Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2634 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

לצערי נאצלתי למכור את הג'ולייטה 14 ידנית שלי כי הוא לא נוח לאישתי ולעבור למשהו קצת יותר משפחתי ונוח בשבילה.

אני מחפש רכב אמין שישמש אותנו כמה שנים יחד עם תינוק (כסא תינוק גדול של ברייטקס) וכלב עד 100K. אשמח שיהיה לו גם קצת פלפל ולא אפור מדי.

שקלתי את הרכבים הבאים:

1. מאזדה 3 האצ'בק 2.0 - למרות שלפי מה שאני מבין היא יותר קטנה מהג'ולייטה אפילו.

2. מאזדה CX5 2015.

3. מיצובישי אאוטלנדר 2015 ידנית שנמכר מאוד בזול סביב ה70, למרות שגם האוטומט לא יורד מהפרק

4. פורד פוקוס 2016 1.5 - הבנתי שמדובר בגיר שונה מהדגם הישן ומנוע לא רע בכלל ואמין.

5. סוזוקי קרוסאובר 1.4 טורבו - ידני או אוטומט.

6. סוזוקי ויטרה 1.6 ואולי אצליח לקנות בהנחה יפה את ה1.4 החדש.

 

אשמח לשמוע עוד אופציות מעניינות. תודה!

פורסם

לא רואה איפה הפלפל באאוטלנדר או בקרוסאובר או בויטארה, כן יש קצת כוח ב1.4 טורבו של סוזוקי אבל הוא לא מרגיש עוצמתי כמו מנועי 1.4 מקבילים לזמנו ואפילו קצת חלש ביחס אליהם.

הפוקוס כנראה נותנת הכי הרבה מהבחינה הזו.

פורסם

הפלפל היחיד שתמצא באווטלנדר זה גמבה שקנית בסופר ושכחת בתא מטען. וזהו.

 

למאזדה CX-5 יש יותר מקצת פלפל וכך גם למאזדה 6.

 

מה לגבי לרדת קצת בשנתון ולנסות מותגים כמו קאדילק CTS או אולי ATS (יכול להיות שכבר נכנס בתקציב)

או אינפיניטי למשל?

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
הפלפל היחיד שתמצא באווטלנדר זה גמבה שקנית בסופר ושכחת בתא מטען. וזהו.

 

למאזדה CX-5 יש יותר מקצת פלפל וכך גם למאזדה 6.

 

מה לגבי לרדת קצת בשנתון ולנסות מותגים כמו קאדילק CTS או אולי ATS (יכול להיות שכבר נכנס בתקציב)

או אינפיניטי למשל?

 

הקאדילק אחלה אופציה אבל נראה לי שהיא ממש גדולה (גרים במרכז) וחדשה יחסית לא נכנסת בתקציב.

פורסם

סיאט לאון סטיישן חזרה למבחר בישראל עם מנוע 1.5 150 כ"ס ואבזור בטיחות מקורי. היא פחות מהנה ממאזדה 3 אבל זריזה יותר.

לזוג עם ילד גם גרסת ההאצ'בק הרגילה יכולה להתאים.

אם יש לך גישה למבצעים של חבר אז תוכל לרכוש אותן בהנחה יפה.

אם רק משומש בא בחשבון אז לאון 1.4 אוטומטית מגיעה מ-2017 והחל מהשנה המנוע הוחלף ל-1.5 עם נתונים כמעט זהים.

פורסם

אני זוג עם 2 ילדים ומסתדר יופי עם המאזדה 3, כולם נהנים מהרכב.

פורסם
סיאט לאון סטיישן חזרה למבחר בישראל עם מנוע 1.5 150 כ"ס ואבזור בטיחות מקורי. היא פחות מהנה ממאזדה 3 אבל זריזה יותר.

לזוג עם ילד גם גרסת ההאצ'בק הרגילה יכולה להתאים.

אם יש לך גישה למבצעים של חבר אז תוכל לרכוש אותן בהנחה יפה.

אם רק משומש בא בחשבון אז לאון 1.4 אוטומטית מגיעה מ-2017 והחל מהשנה המנוע הוחלף ל-1.5 עם נתונים כמעט זהים.

תודה אבל בגלל הDSG אני לא נוגע בהם

במידה והיה בארץ לאון 1.8 ידנית לא הייתי חשוב פעמיים.

פורסם
האצ'בק?

 

לא סדאן,

 

ההבדל ביניהם זה רק בבגאג', מבפנים שתיהן אותו דבר.

×
×
  • תוכן חדש...