Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2357 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
היי,

אני רוצה להחליף את ארבעת הפלאגים בפיקנטו שלי.

 

איך אני יכול לאתר בדיוק את הדגם?

 

ואיפה הכי כדאי לקנות בארץ?

 

תודה לעונים.

 

זה המק"ט של הפלאגים שאתה צריך לקיה 1884410060

 

 

במחירון של קיה הם עולים 103.7 ש"ח לפני מע"מ

פורסם (נערך)

מאוד יקר ולא מצדיק בשביל פלאגים ניקל לדעתי.

 

אם בכל זאת חפצה נפשו של פותח השרשור בפלאגים מקוריים, אפשר להשיג אותם באיזור אותו מחיר של NGK בארץ - פה.

עריכה אחרונה על ידי ROEi1
פורסם
מאוד יקר ולא מצדיק בשביל פלאגים ניקל לדעתי.

 

אם בכל זאת חפצה נפשו של פותח השרשור בפלאגים מקוריים, אפשר להשיג אותם באיזור אותו מחיר של NGK בארץ - פה.

 

המקוריים לא ניקל אלא אירידיום.

 

פות"ש שים לב, אם תחליט ללכת על הפלאג התחליפי שהוצע פה בשירשור כמה הודעות מעלי (בהנחה והוא באמת מתאים), תזכור שהוא באמת מצת ניקל ומרווח ההחלפה שלו קצר משמעותית ממה שנקב היצרן עבור מצתי האירידיום שהותקנו במקור.

במחירים שהוזכרו פה, ממליץ בחום ללכת על המקוריים ולשכוח מהם ל90+ אלף הבאים (או כמה שהיצרן נקב)

יום טוב גם לך

פורסם
המקוריים לא ניקל אלא אירידיום.

 

 

 

אתה בטוח? שים לב למה שבוקי רשם, המקוריים שהוא הוציא הם של NGK.

 

ל NGK אין פלאגים אירידיום לרכב הזה וגם המק"ט של הפלאגים שבוקי שלף מהמנוע הוא של פלאגים ניקל.

×
×
  • תוכן חדש...