Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2535 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תקלות? ברכב שקנו לפני שבועיים? אתה באמת מצפה לקבל תשובה רצינית?

 

מזכיר לי את הפרסומת המיתולוגית הבאה: ( קנה דלתא (דאצ'יה של היום) נסע 1500 ק"מ מרוצה מהשירות של העובדים במוסך בפתח-תקווה...)

 

דלתא.jpg

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
תקלות? ברכב שקנו לפני שבועיים? אתה באמת מצפה לקבל תשובה רצינית?

 

מזכיר לי את הפרסומת המיתולוגית הבאה: ( קנה דלתא (דאצ'יה של היום) נסע 1500 ק"מ מרוצה מהשירות של העובדים במוסך בפתח-תקווה...)

 

 

הבנתי אותך, אז כתבת מה שכתבת, מקווה שאתה מרוצה.

אני מקווה שחוץ ממך,

השאר יבינו שמה שבסה״כ ביקשתי, זה לקבל רשמים ראשונים מרכב חדש שלא נראה בארץ.

פורסם

הדגם חדש בארץ ולכן לא ניתן לתת לך תשובות מנומקות.

מה שכן, הרכב זהה מבחינה מכנית לדגם ה 3008 של פיג'ו.

ה-3008 לא סובלת מתקלות והרבה מכרים שלי מרוצים ממנה מאוד.

על איזה דגם אתה שואל, בנזין/דיזל?

נסעתי בדגם הבנזין המפואר וזה באמת אחד הרכבים הטובים בקטגוריה.

דגם הדיזל הבסיסי נותן את התמורה הטטבה ביותר לדעתי.

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם
הדגם חדש בארץ ולכן לא ניתן לתת לך תשובות מנומקות.

מה שכן, הרכב זהה מבחינה מכנית לדגם ה 3008 של פיג'ו.

ה-3008 לא סובלת מתקלות והרבה מכרים שלי מרוצים ממנה מאוד.

על איזה דגם אתה שואל, בנזין/דיזל?

נסעתי בדגם הבנזין המפואר וזה באמת אחד הרכבים הטובים בקטגוריה.

דגם הדיזל הבסיסי נותן את התמורה הטטבה ביותר לדעתי.

 

תודה.

אני בודק אפשרות לדגם ה״זול״ של הדיזל מנוע 1.5 עם 130 כס.

מעניין אותי האם צריכת הדלק שלו אכן יכולה להגיע בנסיעה רגועה לסביב 1:20 או שזה יותר לכיוון 1:16 ?

פורסם (נערך)

בכביש מהיר אולי כן. אבל לכל כביש מהיר יש בסוף רמזורים וזה מה שקובע.

בנסועה מנהלתית זה יותר קרוב ל 1:14.

נוחות זה עניין אישי : לך לנסיעות מבחן.

תקלות : תחזור עוד שנתיים שלוש, כשיצבר יותר ניסיון עם הדגם. רוב המכלולים היקרים כבר נוסו בדגמים אחרים. החידוש פה זה אולי בולמים הידרו פניאומטיים (או ניסיון לחקות כאלה) חדישים . אולי הם נשחקים מהר ואולי לא.

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם
בכביש מהיר אולי כן. אבל לכל כביש מהיר יש בסוף רמזורים וזה מה שקובע.

בנסועה מנהלתית זה יותר קרוב ל 1:14.

נוחות זה עניין אישי : לך לנסיעות מבחן.

תקלות : תחזור עוד שנתיים שלוש, כשיצבר יותר ניסיון עם הדגם. רוב המכלולים היקרים כבר נוסו בדגמים אחרים. החידוש פה זה אולי בולמים הידרו פניאומטיים (או ניסיון לחקות כאלה) חדישים . אולי הם נשחקים מהר ואולי לא.

תודה רבה !!!

פורסם

 

מזכיר לי את הפרסומת המיתולוגית הבאה: ( קנה דלתא (דאצ'יה של היום) נסע 1500 ק"מ מרוצה מהשירות של העובדים במוסך בפתח-תקווה...)

 

אני דוקא זוכר את הפרסומת "אתה יכול 88"

שוק-הרכב-מעריב-1986.jpg

אח"כ רצו הבדיחות על הוישר בפנים... :lol:

אין החותם מעיד על גיסתו

פורסם

הבדיחות על הווישרים בפנים נולדו לפחות שני עשורים קודם על...סובארו דווקא.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
האם מנוע דיזה ב-c5 זהה למנוע דיזל של 3008 ?

 

לא רק המנוע - גם הרבה מכל השאר...

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
הסיטרואן אמורה להיות יותר נוחה גם. כיול מתלים שונה. יש מבחני דרכים ברשת. ממליץ לצפות בהם

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

 

לא כיול מתלים שונה, אלא מתלים שונים לגמרי עם בולמי זעזועים מתוחכמים יותר.

 

בנסועה מנהלתית זה יותר קרוב ל 1:14.

 

אתה מדבר מניסיון? כי יש לי משהו כמו 1000 ק"מ על 3008 דיזל עם המנוע הישן והפחות חסכוני, ושם זה היה מעל 16 קמ"ל.

Ford Focus estate ; Subaru XV

×
×
  • תוכן חדש...