Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2664 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בהנחה שאני קונה ומביא למוסך את הרפידות, כמה אמור לעלות עבודה?

ואם אני קונה בחוץ, איזה דגם אתם ממליצים לקנות?

רפידות אתה יכול לקנות של hi-q הם זולות וטובות עלותם כ 60 שח. מחיר העבודה אמור להיות לא יותר מ 150 שח במוסך. אבל בעניין החריטה צריך לבדוק מה מצב הצלחות שלך.

פורסם
זה מדף המסרים של מחאת המילקי?:wink:

 

איך הצלחות יגיעו לחרט? באיזה רכב? על חשבון מי? מי ינהג ברכב הזה? פועל שהוא יוציא מהליפט?

הכל עולה כסף חביבי!

 

בקיצור, רק בעולם מושלם שנמצא בחלומות מוסך יגבה ממך על עבודת חוץ את מה שגובים ממנו...ובצדק!

 

700 ש"ח להחלפת רפידות קדמיות+חריטת 2 צלחות (+עבודה כמובן) זה בהחלט בגבולות הנורמה.

 

מה שכן, אין שום סיבה לא להתמקח...תגיד לו שיש לך הצעה ב 550, תראה איך הוא מגיב.

לחרטים כמו לחנויות חלקי חילוף יש בין היתר שליחים שעושים זאת..אז לא ממש מכיר מצב שפועל עוזב את הליפט..וגם אם עזב...עוד 50 שח יהיה בהחלט הוגן אבל לדלג לסכומים של מעבר לכך זה כבר יותר מידי.

פורסם

מאור , אני חייב לדעת איפה אתה קונה את החלקים שלך במחירים האלה.

לא מזמן קנינו לקורולה 99 שלנו רפידות Hi-Q והם עלו 100 ש"ח.

 

לפותח השירשור .. נסה ליצור קשר עם הכנופיה, תרכוש רפידות לבד ותבדוק האם הם יכולים לעזור לך בהחלפה.

פורסם

מה זה הכנופיה?

אגב במקרה הפרטני כבר בוצע העבודה והתשלום אבל אני אשמח לדעת איך אני נמנע מעושק כזה בעתיד

פורסם

וואו.. אתה פה 7 שנים יותר ממני.

ועדיין לא נתקלת בפוסטים של טיפולים ע"י הכנופייה..

 

תקרא קצת פה

 

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?557609-%D7%A8%D7%95%D7%A6%D7%94-%D7%9C%D7%94%D7%95%D7%93%D7%95%D7%AA-%D7%9C%D7%9B%D7%A0%D7%95%D7%A4%D7%99%D7%99%D7%AA-%D7%94%D7%98%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%9C%D7%99%D7%9D-%D7%94%D7%A9%D7%95%D7%98%D7%A4%D7%99%D7%9D!

 

וגם פה

https://knufia.org/

 

 

רוצה לחסוך ולהנות, תלמד יותר על הרכב, בעיקר על הרכיבים שהם בלאי טבעי וצריך להחליף כל כמה שנים.

ותקרא יותר בפורום..

פורסם
רפידות אתה יכול לקנות של hi-q הם זולות וטובות עלותם כ 60 שח. מחיר העבודה אמור להיות לא יותר מ 150 שח במוסך. אבל בעניין החריטה צריך לבדוק מה מצב הצלחות שלך.

 

עונה לך מה שעניתי לך בשרשור האחר, אני לא מכיר מוסך שמכניס רכב ותופס ליפט בשביל 150 שקל.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
עונה לך מה שעניתי לך בשרשור האחר, אני לא מכיר מוסך שמכניס רכב ותופס ליפט בשביל 150 שקל.

להחליף רפידות זה לתפוס ליפט 20 דקות. אתה מוזמן לעיר בה אני גר אציג לך כמה מקומות כאלה שייקחו לך לא יותר מ 150 שח על החלפת רפידות לרכב הזה.

פורסם

כוונתי הייתה כולל פו"ה ושליחה לחריטה של הצלחות. אם רק החלפת דיסקיות, אז בגדול, מסכים, אבל בטח ינסו לגזור עליך עוד איזה קופונציק בצורת "סט דיסקיות ב 150 ש"ח".

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

×
×
  • תוכן חדש...