Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1441 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי רעידות ורעשים כאשר אני משלב להילוך D ולוחץ על הברקס

בהילוך N אין שום דבר

החלפתי תושבת מנוע ימין מקורית ועדיין יש את הבעיה הזאת.

 

מישהו יכול לעזור לי עם מקט של תושבת גיר? אני רוצה להזמין תושבת גיר

פורסם

מה הסל"ד כשהרכב בהילוך? אם בניוטרל הוא 700 אבל בהילוך יורד ל 500, לא יעזור להחליף תושבות.

 

זו בעיה בהרבה סיריונים, אני עוד לא שמעתי על מישהו שהצליח לתקן את זה.

 

 

פורסם

זה בדיוק מה שקורה לי לפי מה שתיארת

הסלד בהילוך ירד לי ואז מתחילים רעידות ותיקתוקים במנוע

המוסכניק שלי טוען שיש לי בעיה במוח בגלל שזה משגע אותי ומציק לי אבל זה מחרפן אותי לנהוג ככה כשאני בפקק

 

אני אובד עצות, באמת

פורסם
מה הסל"ד כשהרכב בהילוך? אם בניוטרל הוא 700 אבל בהילוך יורד ל 500, לא יעזור להחליף תושבות.

 

זו בעיה בהרבה סיריונים, אני עוד לא שמעתי על מישהו שהצליח לתקן את זה.

 

בוקי, יש לך רעיון איך אפשר לתקוף את הבעיה הזאת ולמצוא פתרון?

  • שנתיים מאוחר יותר...
פורסם

תשים מזגן ולא יהיה רעידות או מספיק אפילו מפוח על מהירות 1, אגב פתרון זמני זה ניקויי מצערת, עוזר לטווח של חצי שנה אחר כך עוד פעם יש לעשות אותו דבר, ניתן גם להרים טורים של סרק על ידי בורג כיוון במצערת (יותר מסובך קצת מסוכן כי רכב מונע ונמצא על הילוך בעת כיוון מדויק, ממליץ לעשות עם 2 אנשים)

×
×
  • תוכן חדש...