Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2322 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים,

חודש טוב ומבורך.

רציתי לדעת למי שיש את החבר או מכיר אותו - C4 פיקאסו 2016-2017 בנזין 5 מק'.

האם הוא מוצלח או אמין? דורש הרבה טיפולים במוסך?

כמו כן, האם יש בעיות?

אשמח מאוד מאוד לתגובה מצידכם ועזרה.

 

תודה רבה מראש.

 

נתן.

אשרי תמימי דרך ההולכים בתורת יהוה.

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
רכב שנחשב מוצלח ואמין בסה"כ. מנוע 1.6 טורבו חזק.

עלולות לצוץ בעיות חשמל מסוימות מדי פעם, אבל לא דברים שצריכים למנוע רכישה, לדעתי

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

 

היי,

 

קודם כל תודה רבה!

יש לך אחד כזה?

אשרי תמימי דרך ההולכים בתורת יהוה.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

יש לי כזה מודל 2017. הרכב נחשב מוצלח וללא בעיות מיוחדות.

 

מבחינת מרווח פנימי, שלא לדבר על המידות הפנימיות ביחס לחיצוניות, לא תמצא לו מתחרים.

פורסם

רכב נוח, מספיק מקום לכיסאות בטיחות מאחור, עגלה גדולה, טיולון ותיקים, צריכת דלק סבירה

דגש שלדעתי צריך לשים לב אם תשאל על מוסכים מומלצים לרכב הזה (ונראה לי לכל הצרפתיות) תקבל המלצה על מוסך גבע בת"א על מוסך בחולון (לא זוכר מה שמו) ועל איזה עוד מוסך בלכיש אם אני זוכר נכון. הכוונה היא שבד"כ לרכבים כמו מאזדה, טויוטה אפשר למצוא כמעט בכל מקום מוסך מורשה משרד התחבורה אבל סיטרואן זה קצת בעיה. אז תוודא שיש לך מוסך טוב לטפל בו (או אתה מבין מספיק).

פורסם
רכב שנחשב מוצלח ואמין בסה"כ. מנוע 1.6 טורבו חזק.

עלולות לצוץ בעיות חשמל מסוימות מדי פעם, אבל לא דברים שצריכים למנוע רכישה, לדעתי

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

 

איזה בעיות חשמל היו לך ?

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

לי הפסיקה מערכת הסטיה מנתיב המקורית לעבוד (דגם אקסלוסיב). התאורת צג מכוונים הפסיקה להתבהר ולהתכהות בהתאם לתאורת יום או לילה.

לחבר שיש בליסינג את דגם ה 1.6 טורבו בנזין היו בעיות עם כפתור ההנעה וכיבוי שכמה פעמים החליט שהוא לא מכבה את האוטו והבחור נאלץ לנתק מצבר כדי לכבות.

בקיצור, כמה דברים קטנים מעצבנים...

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

פורסם
לי הפסיקה מערכת הסטיה מנתיב המקורית לעבוד (דגם אקסלוסיב). התאורת צג מכוונים הפסיקה להתבהר ולהתכהות בהתאם לתאורת יום או לילה.

לחבר שיש בליסינג את דגם ה 1.6 טורבו בנזין היו בעיות עם כפתור ההנעה וכיבוי שכמה פעמים החליט שהוא לא מכבה את האוטו והבחור נאלץ לנתק מצבר כדי לכבות.

בקיצור, כמה דברים קטנים מעצבנים...

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

 

אני לא יודע כבר אם לרדת מהרכב הזה או לא.

הבעיה שאני לא מוצא משהו שיכול להספיק ל3 בוסטרים מאחורה.

אשרי תמימי דרך ההולכים בתורת יהוה.

פורסם

אל תרד ממנו. בסה"כ רכב טוב. אמין מכאנית, מנוע חזק אך לא שתיין. מרווח ונוח.

ממליץ בחום.

אתה רק צריך לקחת בחשבון שעלולות להיות תקלות קטנות ומעצבנות.

אבל בסה"כ אחלה תמורה למחיר.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

פורסם
לי הפסיקה מערכת הסטיה מנתיב המקורית לעבוד (דגם אקסלוסיב). התאורת צג מכוונים הפסיקה להתבהר ולהתכהות בהתאם לתאורת יום או לילה.

לחבר שיש בליסינג את דגם ה 1.6 טורבו בנזין היו בעיות עם כפתור ההנעה וכיבוי שכמה פעמים החליט שהוא לא מכבה את האוטו והבחור נאלץ לנתק מצבר כדי לכבות.

בקיצור, כמה דברים קטנים מעצבנים...

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

בעניין הכפתור, לא שמעתי על מקרים כאלו, אבל תקלה בחלק חשמלי יכולה לקרות בכל רכב - וגם לא חסרה רשלנות תורמת של הלקוחות במיוחד בליסינג (שלפעמים מכניסים את הרכבים לשטיפה, ושם מרססים מכל הבא ליד את הדשבורד - והחלק הראשון שסובל זה המתג הזה).

 

בעניין המערכת סטיה מנתיב, בתקופה שלי זה לא היה דבר שכיח במכוניות לכן אין לי אפשרות לדעת אם זה משהו שכיח או לא בדגם הזה.

בעניין התאורה של הצג והבהירות - זה ממש מוזר והייתי בודק יותר לעומק (סריקת תקלות, פרמטרים וכד') לראות אם יש קשר אולי (עקיף או ישיר) גם למערכת סטיה מנתיב.

לא הייתי נסחף ומגדיר אותן כתקלות שכיחות בכל הדגמים האלו באופן רוחבי, אבל כל הרכבים היום עמוסים באלקטרוניקה וזה יכול לקרות בכל רכב.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

מכיר עוד לפחות שני מקרים של תקלה בכפתור. אחד ברכב פרטי. אחת שישנה בלילה ברכב מאחר ולא ניתן היה לדומם מנוע והבעלים חששה מגניבה (ברור שרוב הקוראים פה היו שולפים איזה ממסר הזרקת דלק אבל עם ישראל לא מורכב כולו מחשמלאי רכב)

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם
מכיר עוד לפחות שני מקרים של תקלה בכפתור. אחד ברכב פרטי. אחת שישנה בלילה ברכב מאחר ולא ניתן היה לדומם מנוע והבעלים חששה מגניבה (ברור שרוב הקוראים פה היו שולפים איזה ממסר הזרקת דלק אבל עם ישראל לא מורכב כולו מחשמלאי רכב)

 

הקומונן-סנס אומר להוציא כמה פיוזים עד שהרכב מדומם, לא צריך להיות חשמלאי בשביל זה (אין גבר בבית ? טלפון לחברת הגרירה ? טלפון למישהו שיכול לייעץ ?). לישון ברכב נשמע "קצת" קיצוני.

 

בכל מקרה אני לא שמעתי על בעיות עם הלחצן הזה (שכמותו יש בכל רכב היום, וכמו כל מתג - הוא לא חף מתקלות אצל אף אחד). זהו מחיר הקידמה...

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic


×
×
  • תוכן חדש...