Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

[שרשור מתגלגל] שנה ראשונה עם C4 פיקאסו 5 דל' 2017 1.6T


איציק נ.
 שיתוף
עוקבים 17

פוסטים מומלצים

בתור בעלים של אחד כזה (2 שרשורים שלי בנושא קיימים בפורום - אחד יתעדכן כשיהיה מה לעדכן), כמה תוספות למה שאיציק נ. כתב.

 

תאוצה - ליטוף זה ליטוף והמנוע באמת גמיש להפליא. אבל התיבה יודעת גם יפה מאוד להוריד הילוך בלחיצה חזקה על הדוושה. היא לא באמת מורידה הילוך - היא לא מתביישת להוריד 3 במכה. האמת שזה ממכר.

 

צריכת דלק- +- מה שאיציק כתב. אבל כשאיציק יסע פעם במישור מחוץ לעיר, ואם הוא לא מפחד ממשאיות שעוקפות אותו, שיסתכל אז על נתון הצריכה הרגעית. קצת מדהים למנוע של 165 כ'ס.

 

לגבי שקע 12V - יש באמת גם אחד ליושבי השורה השניה, בין המושבים. אבל איציק מפקשש את השקע השלישי שנמצא בתא המטען (צד שמאל, על הפנל האופקי מאחורי השורה השניה לזכרוני).

 

למיטב ידיעתי אין כל קשר בין C4 פיקסו ממודל 2014 ומעלה (הדור השני) לבין ה C4 - פרט לשם.

ה C4 מבוסס על הפלטפורמה הקודמת של PSA - פלטפורמת ה PF2.

הדור השני של הפיקסו מבוסס על פלטפורמת ה EMP2 המודרנית הנוכחית, ו(יחד עם ה 308 הנוכחית) היה למעשה הרכב הראשון שהשתמש בה. עקב כך הוא, למשל, קל יותר מהC3 פיקסו שקטן ממנו בהרבה.

1. בעניין השקע מצית, ברור שאני מודע אליו - וגם הזכרתי אותו בשירשור הזה של התקנת חיישני הרברס ברכב. כמה שלא ניסיתי לצמצם יצאה פוסט דיי ארוך, ולכן מלכתחילה לא התייחסתי באותו הפוסט לכל דבר אפשרי שפגשתי ברכב.

2. בנסיעה על 90 קמ"ש, תראה 18-20 ק"מ לליטר במצב "צריכה רגעית". אין ספק שהזרקת בנזין ישירה, טורבו, ותיבת הילוכים עם 6 הילוכים לפחות, עושים את ההבדל.

 

תודה על הפוסט , גם אני שמתי את עיני על הרכב הזה בגרסת הדיזל.

היכן ניתן לרכוש סט לתיקון הצבע?

רכשתי באיביי.

https://www.ebay.com/itm/Touch-up-paint-for-PEUGEOT-CITROEN-KCA-F4-GRIS-ARTENSE-METALLIC-Pen-Kit/193144390161?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2057872.m2749.l2649

הסט מכיל גם מחט וגם מכחול קטן.

 

תתחדש. ללא ספק זו המשפחתית הכי טובה שכסף יכול לקנות. כתבתי את זה אז, ואני מאמין בזה היום.

מאז מה שהשתנה זה שהן גם אמינות מאוד.

המצחיק הוא שהשוק הבין את זה והן שומרות על מחיר גבוה גם כמשומשת.

מגניב.

שוב תודה גם לך וגם לאביעד על החפירות בכל מדיה אפשרית :-P;-):-)

 

היום מעדיפים משום מה את המראה הג'יפי האוילי שאולי נותן תחושת פיקוד על גדוד סיור מדברי אבל כל כך טפשי מכל בחינה פרקטית.

היום אנשים לא קונים אוטו, הם קונים מה שאופנתי (והוא לא קשור בכלל לצרכים שלהם, פשוט "בא להם") - ואתה צודק שזה טיפשי ואוילי כאחד.

 

תתחדש על הרכב,

אחלה סקירה.

אני כל פעם נדהם לטובה מהמרחב במושב האחורי.

אין ספק שזה אחד הדברים אם לא ה-... (בוא נגיד שלא היה אחד שנשאר אדיש ברגע שפתח את הדלת האחורית ונכנס פנימה).

 

איציק

אהבתי מאוד את הסקירה המעניינת.

אבל אני חייב לציין שמוזר שאין שום מילה רעה על הרכב...

אם אתה מחפש דברים רעים, תמצא גם במכונית הכי יקרה בעולם - ולמכביר.

הכל שאלה של מאין אתה בא ולמה אתה מצפה - ולכן ציינתי סקירה סובייקטיבית שלי ומאין אני בא (C4 2007 2.0L).

 

מה פחות טוב ?

המסך טאצ' יחסית איטי והוא לא מתממשק לאנדרואיד-אוטו או אפל קאר פליי (הרכב שלי מודל 2017 יוצר ב 10/2016) ובגרסאות שעלו לכביש עם תאריך ייצור של 1-2/2017 כבר יש את התמיכה הזו.

אני יודע להסתדר עם זה ומקבל גם את החסרונות. אין מושלם. מה גם שמבחינתי זה עניין זניח, ההתעסקות שלי בנהיגה היא עם האוטו והכביש, לא עם המולטימדיה.

אל תשכח שאני לא עם-ישראל. אני לא קונה אוטו לפי המולטימדיה שיש בו.

מה שמעניין אותי זה המנוע, גיר, נוחות, מרווח פנים, מזגן, בידוד רעשים וכד'.

אלו הם הדברים ש"עושים לי את זה". עם כל היתר - אני אסתדר.

המולטימדיה היא משנית לרכב, היא לא הרכב עצמו. אני מזרים מוזיקה ב BT (קיים) ועם הוויז אני מסתדר מצויין גם דרך הטלפון.

יש גם כניסת USB שאפשר לחבר DOK וגם כניסת AUX אם חפצת בחיבור אנלוגי לנייד.

ה BT הוא כמובן גם דיבורית לטלפון (אין תלונות, עובד כמו שצריך) ויש תמיכה בעברית בתפריטים וגם בתצוגה של אנשי קשר או שירים שמוזרמים ב BT (עם כיתוב בעברית).

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
Citroen C4 MY07
2.0 143hp Automatic

 Citroen Berlingo Turbo Diesel MY06 2.0HDi 90Hp

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 64
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

תראה...תשמע.... האמת שזה קרה מהר משחשבתי (ציפיתי לחיפוש של כמה חודשים, ארוך ומייגע, עד שאגיע למצב שאני מתפשר על משהו ואז קונה) ובסופו של יום הגיעה ההזדמנות שלא יכולתי לסרב לה, וקניתי. אז עוד לא

חוגגים 4 שנים על הכביש: הגענו ל 47,596 ק"מ. היום הרכב עבר טסט ללא רבב.   עברו כ-7500 ק"מ מהטיפול הקודם (12 חודשים) בגלל הקורונה (פחות נסיעות). למרות זאת, נראה לי שאני בכל זאת יאמץ את הה

לא רוצה בנזין, וגם לא רוצה גיר ידני או נוחות נסיעה של נגמ"ש (308GTI). אני רוצה שיהיה קודם כל דיזל כי זה מה שאני אוהב. דבר שני - אוטומטי (אין היום שום הצדקה לגיר רגיל כשיש לנו גירים אוטומטיים עם 6

תמונות שפורסמו בשרשור

תתחדש. ללא ספק זו המשפחתית הכי טובה שכסף יכול לקנות. כתבתי את זה אז, ואני מאמין בזה היום.

מאז מה שהשתנה זה שהן גם אמינות מאוד.

המצחיק הוא שהשוק הבין את זה והן שומרות על מחיר גבוה גם כמשומשת.

מגניב.

 

כל מילה, לא יאומן שאכן השוק הבין את זה, מחירון לוי יצחק לדגם 7 מקומות בשנתונים מסויימים לא זז כבר כמה חודשים!

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

עקב צורך ב 7 מקומות שכרתי אחת ליום.

לחיוב: חזק, מרווח, נוסע חלק, שטח חלונות ענק.

לשלילה: תפעול מסך מגע זוועה, מערכ. Ss נוראית שכל פעם שמניעה נותנת מכה אבל הכי נורא זה מושב נהג פשוט קצר מידי. שעה הלוך ו 35 דקות חזור פירקו אותי.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

נוחות מושב זה עניין מאוד אינדבידואלי - ולמרות שאני גם מעט רגיש לעניין הזה (בטוח שאתה כנראה יותר), בעיקר בריהוט בית (פינות אוכל למשל), לא מצאתי את המושב של הנהג קצר מידי - הוא מאוד נוח לי ותומך מספיק גם מבחינת אורך המושב.
כנראה שבמקרה הזה - כל אחד ואורך השוקיים שלו... (איזה משפט שלעולם לא חשבתי שיופיע בפורום רכב ????)

בעניין המסך מגע - נכון הוא איטי ולא נעים. בעניין ה S&S - אני מבטל אותו בתחילת כל נסיעה (1. לא אוהב את זה. 2. ההתנעה מעצבנת. 3. להואיל למנוע זה בטוח לא...).

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
Citroen C4 MY07
2.0 143hp Automatic

 Citroen Berlingo Turbo Diesel MY06 2.0HDi 90Hp

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

סתם מתעלק על השרשור, איזה ג'יפון חדש בחרו ההורים שלך בסוף?

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
12 minutes ago, guy.a said:

סתם מתעלק על השרשור, איזה ג'יפון חדש בחרו ההורים שלך בסוף?
 

מאז שלא עדכנתי (קרוב לחודש) הם היו בחו"ל וחזרו ממש לא מזמן. 

אנחנו נותנים להם לחזור לשגרה ומתכנסים לעניין.
תכל'ס, נראה לי שיש לאחד מהם בעיה להיתכנס לרכב מודרני ברמות שאנחנו מכירים היום - ויש לי תחושה שבסופו של דבר החיבור יהיה עם מכונית שבבסיס שלה היא לא מודרנית, אבל יש לה לוק מודרני.
בעקבות התחושות האלו, בצער רב אני מתכוון להציע להם את "נשק יום הדין" ממנו פחדתי מלכתחילה: ה ASX ה"חדשה".
יואב הגיע איתה במפגש האחרון ונראה לי שיהיה שם חיבור. נראה סבבה מבחוץ, פשוט מבפנים, מנוע אטמוספרי וגיר רציף... צריכת הדלק טובה ובסה"כ מדובר באוטו שימושי (יש בלימה אוטונומית ובקרת סטיה מנתיב ללא תיקון) נראה לי שזה ישב להם בול על המשבצת הנכונה (הלוואי ואתבדה). יואב כתב עליו בלינק הזה .

אותי זה מאכזב, כי רציתי שהם יסגרו על ה CX30 - שהיא מודרנית יותר.  מבפנים היא בכמה רמות מעל כל המתחרות מסביבה, גיר אוטומטי פלנטרי ומנוע אטמוספרי... שילוב מנצח של פשטות תחת מכסה המנוע - ושילוב של מראה סמי-יוקרתי בתא הנוסעים.

 

איציק
 

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
Citroen C4 MY07
2.0 143hp Automatic

 Citroen Berlingo Turbo Diesel MY06 2.0HDi 90Hp

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

המשפחתית האולטימטיבית.

נוחות מצויינת פרקטיקה אדירה ושדה ראיה לכל הכיוונים כמו אקווריום.

 

בדגם שלך גם שילוב מנוע וגיר מעולים.

נקודה אחת שמעט אכזבה אותי בפיקאסו 5 מושבים היא שורת המושבים השניה בהושבת מבוגרים שם, ניכר מאוד שהמתכננים שלה כיוונו את המושבים שם לכסאות בטיחות, סלקלים ובוסטרים. למבוגרים המושבים לטעמי מעט קטנים מידי, ובמקרה הזה למבוגרים היה עדיף את הסידור הקלאסי של מושב אחד גדול.

 

לנושא האחזקה כמובן שהדגם מציג התקדמות אדירה ומנוע ה-165 כבר לא סובל ממחלות הילדות הכרוניות של ה-156, אך כן יצא לי להתקל ברכב כזה שסירב להתכבות עם כפתור ההתנעה, ובפקק מילוי שמן שהתפרק ל-2 חתיכות.

CITROEN C5 AIRCROSS 2020

2010 CITROEN C4 SX

2002 SUZUKI JIMNY

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתאריך 8.3.2020 בשעה 21:04, איציק נ. כתב:


אותי זה מאכזב, כי רציתי שהם יסגרו על ה CX30 - שהיא מודרנית יותר.  מבפנים היא בכמה רמות מעל כל המתחרות מסביבה, גיר אוטומטי פלנטרי ומנוע אטמוספרי... שילוב מנצח של פשטות תחת מכסה המנוע - ושילוב של מראה סמי-יוקרתי בתא הנוסעים.

 

איציק

מענין, המזדה הזו היא כמעט אנטיתזה לאוטו שלך, בעוד הפיקאסו מרווחת, פונקציונלית מאוד עם חלונות ענק וראות נהדרת החוצה, המזדה מעוצבת למשעי, במיוחד בפנים עם לוח שעונים מרשים שלידו נראה זה שבפיקאסו כמו איזה גיבוב מרושל של מסכים ויריעות פלסטיק, אבל ב CX30 חלונות קטנים ומרחב פנימי חשוך ומצומצם, ודאי ליושבים מאחור, סוג של צוללת יוקרתית בתחושה, אבל כזו שהקריבה המון פונקציונליות לטובת מראה. יותר מכך בנוסף לעיצוב הקרבי שהיא מציעה ובצמוד לצליל אגזוז עם יומרה ספורטיבית, כשלוחצים על הגז, בגירסת 2 הליטר לפחות, מסתבר שהאוטו קצת דרדלה וגם זה הפוך מהסיטרואן שנראית יותר כמו קופסה שקצת נמעכה מהצדדים למעלה, אבל האוטו סוחב, אפילו בכלל לא רע.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בתור בעלים של 2016 אקזקיוטיב 7 מק'.

אני יכול לאשר את רב הדברים. 

 

מבחינת פונקציונליות יש ברכב הזה הכל.

הסוכך שמש שזז קדימה ואחורה, התיבה באמצע שאפשר לנתק. ראבק אפילו שמו מערכת שמגבירה את קולות האיתות אם שכחת לכבות (לא שכחתי, פשוט איתות ארוך - לקח זמן להבין מה קורה שם).

חסרונות - מערכת מולטימדיה לא ברורה במיוחד - לא יודע איך מעיפים תחנות רדיו של הבעלים הקודם. 

אם מישהו מתעניין אגב, כדי להוסיף תמונות ושירים לjukebox הDOK חייב להיות בfat32 

 

 

C4 Picasso 2016 Exclusive

C3 Aircross

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

גם הקסארה פיקאסו עם מנוע הדיזל זכתה לעדנה דומה בסוף חייה. אקזמפלרים במצב טוב וקילומטרז' סביר נמכרו מעל המחירון.
קרוב משפחה שחיפש אחת כזאת משומשת סיפר על מוכרים שביקשו גם 10,000 ש"ח מעל המחירון שהיה לרכב  באותה תקופה (אמצע העשור הקודם).

לגבי הדור הנוכחי,  מסכים לחלוטין עם האמירה שזה הרכב המשפחתי הכי מוצלח שקיים היום, ולצערנו לא לאורך זמן.
אלמלא הכסאות המחוממים ב-C4 פיקאסו הנוכחית שלנו, שזוגתי לא מוכנה לוותר עליהם, כנראה כבר הייתי מצליח לשכנע אותה לקנות אחת חדשה.

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • 5 חודשים מאוחר יותר...

היי איציק
אפשרי להחליף שמן גיר? יש פתח מילוי\מדיד?
אתה לוקח בחשבון שצריך לנקות שסתומים?
השמשה הקדמית לא מסנוורת?
אם יש לך עוד מה להוסיף למה שכבר כתבת זה יהיה מבורך.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מזדהה עם מרבית הדברים כבעלים של גרנד פיקאסו.
הצריכת דלק שאני בנתיים מגיע אליה בממוצע זה 11 קמ''ל.
אין מפוח מזגן נפרד לחלק האחורי של הרכב ב 5 מקומות נכון? אני רואה שאין גם בורר עוצמה לפתחים האחוריים?
742a78149a7698da749314e32a6249fa.jpg


הדבר היחידי רק שהרמתי עליו מעט גבה במה שכתבת זה שקט מהמנוע, אני חייב לציין שבנסיעה מנהלתית רגועה וא מאוד שקט ואף לא מורגש אבל בלחיצה ועליית סל''ד מעבר לרגיל הוא מרעיש בצורה דיי לא נעימה על בף המעצבנת.

לגבי אנדרואיד אוטו אני כנראה אלך על זה, מתאים למערכת מבוססת smeg (לא יודע אם אצלך זה עדיין smeg או החדשה יותר שאינני זוכר את שמה).
US $243.54 34%OFF | Wireless Apple Carplay Android Auto Interface Adapter For Citroen C4 SMEG / SMEG+ System multimedia Original Screen Update
https://a.aliexpress.com/_mt3UZQF

אגב יש קבוצת ואטסאפ ופייסבוק לבעלי פיקאסו.

Sent from my MI 9 using Tapatalk
 

Citroen C4 Grand Picasso 2016 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הי

אתמול הייתי בהרץ וריאתי אחת קצרה(שחורה - באסה),2016 מליסינג עם 79K ק"מ, נראת סבבה בפנים ובחוץ ופשוט עושה חשק אחרי שאתה נוסע בספייס ורסו,

וקצת שינתה לי את זווית הראיה (חיפשתי פלואנס דיזל או קטנה שקטה וחסכונית...) ולידה ישבה 2008 גם 2017 עם 65K ק"מ,

 

מה הצריכה האמיתית של הפיקאסו 5 מקומות (רעיתי נוסעת 25K בשנה ויש סיבה לרכב חסכוני)?

שוב לגבי האמינות בראיה לאחור למעט המסך בדגם המפואר יש עוד בעיות (רצועת הטיימינג?)?

במידה ואין משמעות גדולה למרווח, יש עדיפות ל2008 עליה?

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • חברי המעגל הראשון
לפני 2 שעות, system_x כתב:

אין מפוח מזגן נפרד לחלק האחורי של הרכב ב 5 מקומות נכון? אני רואה שאין גם בורר עוצמה לפתחים האחוריים?

יש

לפני 15 דקות, llaavvii כתב:

מה הצריכה האמיתית של הפיקאסו 5 מקומות (רעיתי נוסעת 25K בשנה ויש סיבה לרכב חסכוני)?

בנזין 165 כ'ס - משולב כ 11 ק'מ לליטר.  לא זוכר אם הובא או לא הובא בסוף חייו עם מנוע ה 1.2, אבל אם כן - תוכל להשיג עליו במשולב כ 15 ק'מ לליטר.

 

לא קיים בארץ הדגם הקצר עם דיזל.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...