Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פבל

סיטרואן C5 Aircross - לא מבחן דרך

Recommended Posts

הנוחות של הסי5 הקודמת היתה מדהימה, והתחילה מהרגע שהנחת ישבנך בכורסת הנהג.

 

מה שכן, בתור מי שחטף מכה במכירת השיקוץ הצרפתי ביד שנייה, עם כל הכבוד לא הייתי רוכש סיטרואן חדשה אלא אם היה לי יתרון לא הוגן על השוק (הוצאות לסוף שנה כעסק, הנחה יוצאת דופן וכו׳).

 

זה תלוי בתקופת השימוש.

 

אם אתה מתכנן להחזיק 3-4 שנים אז כן אבל אם זה לכיוון ה 7 שנים אז ההפרש הרבה פחות נורא כי בשנתונים האלה ההבדל בין רכב מבוקש לרכב מת הוא פחות מעשירייה ולשלם עוד 1500 שקל לשנה בשביל הנוחות אני מוכן בכל רגע נתון.

 

אם מדובר עם עוסק מורשה אז בכלל אין בעיה כי הליסינג פותר בדיוק את הנקודה הזו.

 

 

גילו נאות: הכותב החליף רנו ברנו במשך 25 שנים.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אהבתי מאוד.

אם היו עושים בגרסת הבסיס הנעה ללא מפתח ולוח שעונים דיגיטלי לחלוטין - היה שווה


Chevrolet Aveo LT 2006

Citroen C3 Shine 2017

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
נסעתי בדגם המפואר.

שם המושבים שונים והג'אנטים גדולים.

היה נוח. אבל לא ברמה המתוארת כאן.

יתכן שיש הבדל גדול מבחינה זו בין הגירסאות.

ומצד שני, הדגם הבסיסי ניראה רע ודי פשוט לעומת אחיו המפואר והיקר להחריד (פערי המחירים בסי5 וב 3008 בין גירסאות הבסיס לבין הגרסאות המפוארות מוגזם ולא מוצדק).

וכאן הוא נופל מבחינת מכירות. הפשוט לא משכנע, המפואר יקר מידי.

 

זה אחד המקרים בהם אני לא מצליח לחשוב על "גרסה מועדפת" שהרבה יותר הגיונית/משתלמת/שווה מהאחרות. כאן לכל גרסה יש ממש סט יתרונות מאוד חזק על פני הגרסאות האחרות. כנ"ל גם למנועים. דאמ יו סיטרואן! למה לעשות את זה כל כך קשה?!

 

לא מבין את הכיעור/קישוט הכתום הזה שפשה כבר בסובארו פורסטר, קיה אקסיד, והסיטרואן.

אני ממש אוהב אותו... :oops:

 

אני יכול להגיד שמבחינת נוחות נסיעה הC5 והקקטוס מרגישות כמו הרנו אספאס שהיתה לי (שזה פלוס גדול מאוד).

 

דווקא לי הקקטוס היה הרבה פחות נעים ומיושב. משהו בו היה קצת קופצני וחסר מנוחה, במיוחד בסרן האחורי ובמיוחד*2 על פסי האטה.

 

תודה נהנתי לקרוא.

 

מגזין רכב אחד בחו"ל התייחס ל-c5 איירקרוס בנשימה אחת עם פורשה 911gt3 ברמת הרעיון של המיקוד של הרכב, שבסיטרואן הולך כולו לנוחות, ומרגישים את זה...

 

נשמע כמו תיאור מדויק.

 

תודה על המבחנים,

ב-308 ניתן לשנות את הצליל של האיתות ל-3 סוגים שונים (מעצבן, בלתי נסבל ותיקתוק) אני גם חושב שהעוצמה של הצליל משתנה לפי המהירות = רעש.

ב C5 שאמורה להיות יותר חדשה ויותר מאובזרת לא ניתן לשנות את הצליל של האיתות?

 

לא מצאתי את האופציה הזו, אבל למען האמת גם לא חיפשתי. הכוונה שלי לא הייתה לצליל האיתות, אלא לצליל ה"קליל" שהידית עצמה עושה כשמזיזים אותה למעלה/למטה. הצליל הזה חלול וזול מחוץ לפרופורציה בכל הדגמים הנוכחיים של PSA.

 

אהבתי את המבחן ושמחתי שסוף סוף מתייחסים לנוחות בכבוד ובחשיבות לה היא ראויה.

 

זו גם אחת הפעמים היחידות שראיתי התייחסות לשוני בין המושבים בגירסאות השונות (קיים כמעט בכל הרכבים. לא פעם מצאתי את עצמי משלם יותר רק בגלל ההבדלים במושב)

 

תודה רבה, שמח שנהנת.

סיטרואן הם היחידים (ששמתי לב) שמציינים שקיים שוני במושבים (מעבר לריפודים) שלא רק בגרסאות ספורטיביות, אז היות שכך, עלה הצורך לבדוק את הנושא.

 

סקירה משעשעת, תודה.מה חסר לי? השוואה ליצרן המקורי של כורסאות על לרכב - וולבו.

מישהו יכול לשפוך אור על הנושא? השוואה? התרשמות?

 

תודה רבה.

אוווו השוואה לוולוו... בוא נגיד שלהשוות בין המושבים הנוכחיים של סיטרואן לאלה של וולוו זה כמו לבחור את הילד שאתה יותר אוהב. לא פשוט.

שני סוגי המושבים מעולים. אלו של וולוו יותר קשיחים ויותר אוחזים, ומרגישים יותר ארגונומיים - כמו כסא משרד מאוד יקר ואיכותי. והמושבים של סיטרואן יותר רכים ומפנקים עם בדיוק מספיק אחיזה כדי שלא תשקע פנימה - כמו ספה מאוד יקרה ואיכותית. קשה לי לחשוב על מי מהם יותר טוב, שזו מחמאה עצומה לסיטרואן. אני מנח שזה בסופו של דבק יתכנס להעדפה אישית.


מתלבטים לגבי הרכב הבא? רוצים לדעת אם הרכב שיש לכם הוא הרכב שהכי מתאים לכם? בואו לשאול את מתי.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

נתקלתם בסקופ? ראיתם משהו חדש לפני כולם? רוצים לסכם תקופה עם המכונית? שלחו לנו למייל ונפרסם את זה במגזין שלנו.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אז כן, הטיפוס האומלל ההוא שנאלץ לחפש פתרון לשלושת מושבי הבטיחות שנולדו לו, הוא אני.

האמת שחששתי מהמפגש עם האיירקרוס. הסיטרואנים האלה תמיד כאלה חכמים ומיוחדים, הגיוניים כאלה, יודעים לשנע משפחה מאתגרת,

להיות מאגניבים בעיצוב, לצרף לזה מנועים טובים ויחסית חסכוניים. אוף איתם.

ידעתי שאוהב את האוטו הזה עוד לפני שאלחץ על הגז.

ומצד שני יש את החשש הכמעט קיומי הזה של להתעסק עם מכירת רכב משומש בישראל, אז עוד סיטרואן?? ולמכור את הנירו זה ממש מבאס.

וככה קרה שפבל התייצב לי מתחת לבית בשבת ב-9 בבוקר, לא הגיב לקריאות ה"קישטה, חוצפן" שלי, אז הואלתי לרדת לסיבוב.

אקדים ואומר, אם הייתי קונה איירקרוס, זו היתה הדיזל. הנירו שלנו עקשן עקשן, לא יורד מה-1:20, ולא בא לי להתחיל להשחיז את האשראי

בתחנות דלק, שכן עם הרכב ב' הזה אנחנו עושים 25 אלף ק"מ בשנה.

 

מאחר והבשורה האמיתית של האיירקרוס היא השימושיות, המרחב והנוחות, אתעכב בעיקר עליהם.

כשיורדים לרמת הסנטימטר, מבינים שלא מדובר בתפלץ רחב וארוך, אלא ברכב בעל מידות סטנדרטיות לחלוטין.

הוא פשוט מתוכנן כ"כ חכם שכל מ"מ הוא מ"מ אמיתי. למעשה, לנירו ולסיטרואן אותו רוחב בין הדלתות האחוריות,

רק שבזמן שבנירו יש בליטות גדולות בקצוות המושב (שמייתרות כמה ס"מ טובים ממנו), בסיטרואן המושבים מאחור נפרדים ושטוחים,

לא מאבדים ממידותיהם עבור כריות בולטות מדי, עבור בסיס חגורת הבטיחות, עבור משענות.

כל מושב הוא מושב בפני עצמו והם נוחים בצורה מיוחדת.

גם ילדיי עם הגילאים השונים והמושבים השונים (שנעים בין גדולים לגדולים מאוד), נכנסים שם בלי הנדסת יתר.

דווקא הגדול שעדיין על בוסטר ישבן, סובל ממחסור של 2-3 ס"מ ע"מ לחגור את עצמו בקלות וגם החגורה עוברת לו ממש על הצוואר,

אבל את זה אפשר לפתור עם כל מיני מוצרים שמתלבשים על החגורה או מתחת לבוסטר.

ניצול המרחב האחורי הוא בפירוש יוצא דופן.

מקדימה אותו דבר. המושבים רחבים ונוחים ועוד יש מקום לתא חפצים גדול באמצע, כל זה בלי להתקמצן על דיפוני דלתות.

גם הם בעלי עומק ומקום אחסון.

הבגאז' בעצמו ענק, לרוחב ולעומק וגם לגובה לא חסר לו.

לאן כל זה הולך ברכבים אחרים, זאת לא אדע.

 

ואז, אין אפשרות אחרת, אנחנו הולכים לחפש בורות בכביש.

פבל הזכיר את כביש 85. כאחד שעובר שם לא מעט ועל רכב קשה משמעותית, נסיעה שם גם ב-80 קמ"ש בנויה מרצף של קללות,

עצימת עיניים והמתנה למכה, הרצת מחירוני צמיגים ובוקסות מתלים בראש ועוד.

ובאיירקרוס - טוב, שם לא קורה פשוט כלום. סעו איפה שאתם רוצים, באיזה מהירות שאתם רוצים, מקסימום תקבלו רכינה.

אני עוד משחזר בראש את היכולת והכיול. הוא יהיה רך אבל לא מדי, ירכון לכל הכיוונים אבל בלי אפקט כלי שייט. מרשים.

 

[תלונות/]

גרסת הבסיס שמתומחרת גם בבנזין וגם בדיזל באופן הוגן מאוד, אך הבדלי האיבזור והמחיר לגרסה היקרה גדולים מדי.

כן, תוספת של כ-25K עבור מה שמקבלים ביקרה נשמעת הגיונית, אך הגרסה הזולה דלה מדי. את הריפודים לא ידעתי איך לבלוע,

הנעה עם מפתח (?!), אף חלון לא כהה (ולא חסר מטראז' זכוכית), דברים בסיסיים שהייתי שמח לשלם עליהם כמה שקלים,

אבל לא להצטרך לעלות כבר לרמות של 170 פלוס עבורם.

[זהו]

 

סיימתי את הנהיגה כמו שהתחלתי אותה. ברור שאני אוהב אותו, למשפחה הוא מושלם. בפני עצמו מדובר ביצור שהושקעו בו המון מחשבה והשקעה.

הוא שקט, ברובו בנוי היטב, מנוע/גיר טובים ותואמים את אופיו המשפחתי, אך האם אני בשל במוח לשים סכום לא מבוטל על סיטרואן?

לא יודע.

גם אם מפרקים את זה למספרי אמת, גם בלי לקחת את הרנסנס שפיז'ו וסיטרואן עוברות כמשומשות צעירות בשנים האחרונות

(נסו למצוא 3008 או פיקאסו 5/7 מקומות דיזל) - ההפרש בין מה שהנירו איבד למה שצפויה לאבד איירקרוס, הוא לא עצום.

בטח 15 אחוז. האם לטווח ארוך זה משהו שאני מוכן לספוג עבור היתרונות שלו?

חושב שכן. אבל אז חזור המשתנה של "אז כמה אני מוכן להוציא?". הגרסה הזולה והפרקטית או היקרה שגם בטח תאבד יותר ערך?

אז שוב, סיימתי כמו שהתחלתי - ידעתי שהוא יהיה טוב ועדיין לא יודע אם אני הולך על זה.

עריכה אחרונה על ידי itaysamurai

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שיש מקום להציע רמת גימור נוספת.

כזו שתמוקם בין הפשוט למפואר.

תוסיף אביזרים חיוניים כמו חלונות כהים, מפתח חכם ותשדרג את הגלגלים הקטנים שמבליטים את העיצוב הגמלוני של הדגם.


בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 1500 00׳,לאנסר 1600 04׳,סוזוקי קרוסאובר 2014

היום:kia sportage 2000 urban top 2017

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

באופן אישי, ממש לא התלהבתי מהנוחות של הדגם ולא המושבים עם אפס התמיכה. התאורים כאן מוגזמים באופן ילדותי ומתלהב.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
באופן אישי, ממש לא התלהבתי מהנוחות של הדגם ולא המושבים עם אפס התמיכה. התאורים כאן מוגזמים באופן ילדותי ומתלהב.

 

"ילדותי ומתלהב" רגיל, או עם קוקיות? כי חשוב לנו לשמור על רמות התלהבות וילדותיות גבוהות ככל האפשר.

וברצינות, אין ספק שדעה שפחות או יותר כל מי שהגיב חולק, ואתה לא מסכים איתה, הופכת את כל שאר האנשים למתלהבים וילדותיים.

  • מעניין 1

מתלבטים לגבי הרכב הבא? רוצים לדעת אם הרכב שיש לכם הוא הרכב שהכי מתאים לכם? בואו לשאול את מתי.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

נתקלתם בסקופ? ראיתם משהו חדש לפני כולם? רוצים לסכם תקופה עם המכונית? שלחו לנו למייל ונפרסם את זה במגזין שלנו.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אחרי שנהגתי בקקטוס עם המושבים האלו (וגם הבולמים החדשים), פתאום הבנתי מה זה רכב עממי שיכול להיות נוח מאוד. אני מאמין שהC5 דומה מאוד בתחושה (וכנראה זו תהיה הבאה שארצה לשכור בחו"ל)

20191027_092407.jpg


KIA Magentis '10 CRDI 2.0L 150HP 6SPD |Ford Fiesta '14 5SPD|Peugeot 204 '72 1L 2Slow 4SPD

Past: Hyundai - Getz '05, Lantra '99, Accent '96

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

 

 

 

 

 

 

תודה רבה, שמח שנהנת.

סיטרואן הם היחידים (ששמתי לב) שמציינים שקיים שוני במושבים (מעבר לריפודים) שלא רק בגרסאות ספורטיביות, אז היות שכך, עלה הצורך לבדוק את הנושא.

.

 

יפה שהם מציינים.

 

כמעט בכל הרכבים יש הבדלים במושבים מעבר לריפוד. בחלקם זה מתבטא בכיוון התמיכה בגב תחתון שלא קיים בדגמים הפשוטים ובחלקם המושבים שונים לחלוטין כמו בקארוק למשל (בין האמבישן לסטייל זה רק תמיכה בגב תחתון אבל באקסלנס זה מושב אחר לחלוטין).

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
"ילדותי ומתלהב" רגיל, או עם קוקיות? כי חשוב לנו לשמור על רמות התלהבות וילדותיות גבוהות ככל האפשר.

וברצינות, אין ספק שדעה שפחות או יותר כל מי שהגיב חולק, ואתה לא מסכים איתה, הופכת את כל שאר האנשים למתלהבים וילדותיים.

 

"

סעו איפה שאתם רוצים, באיזה מהירות שאתם רוצים, מקסימום תקבלו רכינה." זה גם לא נכון וגם מתלהב.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אז בוא תתאר לנו את פעולת המתלים של האוטו מהניסיון שלך ותשתדל שלא יצא מתלהב כי שניים ברצף זה מעייף.


עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על הסקירה. נהנתי לקרוא.

 

גם אני הרגשתי שוני בין המושבים, מושבי בד בגרסת FEEL הזולה הרגישו לי ירבה יותר נוחות.

 

בנוסף, בנסיעת מבחן שבצעתי על SHINE דיזל בחודש ספטמבר, משום מה הרגשתי שאני מזיע בגב ממושב עור (או דמוי עור).

 

 

בדרך חזור החלטתי לנסות גם את גרסת הדיזל 130 כ"ס, גם היא ברמת הגימור SHINE PK. להפתעתי, נראה שהמתלים בגרסה זו מכוילים אחרת. הרכב מתנדנד הרבה יותר ופחות נוח מאחיו המבונזן

אני מבין שהפעם נסעת בגרסת בנזין. עד כמה ההבדל בין בנזין ודיזל אכן מורגש?

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
תודה על הסקירה. נהנתי לקרוא.

 

גם אני הרגשתי שוני בין המושבים, מושבי בד בגרסת FEEL הזולה הרגישו לי ירבה יותר נוחות.

 

בנוסף, בנסיעת מבחן שבצעתי על SHINE דיזל בחודש ספטמבר, משום מה הרגשתי שאני מזיע בגב ממושב עור (או דמוי עור).

 

 

בדרך חזור החלטתי לנסות גם את גרסת הדיזל 130 כ"ס, גם היא ברמת הגימור SHINE PK. להפתעתי, נראה שהמתלים בגרסה זו מכוילים אחרת. הרכב מתנדנד הרבה יותר ופחות נוח מאחיו המבונזן

אני מבין שהפעם נסעת בגרסת בנזין. עד כמה ההבדל בין בנזין ודיזל אכן מורגש?

 

אני נהגתי רק בדגם הבנזין. בשניהם נהג אייל (Ceyal), בהשקה.


מתלבטים לגבי הרכב הבא? רוצים לדעת אם הרכב שיש לכם הוא הרכב שהכי מתאים לכם? בואו לשאול את מתי.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

נתקלתם בסקופ? ראיתם משהו חדש לפני כולם? רוצים לסכם תקופה עם המכונית? שלחו לנו למייל ונפרסם את זה במגזין שלנו.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי מוכן לקבל את כל המגבלות של דגם ה-FEEL אבל העובדה שאין בקרת שיוט אדפטיבית *כלשהיא* בדגם הכניסה זה פשוט מגוחך בעיניי. סקודה קאמיק, טויוטה CHR, קיה נירו, כולן מציעות גרסה כזו או אחרת של בקרת שיוט אדפטיבית. על גג שמש אני יכול לוותר, על בטיחות - פחות.

מה ש-yad2 עושים לערך של המכונית הזו זה פשוט פשע... 126,000 לדגם SHINE PK אחרי שנה זה קצת מוגזם. יצחק לוי מכוון יותר לכיוון ה-150,000 אבל לא חושב שזה יעזור הרבה בארצנו הקטנטונת.

מאוד סקרן לגבי המושבים, אני גם חושב שדגם הבסיס היה יותר נוח. המושבים מאוד דומים לאלה ש-C4 Spacetourer, והם ממש ממש נוחים שם. איתי, מה היתה בסוף המסקנה בקשר ל-3 מושבים? אני באותה הסירה... 3 מושבי Graco.

@itaysamurai

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 2 שעות, odedia כתב:

איתי, מה היתה בסוף המסקנה בקשר ל-3 מושבים? אני באותה הסירה... 3 מושבי Graco

איזה מושבים בדיוק יש לך?

אצלנו בנתיים קרו כמה דברים.

הבן הגדול השתחרר מהבוסטר שלו, לאמצעי הורדנו את גב הבוסטר והקטנה התחדשה בצ'יקו נקסטפיט עצום בגודלו.

כנראה ברביעי נלך לאולם תצוגה כדי לבדוק פיזית איך כל זה נכנס לאיירקרוס ובהתאם נתקדם. לא חושב שיהיו שם הפתעות (כאמור למעלה, הסידור הקודם שלנו היה בעייתי יותר ונכנס לא רע) אבל זה רכב שישמש בעיקר את אשתי והיא צריכה לנסות גם בעצמה.


עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...