Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2664 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ממש לא אותו מחיר. חריטה של 2 צלחות עולה כ 100 שח בלבד. אם הצלחת ממש במצב גרוע אז בוודאי לקנות חדש ולהיות בראש שקט הרבה שנים קדימה. עלות רפידות כ 60 שח. לגבי עלות עבודה במוסך כ 300 שח נוספים. מה שאומר שאתה לא אמור לעבור את ה 500 שח עם חריטה. אם בחרת בצלחות חדשות איכותיות תוסיף לחשבון עוד כ 300 שח. אל תתעסק בצלחות סיניות.

פורסם

וואו אוקיי

אז הוא לקח לי על החריטה של 2 צלחות + 2 רפידות חדשות כולל התקנה 700 שקל

איפה מוצאים מוסכים נורמליים?!

פורסם

מאור, 100 שח זה לא מחיר של מוסך... לפחות לא אחד נורמלי.

בדרכ המוסך מוציא לחריטה החוצה והעלות בהתאם, סביב 150 לחריטה לצלחת

ואז יש מרכיב של עבודה בנוסף- פירוק והרכבה

פורסם
יקר מאוד.

איזה רפידות הרכיבו? מה המחיר?

 

האמת שאני לא יודע

רק אמר לי שחריטה+רפידות חדשות +עבודה ייקח 700

פורסם
מאור, 100 שח זה לא מחיר של מוסך... לפחות לא אחד נורמלי.

בדרכ המוסך מוציא לחריטה החוצה והעלות בהתאם, סביב 150 לחריטה לצלחת

ואז יש מרכיב של עבודה בנוסף- פירוק והרכבה

שים לב שכללתי את עלות העבודה. עבודות חוץ עולות כמה שדורש החרט אין סיבה שהמוסך ייגבה עליהם עמלה. אם הוצע לו 700 שח אז עדיף שייקח צלחות חדשות...רק שהחשש שהמחיר עם החדשות יגיע ל 1000 שח בגלל עמלת פתיחת קרטון שעוד עלולים לגבות לו...בקיצור לא צריך להגזים וזה טווח המחירים שאמורים לגבות 500 שח +- אם מדובר בחריטה.

פורסם

בהנחה שאני קונה ומביא למוסך את הרפידות, כמה אמור לעלות עבודה?

ואם אני קונה בחוץ, איזה דגם אתם ממליצים לקנות?

פורסם
עבודות חוץ עולות כמה שדורש החרט אין סיבה שהמוסך ייגבה עליהם עמלה..

 

זה מדף המסרים של מחאת המילקי?:wink:

 

איך הצלחות יגיעו לחרט? באיזה רכב? על חשבון מי? מי ינהג ברכב הזה? פועל שהוא יוציא מהליפט?

הכל עולה כסף חביבי!

 

בקיצור, רק בעולם מושלם שנמצא בחלומות מוסך יגבה ממך על עבודת חוץ את מה שגובים ממנו...ובצדק!

 

700 ש"ח להחלפת רפידות קדמיות+חריטת 2 צלחות (+עבודה כמובן) זה בהחלט בגבולות הנורמה.

 

מה שכן, אין שום סיבה לא להתמקח...תגיד לו שיש לך הצעה ב 550, תראה איך הוא מגיב.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

תיקון של 1000 זה לא כבר מוגדר כטוטל לוס?

אתה בטוח שצריך להחליף את הצלחות?

 

60-100 ש"ח לרפידות ו20 דקות החלפה..

מאיפה אתה בארץ ?

פורסם

 

60-100 ש"ח לרפידות ו20 דקות החלפה..

מאיפה אתה בארץ ?

 

לא אם צריך להחליף/לחרוט צלחות.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

הערת אגב.

אם הצלחות הנוכחיות הן מקוריות ובגבולות העובי המותר, אז עדיף חד משמעית גם כלכלית וגם טכנית לחרוט. לדברי החרט איתו אני עובד (שכנראה חרט אלפי צלחות) המקוריות עשויות מסגסוגת שונה מאשר הסיניות, ומחזיקות מעמד זמן רב יותר.

×
×
  • תוכן חדש...