Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאגר מידע: תצרוכת דלק אופיינית לרכבים


a_mayor
שימו לב! השרשור הזה בן 1759 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,

 

זה זמן רב שאני קורא את ההודעות בפורום ולומד מכם. אני עומד בפני רכישת רכב חדש, שאחוז נכבד מההחלטה מבוסס על צריכת הדלק שלו (קילומטראז' גבוה). עלה לי רעיון לעשות שרשור צריכת דלק על סמך ניסיון העבר ברכבים שלכם/ שהיו ברשותכם.

 

אתחיל,

 

ברכבים הנ"ל נסעתי רגוע (מהירות שיוט ממוצעת 100, עם פזילות מעלה, תאוצות רגועות, נסיעה של 1:4 - כביש מהיר:עיר (פקקים).

 

(100,000 ק"מ) ליאנה 2002, אוטו', 5 דלתות - 1:10.5 משולב

(500 ק"מ) סקודה רומסטר, 2007, אוט' - 1:11.5 משולב

(900 ק"מ) מיצובושי גרנדיס, 2007, אוט' - 1:7.5-8 משולב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 687
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

נתונים מקורבים לנסיעה משולבת:

סובארו פורסטר עם גיר ידני ומנוע מקורי (125 כ"ס)- 1:10

סובארו פורסטר עם גיר ידני ומנוע לא מקורי (4 גלי זיזים במקום 2) חזק יותר, אגזוז פתוח, מחשב רכב מקורי שלא מתאים למנוע וקידום מכני של ההצתה- 1:8.5

סובארו פורסטר עם גיר ידני, מנוע טורבו של WRX, מחשב ניהול מנוע ומגדש קטן מהמקורי (זמינות כוח על חשבון הספק), מערכת פליטה של WRX ועוד כהנה וכהנה- 1:7.5

סובארו פורסטר עם גיר ידני, מנוע של WRX וכל מה שהוזכר, עם דיפרנציאלים מקוצרים ב-8%- לא יודע, יותקן בעוד כחודש...

והכל אמת...

עד 27.1.2020 אני עסוק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התוספת האישית שלי:

 

אאודי A6 מנוע 1800 טורבו (הועלה ל-190 כ"ס), גיר רציף - בעיר 1:8 מחוץ לעיר 1:11 משולב 1:10 (לא לשכוח - במשולב לפי היצרן יש תמיד משקל יתר לנסיעה בינעירונית). בגלל מנוע הטורבו מחד והגיר הרציף, הנסיעה הבינעירונית ממש חסכונית - הגיר "מגלגל" ישר ליחס ההעברה הגבוה ביותר, ושומר על סל"ד של 2000~ גם במהירות של 120 קמ"ש!

 

ושתי דומאות קיצוניות שהיו לי בעבר:

 

אלפא 156 שנת 98' V6 ידנית משופרת - 1:5 ממוצע. מחוץ לעיר - 1:6-7.

אסטרה GSI שנת 94' סטנדרטית - 1:18-19 (!) בינעירוני במהירות 90 קמ"ש! (בדוק - פחות מ-6 ליטר מחיפה לת"א, לכל הספקנים שביניכם)

 

 

ביי, מיקי.

אינפיניטי M37X. יחידה בארץ. ו-BMW X1. לא יחידה בארץ. ו-MERCEDES SLC350 משנת 1973 כמובן. והיו עוד המון...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פיזו 306 94 1.4 60K

 

בנסיעה עירונית (גר בת"א) כ 1:9-10

בנסיעה בין עירונית - 1:14-15

 

בגדול מיכל כל 700K - מיכל של 60 ליטר (נסיעה משולבת והרוב עירונית)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

306 1.6 2001 אוטומטית עם 128,000 ק"מ.

תצרוכת דלק משולבת - 1:12.

בין עירוני 1:14.

עירוני - כמעט ולא נוסע אז לא מודד (אפשר לומר שזה חלק מהמשולב).

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החלפתי את האונו 94' באימפרזה 95' 1.6

תצרוכת הדלק בבינערוני מגיעה ל 1:10.5 מדובר בפ"ת ירושליים דרך 443 במהירות 100-110

לא עובר 3K סל"ד האם זה תקין או מוגזם ?

ואיך אפשר לשפר את צריכת הדלק בצורה יחסית פשוטה?

הבעייה שלנו שאנחנו עם לחוץ- יש לזה פתרון פשוט וק ל...תעצמו את העיניים ותספרו עד עשר וכמובן לא באמצע נהיגה! (אין כותב שורות אלו לוקח אחריות בשום צורה על הכתוב מעלה ואפילו לא על עצמו..!!) :roll:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סופר לנסר ידני 1600 סמ"ק 1996, אופי נהיגה רגוע, אדם אחד ברכב ללא מטען.

13.9 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת. 370 ק"מ הלוך וחזור לצפון, עם עליות לצפת + זחילה 40 דקות בואדי ערה. 155 ק"מ בעיר, כמעט ללא פקקים.

 

 

תוספת, מזגן פועל כל הזמן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סובארו 1600 ידנית שנת 95 (כשהייתה חדשה) נסיעה מנהריה לאילת 1 ל16

סובארו 2007 אוטומטית מנוע 1500 נסיעה מנהריה לאילת וחזור+ פקק של שעה וחצי בדרך..1 ל12.

בשתי המדידות נסיעה רגועה עם גז קבוע ככל האפשר במהירות כ 110 קמ"ש. מזגן מופעל . עומס כ 300 ק"ג.

מה שמעניין הוא שסובארו טוענים לשיפור בצריכת הדלק במנוע החדש. וגם אם ניקח בחשבון את צריכת הדלק הגבוהה יותר באוטומט יחסית לידני, הרי שעדיין נראה שצריכת הדלק במנוע החדש גבוהה מידי.

בהמשך לכך נכנסתי היום למוסך סובארו וביקשתי לבדוק באם מדובר בתקלה. במוסך ביצעו לי עידכון תוכנה ואמרו שכך, אולי תשתפר הצריכה. ימים יגידו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

יונדאי אקסנט 1300 95 אוט

230000 ק"מ גיר לקראת גסיסה

בין 90 קמ"ש ל100 קמ"ש

חצי מהזמן עם מזגן נמדד לאורך מספר מדידות

95% מהמיכל בנסיעה בין עירונית 1:12.7

אין לי בעיה עם מי שנוסע לאט יש לי בעיה עם מי שחושב שהוא יודע לנסוע מהר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טויוטה RUNX שנת 2005:

 

עירוני- כ- 1/10 ק"מ לליטר.

 

בינעירוני (90-100 קמ"ש) כ- 1/14 ק"מ/ליטר.

 

משולב למיכל מלא: כ- 1/11.5 ק"מ/ליטר (הרב נסיעות עירוניות).

Black Nissan JUKE TEKNA

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1759 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...