Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2539 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אשמח לעזרה, יש לי מפתח עם שלט של סיטרואן C4 דגם 2009,

הכפתורי גומי כבר מזמן נקרעו ולא עובדים כבר שנים וגם המנגנון שליפת מפתח לא עובד (והספייר נאבד גם מזמן).

מעוניין לתקן את זה.

נראה שהכפתורים על הלוח שליטה עצמו גם נפלו כבר (והוא עצמו נראה במצב נוראי שבספק אם יעבוד), על כן החלפה פשוטה של הכיסוי לא תעזור.

הזמנת מפתח חדש מהיבואן עולה מלא כסף. ראיתי שניתן להזמין כיסוי עם לוח שליטה דרך עלי אקספרס, השאלה איך אני מתכנת אותו שיעבוד עם הרכב שלי. לא הצלחתי למצוא אף מדריך שלא כולל שימוש במכשור שאין לי דרך להשיג.

אשמח לעזרה. גם אם יש דרכים אחרות זולות יותר בעזרת איש מקצוע כלשהו.

 

מצ"ב תמונה של מה שפעם היה שלט

WhatsApp Image 2019-06-09 at 20.15.54.jpg

פורסם

שאלה נוספת, איך אני אדע אם יש לי אימובלייזר במפתח של השלט עצמו? יש לדגם הזה אימובילייזר? אם כן ניתן פשוט להעביר אותו איכשהו לכיסוי החדש?

פורסם

יש אימובלייזר, בדגם הזה של המפתח אני כמעט בטוח שהצ'יפ של האימובלייזר מולחם ללוח המודפס של המפתח.

 

 

תעביר את הלוח לכיסוי החדש והאימובלייזר יעבוד.

 

זו מערכת נפרדת מהשלט של נעילה מרכזית.

 

 

יש עוד סוג מפתחת עם צ'יפ אימובלייזר נפרד מהלוח, נראה כמו קופסת פלסטיק מלבנית מוארכת בגדול של גרעין אבטיח.

גם במקרה זה, מעבירים את הצ'יפ לכיסוי החדש וזה עובד.

 

 

 

אם אתה מחליף את הלוח, צריך קידוד. קידוד אפשר לעשות עם מחשב אבחון של סיטראון וקוד שכפול שמגיע בצרור מפתחות עם הרכב. אם אין קוד, אפשר לשכפל דרך היבואן או אצל מנולענים מקצועיים שמחזיקים ציוד שיכול לשכפל גם ללא הקוד.

 

 

פורסם
יש אימובלייזר, בדגם הזה של המפתח אני כמעט בטוח שהציפ של האימובלייזר מולחם ללוח המודפס של המפתח.

 

 

תעביר את הלוח לכיסוי החדש והאימובלייזר יעבוד.

 

זו מערכת נפרדת מהשלט של נעילה מרכזית.

 

 

יש עוד סוג מפתחת עם ציפ אימובלייזר נפרד מהלוח, נראה כמו קופסת פלסטיק מלבנית מוארכת בגדול של גרעין אבטיח.

גם במקרה זה, מעבירים את הצ'יפ לכיסוי החדש וזה עובד.

 

קודם כל תודה על התגובה.

אם הבנתי נכון, האימובילייזר נחוץ על מנת שהרכב יניע.

הלוח נחוץ כדי לתפעל את המערכת נוחות (פתיחת/סגירת דלתות וכו').

כפי שאתה רואה בתמונה, נראה שהלוח שלי לא תקין במיוחד, וגם הכפתורים עליו נראה שנפלו כבר. במידה ואזמין כיסוי + לוח חדש, יש צורך לתכנת אותו איכשהו? או שהאימובילייזר שאני אעביר מהכיסוי הישן הוא זה שבעצם יבצע את התקשורת עם הרכב?

או שאולי לנסות לקחת כפתורים מהלוח החדש ולהלחים ללוח הישן ולקוות לטוב.

פורסם

יש לי מפתח דומה של ברלינגו, הצ'יפ של האימובלייזר מולחם על הלוח.

 

 

זה שאין כפתורים והלוח בלוי, לא מונע מהצ'יפ לעבוד.

 

אלו שתי מערכות נפרדות - אימובלייזר להתנעת המנוע ושלט נעילה מרכזית לפתיחת הדלתות.

 

האימובלייזר עובד גם בלי בטריה.

 

 

כל מפתח חדש שתקנה לא יעבוד ללא קידוד.

 

בלי קידוד אפשר להחלחף רק כיסוי.

 

 

פורסם
יש לי מפתח דומה של ברלינגו, הצ'יפ של האימובלייזר מולחם על הלוח.

 

 

זה שאין כפתורים והלוח בלוי, לא מונע מהצ'יפ לעבוד.

 

אלו שתי מערכות נפרדות - אימובלייזר להתנעת המנוע ושלט נעילה מרכזית לפתיחת הדלתות.

 

האימובלייזר עובד גם בלי בטריה.

 

 

כל מפתח חדש שתקנה לא יעבוד ללא קידוד.

 

בלי קידוד אפשר להחלחף רק כיסוי.

 

יפה מצוין, אז זאת השאלה שלי בעצם, איך אני מקודד את הלוח החדש כדי שהשלט יעבוד?

פורסם

אני קניתי/הזמנתי מפתח חדש לאחר שהמפתח הישן המתקפל הפסיק לעבוד, אצל מנעולן מקצועי וזה עלה בזמנו 800 ש"ח. זאת לאחר שהזמנתי מEBAY כרטיס אלקטרוני חדש שגם המכונאי שלי עם אלקסה וגם המנעולן לא הצליחו לקודד, לי היה עוד מפתח אבל העדפתי לשלם על הנוחות ועל הקומפקטיות שזה נותן. אני מציע לך דבר ראשון לבדוק עם המפתח יעבוד לאחר החלפת סוללה, האימוביליזר לדעתי גם לא צריך סוללה, עם השלט עובד פשוט תקנה FOB חדש ב-7 בEBAY.

פורסם

אם יש לך יד טובה, תזמין את הלחצנים מחו"ל ותחליף אותם.

אם אתה חושב שתתקשה, כנס למעבדת אלקטרוניקה ובקש שיחליפו לך את הלחצנים.

כמובן שכדאי להחליף גם סוללה (לאחר החלפת סוללה יש לכייל את השלט - עניין של פתיחת סוויטץ כאשר כפתור נעילה לחוץ לכמה שניות).

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

יש לי מודל 2015.

יש לי מפתח אחד חכם וקופץ והשני הוא טיפש ללא שלט כלל ולא קופץ.

האם אפשר להזמין שלט קופץ וחכם עם כפתורים ולהעביר אליו את הצי'פ של האימובילייזר?

אתה כותב שאפשר לעשות כיול שלט? האם זה רק לשלט שנמצא כבר בזכרון של הרכב?

כלומר שלט חדש יצריך קידוד בחברה או אצל מנעולן מקצועי??

פורסם

תודה לכולם על התשובות. אז אני מבין שאי אפשר לקודד לוח חדש באופן עצמאי בלי המכשור המתאים וגם לא בטוח שהקידוד יצליח בלוח סיני זול כלשהו.

אנסה לבדוק אם הלוח הישן עדיין עובד, למישהו יש מושג איזה בדיוק לחצנים חדשים צריך להזמין?

פורסם

כמה רגליים יש בלוח במקום הלחצן?

יש כאלה עם 2 ויש כאלה עם 4

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם (נערך)

יש לי סיטרואן C5 עם בעיה דומה. הזמנתי מאליאקספרס שלט חדש (מפתח+המעגל האלקטרוני, חשוב לדעת איזה מפני שיש כמה סוגים) עלה 12 או 13 דולר, לא זוכר בדיוק. חריטת הגלם של המפתח עלתה לי 50 ש"ח אצל מנעולן. את הקידוד עשיתי בעצמי - יש סרטון הנחייה ביוטיוב (כמובן שצריך לקסיה לצורך כך). אני בטוח שגם ל- C4 ניתן למצוא, בין היתר כי זה רכב יותר נפוץ. דבר נוסף - צריך את הקוד של השלט. עלה לי לקבל אותו 50 ש"ח בנקודת שרות של סיטרואן, לאחר הוכחת בעלות, כמובן. למנעולנים יש מתקן שמאפשר להם למצוא את הקוד.

עריכה אחרונה על ידי avz
פורסם
יש לי סיטרואן C5 עם בעיה דומה. הזמנתי מאליאקספרס שלט חדש (מפתח+המעגל האלקטרוני, חשוב לדעת איזה מפני שיש כמה סוגים) עלה 12 או 13 דולר, לא זוכר בדיוק. חריטת הגלם של המפתח עלתה לי 50 ש"ח אצל מנעולן. את הקידוד עשיתי בעצמי - יש סרטון הנחייה ביוטיוב (כמובן שצריך לקסיה לצורך כך). אני בטוח שגם ל- C4 ניתן למצוא, בין היתר כי זה רכב יותר נפוץ. דבר נוסף - צריך את הקוד של השלט. עלה לי לקבל אותו 50 ש"ח בנקודת שרות של סיטרואן, לאחר הוכחת בעלות, כמובן. למנעולנים יש מתקן שמאפשר להם למצוא את הקוד.

 

לצערי אין לי לקסיה, והקיט של הלקסיה די יקר, כבר עדיף לבקש ממנעולן בארץ לבצע את הקידוד. אלא אם אתה מתנדב לעזור לי אחרי שהלוח יגיע :wink:

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

טוב הקייס החדש עם הלוח חשמל הגיע, בלוח הישן 2 כפתורי פתיחת וסגירת דלתות נפלו, נשאר רק הכפתור של הדלקת האורות אבל גם אחרי החלפת סוללה הוא לא מגיב אז נראה שהלוח עצמו גם נפגע.

הסתכלתי על הלוח החדש שהגיע עם הקייס והם לא נראים בדיוק אותו הדבר אחד אחד על כן לא ידוע אם קידוד מחדש יעזור, אולי תיקון כלשהו של הלוח החדש.

אמשח להמלצה למקום שאפשר לבצע תיקון רק של הלוח חשמל הקיים או קידוד מחדש של לוח חדש. (חוץ מפאר מנעולים שהציעו לי לעשות רק קומפלט מפתח ושלט חדש ב450 שקל). המטרה לצמצם כמה שיותר עלויות.

×
×
  • תוכן חדש...