיפות לצבע לבן (לא בנוי יותר למכוניות שכל נגיעה בהן עושה לי כאבים בגוף, אני מעדיף שתצחקו עליי ותגידו שאני אוהב צבע של מונית). עדיפות לשנת 2018 כי זה נכנס לי בתקציב (100K). הדגם המועדף עליי הוא כזה שמתחיל ב 3, נגמר ב 8, עם שני אפסים באמצע. 

אני ממש, אבל ממש, לא ממהר.
 

איציק

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 2

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
Citroen C4 MY07
2.0 143hp Automatic

 Citroen Berlingo Turbo Diesel MY06 2.0HDi 90Hp

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני שעתיים, איציק נ. כתב:

... דיזל... שמתחיל ב 3, נגמר ב 8

אם אני זוכר נכון זה היה התכנון גם לפני שנתיים כשקנית את הפיקאסו😁

  • אהבתי 1

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...