Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיטרואן C5 Aircross - לא מבחן דרך


פבל
 שיתוף
עוקבים 38

פוסטים מומלצים

נכון, כבר בחנו אותו בעבר, אבל אז לא אני בחנתי אותו, והייתי חייב לקחת אותו שוב כדי לאשש את המחשבות שלי ש"אין מצב שהוא כ-ז-ה נוח. נכון?", אפילו שזה לא יהיה מבחן אמיתי.

 

MAIN-סיטרואן-C5-איירקרוס.jpg

  • מעניין 1

מתלבטים לגבי הרכב הבא? רוצים לדעת אם הרכב שיש לכם הוא הרכב שהכי מתאים לכם? בואו לשאול את מתי.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

נתקלתם בסקופ? ראיתם משהו חדש לפני כולם? רוצים לסכם תקופה עם המכונית? שלחו לנו למייל ונפרסם את זה במגזין שלנו.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 220
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

קצת תמונות של ה-C5 שלי ליד הבית בקטנה, הרכב גם מלוכלך ולא שטפתי עדיין. בהזדמנות אעשה סשן מושקע יותר.      

קצת סטטיסטיקות וחידושים מעניינים:   מאז הושק ה-C5 Aircross ב-2019 נמכרו סה"כ 1293 יחידות:   666 מכוניות ברמת הגימור FEEL עם מנוע דיזל 1499 סמ"ק (אחת מהן כבר לא איתנו) 235 מכונ

יש לי Shine Pk 1.6 כבר כמה חודשים.    מזגן - המשטח שמתחת לשמשה מתחמם בצורה יוצאת דופן + כסאות עור = סאונה. מאחור עם החלונות הכהים קריר ונעים. שים כיסוי שמש בחניה, עוזר מאוד. בנוסף, תעביר את

תמונות שפורסמו בשרשור

אני אקח אותך אחורה בזמן , הרבה אחורה בזמן.

סיטרואן DS , המיתולוגית , לא הדבר הזה שמוכרים היום , נסעת בה ? ואם כן , האם תוכל להשוות ?

 

נכון שהיא הרבה יותר חלשה אבל נוחה , ואפילו פנסים עוקבי פניה יש לה.

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מענין, האוטו הזה עובר יפה את מבחן ה"מוס" של האתר הספרדי ההוא 77 משהו ומגלה אחיזה די מרשימה, ודאי יחסית לנוחות, בעוד מתחרים נוחים הרבה פחות כמו RAV 4 למשל די מגמגמים בו, אם להתבטא בעדינות. מהצד השני בכל הנוגע למכירות מסתבר שהנוחות המרהיבה הזו שהוא מציג, כמו גם השימושיות המאוד מוצלחת שמאפיינת אותו, לא ממש משכנעים כמו הסמל הזה שעל החזיתות היפניות למיניהן.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
מענין, האוטו הזה עובר יפה את מבחן ה"מוס" של האתר הספרדי ההוא 77 משהו ומגלה אחיזה די מרשימה, ודאי יחסית לנוחות, בעוד מתחרים נוחים הרבה פחות כמו RAV 4 למשל די מגמגמים בו, אם להתבטא בעדינות. מהצד השני בכל הנוגע למכירות מסתבר שהנוחות המרהיבה הזו שהוא מציג, כמו גם השימושיות המאוד מוצלחת שמאפיינת אותו, לא ממש משכנעים כמו הסמל הזה שעל החזיתות היפניות למיניהן.

המבחן הזה מאוד לא עקבי, הגולף הרגילה הציגה ביצועים טובים יותר מהגולף gti גם.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

נסעתי בדגם המפואר.

שם המושבים שונים והג'אנטים גדולים.

היה נוח. אבל לא ברמה המתוארת כאן.

יתכן שיש הבדל גדול מבחינה זו בין הגירסאות.

ומצד שני, הדגם הבסיסי ניראה רע ודי פשוט לעומת אחיו המפואר והיקר להחריד (פערי המחירים בסי5 וב 3008 בין גירסאות הבסיס לבין הגרסאות המפוארות מוגזם ולא מוצדק).

וכאן הוא נופל מבחינת מכירות. הפשוט לא משכנע, המפואר יקר מידי.

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 1500 00׳,לאנסר 1600 04׳,סוזוקי קרוסאובר 2014

היום:kia sportage 2000 urban top 2017

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא מבין את הכיעור/קישוט הכתום הזה שפשה כבר בסובארו פורסטר, קיה אקסיד, והסיטרואן.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בתור אחד שהחזיק c5 כמה שנים, אין על הנוחות של סיטרואן,

קצת מוזר לי שאנשים לא שמים מספיק דגש על עניין הנוחות ברכב, בשיקולי קניה ועוד..

ביצועים משנים לך ב - 10% מהזמן

ניהוג גם בערך כך (תלוי כמובן בנהג ובדגם הרכב אבל בוא נאמר שזה הממוצע)

נוחות זה משהו שמשנה לך 100% מהזמן, אפילו כשאתה מחכה ברמזור..

  • אהבתי 2

מי שחי לפי הספר - סופו שימות מטעות דפוס (ר' משה שפירא)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שקניתי את הקקטוס שלי (מודל סוף 2018) עם המיתלים החדשים, לקחתי את הC5 Aircross ואת הC3 Aircross לנסיעת מבחן, הקקטוס החדשה והC5 משתווים מבחינת הנוחות (לפי דעתי) והC3 הרגישה הרבה יותר נוקשה, המושבים נוחים אבל היא היא עדין בעלת המתילים הישנים וההבדל ניכר.

אני יכול להגיד שמבחינת נוחות נסיעה הC5 והקקטוס מרגישות כמו הרנו אספאס שהיתה לי (שזה פלוס גדול מאוד).

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הנוחות של הסי5 הקודמת היתה מדהימה, והתחילה מהרגע שהנחת ישבנך בכורסת הנהג.

 

מה שכן, בתור מי שחטף מכה במכירת השיקוץ הצרפתי ביד שנייה, עם כל הכבוד לא הייתי רוכש סיטרואן חדשה אלא אם היה לי יתרון לא הוגן על השוק (הוצאות לסוף שנה כעסק, הנחה יוצאת דופן וכו׳).

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אתה צודק, בגלל זה כאשר אני קונה אני לא קונה חדש אלא מחפש יד שניה בת שנה פלוס שלא נסעה הרבה.

את הקקטוס שלי קניתי ב13290 פרנק, כאשר המחיר שלה כחדשה 25 אלף פרנק.

תאריך עליה לכביש 10/2018 וקניתי אותה עם פחות מ14 אלף ק"מ.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תודה נהנתי לקרוא.

 

מגזין רכב אחד בחו"ל התייחס ל-c5 איירקרוס בנשימה אחת עם פורשה 911gt3 ברמת הרעיון של המיקוד של הרכב, שבסיטרואן הולך כולו לנוחות, ומרגישים את זה...

 

מסכים בדבר המושבים, בגרסה הבסיסית כפי שנבחנה עכשיו המושבים מרגישים יותר כמו כורסת טלויזיה בסגנון של הקקטוס הקודם, וזה סופר נוח, המושבים של הגרסה הבכירה אמורים להיות נוחים יותר ומשודרגים, אמנם טרם יצא לי לנסוע הרבה ברכב הזה, אבל מכמה נסיעות קצרות טרם הרגשתי יתרון שלהם בנוחות על פני מושבי הבד של הגרסה הבסיסית, וכן הם אפילו מרגישים מעט קטנים יותר...

 

העניין הוא, שמעבר לנושא המושבים, ההבדל בין הגרסאות באבזור ובעושר הוא עצום לטובת הדגם המאובזר...

 

לטעמי, מי שמחפש קרוסאובר משפחתי זה כיום הרכב הכי טוב בקטגוריה ביחד עם ה-3008, שכל אחד מהם מושך לסגנון שונה.

CITROEN C5 AIRCROSS 2020

2010 CITROEN C4 SX

2002 SUZUKI JIMNY

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על המבחנים,

ב-308 ניתן לשנות את הצליל של האיתות ל-3 סוגים שונים (מעצבן, בלתי נסבל ותיקתוק) אני גם חושב שהעוצמה של הצליל משתנה לפי המהירות = רעש.

ב C5 שאמורה להיות יותר חדשה ויותר מאובזרת לא ניתן לשנות את הצליל של האיתות?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אהבתי את המבחן ושמחתי שסוף סוף מתייחסים לנוחות בכבוד ובחשיבות לה היא ראויה.

 

זו גם אחת הפעמים היחידות שראיתי התייחסות לשוני בין המושבים בגירסאות השונות (קיים כמעט בכל הרכבים. לא פעם מצאתי את עצמי משלם יותר רק בגלל ההבדלים במושב)

 

אישית מעדיף רכבים שמעודדים אותך לנסוע רגוע ולהנות מהנוחות. רכב שלא מאפשר לי לעשות 600-700 קילומטר ביום ולצאת ממנו רענן לא מבצע את מה שאני צריך ממנו.

  • אהבתי 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

סקירה משעשעת, תודה.

מה חסר לי? השוואה ליצרן המקורי של כורסאות על לרכב - וולבו.

מישהו יכול לשפוך אור על הנושא? השוואה? התרשמות?

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • Create New...