Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פבל

סיטרואן C5 Aircross - לא מבחן דרך

Recommended Posts

האם התבקשתם להתקנת איתורן? חובה? מבעס לרכוש רכב חדש ושמישהו יתעסק לך בו.

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 14 דקות, toyotaow כתב:

האם התבקשתם להתקנת איתורן? חובה? מבעס לרכוש רכב חדש ושמישהו יתעסק לך בו.

 

 

ביטוח GO לא דרש שום התקנה, אפילו קודן. וטוב שכך.

  • רעיון טוב! 1

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

במנורה לא דרשו מיגון אבל הייתי קצת טאמבל ועשיתי ביטוח רק יומיים לפני האספקה, גם טלפון בהול לנציג היה מאוחר מדי

וכבר התקינו את המערכת בבונדד. אני פחות היסטרי כלפי עבודות בבונדד, הם עושים את זה עשרות פעמים בשבוע,

אבל קיום הקודנית מעצבן אותי. כשקצת יהיה זמן, אבדוק לבטל אותה.

  • רעיון טוב! 1

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

 

אצלי מתקינים איתוראן save, שזה מערכת איתור חצי פעילה.

וללא קודנית.

עריכה אחרונה על ידי Liran xsi

2018 CITROEN CACTUS

2010 CITROEN C4 SX

2002 SUZUKI JIMNY

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 10 שעות, meir_gi כתב:

לא ברור למה בפיזו וסיטרואן אין את האופציה של Auto Hold כפי שנרשם בתגובה מעליי שזה חסר בסיטרואן. מישהוא יודע הסיבה?

זה תכונה סופר נוחה שאני לא חושב שאוכל לוותר עליה ברכישת רכב חדש. יש את זה היום בהרבה מתחרים ל PSA

 


אולי הייתי צריך להבהיר, יש דרך להפעיל את הפונקציה הזו אבל היא קצת עקומה. בגלל שבקרת השיוט פועלת מ-0 ק״מ (בדגם SHINE) אז ניתן להפעיל אותה גם כשהרכב עומד ברמזור. המערכת גם מספיק חכמה כדי לא להתחיל לזוז בלי פידבק מהנהג אם עברו 3 שניות ללא תזוזה (פידבק = לחיצה על הדוושה ואז מתבטלת בקרת השיוט, או לחיצה על resume ואז בקרת השיוט מתחילה לפעול). 

הבעיה היא שמעבר להתעסקות הנוספת לעומת ״סתם לבלום״ (לא כזה נורא), בשיטה הזו אני גם לא יכול לנצל את פונקציית Stop&Start, כי בבקרת השיוט המנוע תמיד יפעל. 

 

לפני 7 שעות, toyotaow כתב:

האם התבקשתם להתקנת איתורן? חובה? מבעס לרכוש רכב חדש ושמישהו יתעסק לך בו.

 

 

בלוביט (הסוכנות של לובינסקי) לא דרשו. הם עובדים דרך הראל. האמת - זה נפלא להניע בלי השיט הזה :)

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה במיזוג באיירקרוס, לפחות בעוצמת האוויר החלשה שאוזכרה כאן, נובעת כנראה מריבוי פתחי המיזוג, 8 פתחים מקדימה!

 

בעיה דומה הייתה לי בגולף פלוס שבה היו גם 8 פתחי מיזוג מקדימה (כמו בטיגואן מאותם שנים).

 

זאת לעומת 4 פתחי מיזוג קדמיים ברכב רגיל.

 

עוצמת האוויר מתחלקת בין כל פתחי המיזוג וכך עוצמת האוויר בכל אחד מהם נמוכה.

 

נסו לסגור חלק מהפתחים אם ניתן, אולי זה יגרום לעוצמת אוויר חזקה יותר באחרים.

 

https://images.app.goo.gl/RKNxX7yG5seXR1Rh6

 

https://images.app.goo.gl/jAZogKkb74jTCyTR8

 

לגבי וילון משקפיים, לא ממליץ עליו, המסגרת העגולה שלו עשויה מברזל ששורטת את הדשבורד כששמים ומורידים את הכיסוי (הציפוי הכסוף הדק של הוילון שעוטף את מסגרת הברזל לא מונע זאת).

 

וילון אקורדיון איכותי הכי טוב. כשהוא מקופל אפשר לדחוף אותו ברווח בין מושב הנוסע לקונסולה המרכזית.

 

לגבי העדר "אוטו הולד" בדגמי psa באמת תמוה. אפילו ב- c4 החדשה שרק הוצגה שמתי לב מתמונות כי הפיצ'ר לא קיים.

עריכה אחרונה על ידי green

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מיכל ראשון ולא מייצג (הרצה וזה) 1:14.

יצא בערך 650 ק"מ למיכל.

איזור הררי לא קל בעיקר פלוס 3-4 נסיעות שיוט לא פקוקות.

הערכתי צריכה מתמשכת של כ-16 קמ"ל, נראה אם תו"כ צבירת הקמ"ז זה יתיישר לשם.

  • רעיון טוב! 1

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 12 שעות, green כתב:

הבעיה במיזוג באיירקרוס, לפחות בעוצמת האוויר החלשה שאוזכרה כאן, נובעת כנראה מריבוי פתחי המיזוג, 8 פתחים מקדימה!

 

בעיה דומה הייתה לי בגולף פלוס שבה היו גם 8 פתחי מיזוג מקדימה (כמו בטיגואן מאותם שנים).

 

זאת לעומת 4 פתחי מיזוג קדמיים ברכב רגיל.

 

עוצמת האוויר מתחלקת בין כל פתחי המיזוג וכך עוצמת האוויר בכל אחד מהם נמוכה.

 

נסו לסגור חלק מהפתחים אם ניתן, אולי זה יגרום לעוצמת אוויר חזקה יותר באחרים.


שמע, כנראה עלית פה על משהו. זה יותר כמו 4 פתחי איוורור מאוד גדולים בעיצוב של 8. עד היום סגרתי רק את הפתח האחורי כשהילדים לא באוטו. עכשיו עשיתי ניסוי עם פתח אחד בלבד פלוס חצי פתח של השמאלי, והעוצמה טובה כמו או יותר מהפוקוס. נראה לי שעדיף לנסוע רק עם 2 המרכזיים פלוס אחוריים כשהרכב מלא מאשר עם כל ה-4 קדמיים. קטע. 

  • רעיון טוב! 1

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

נוסע לאסוף את שלי מחר מהסוכנות.

שלחו לי היום כבר את הרשיון ואישור המיגון בשביל הביטוח.

 

אשתף מחר בתמונות ורשמים נוספים.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

2018 CITROEN CACTUS

2010 CITROEN C4 SX

2002 SUZUKI JIMNY

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש לירן.

עריכה אחרונה על ידי odedia

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

סוף סוף הצלחתי לצלם את הקטע עם מערכת האודיו (היה יום חם אז יש הרבה רעש של מזגן :)).

זה קורה באופן אקראי אז אין לי דרך לשחזר את זה 100% מהזמן. אם מישהו אחר שם לב לזה אשמח לקבל אישור. אני זוכר שבנסיעת המבחן זה קרה גם אבל אז לא התייחסתי לזה כי התרכזתי בנסיעה.

 

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

זה באג רציני, כלומר שומעים מונו.

עריכה אחרונה על ידי toyotaow

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מניסיון של שלוש שנים, הרבה פחות עבודה ממה שנראה.
רק מבאס שעלויות השילוח אסטרונומיות.

Sent from my SM-G980F using Tapatalk

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 15 שעות, toyotaow כתב:

זה באג רציני, כלומר שומעים מונו.

כן, אבל זה גם באג שמאוד פשוט לתקן וזה לא קורה כל הזמן. אני בטוח שעדכון תוכנה למערכת יסדר את זה.

 

למי שמחפש נתונים על צריכת דלק - באר שבע לתל אביב וחזרה דרך כביש 6, 60% מהזמן על מצב ECO, מזגן על מלא (עבד מעולה! אני מתחיל לחשוב שהחששות שלי היו לא במקום), כולל רבע שעה שעמדתי בצד הדרך עם מנוע עובד:

 

17 קילומטר לליטר.

 

מבחינתי זה מעולה.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

חוזר לעניין המיזוג - אכן נראה שבגלל ריבוי הפתחים, עוצמת המפוח לא מורגשת כחזקה מאוד, בקקטוס לשם השוואה, עוצמת המיזוג מתפזרת רק בין 3 פתחים והאיוורור המקסימלי שם מרגיש חזק יותר מזה שב-c5, כנראה גם בגלל שיש הרבה פחות פתחים אז יש יותר לחץ אוויר.

 

לעניין המערכת, טרם הבחנתי בבאג אותו אתה מדגים בסרטון, אנסה לצוד את זה ;)

אגב, איך עשית שיהיה לך את ה-waze במסך בלי להוסיך 3000 ש"ח ללובינסקי על ממשק הלובינסקי טאץ' ? 

 

ותוכל לצלם את המושבים אצלך ? בסרטון נראה שהצבעים אצלך בפנים בהירים, ואני לא זוכר שילוב כזה עם הצבע החיצוני הלבן, אלא רק פנים אפור עם שחור.

 

תודה.


2018 CITROEN CACTUS

2010 CITROEN C4 SX

2002 SUZUKI JIMNY

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...