Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2490 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 687
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

יונדאי אלנטרה 2007, 1.6 אוט' - 1:10.3 משולב.

סיטרואן סאקסו 2001, 1.4 אוט', 108K ק"מ - 1:11 עירוני בלבד.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

שלום חיפשתי בפורום מידע על צריכת הדלק שלי (טיפו הזרקה 94 1.4)

איך אני משפר את צריכת הדלק (עירוני 1:9.5 בינעירוני 1:12)

ממש מזעזע לא?!

פורסם

סיוויק 2002 עברה עד היום 100K עושה 11.5 קמ"ל בנסיעה משולבת!!! אני מרוצה!

אני נוסע לאט ורגוע לכל השואלים, לא ממהר לאף מקום

Polo 2012

פורסם

הונדה סיויק קופה 95 ידנית 203000 ק"מ

עירוני- 1 ליטר ל-8-9 ק"מ..

נסיעה קבועה כל יום של 16 ק"מ (הלוך +חזור) עירוני

טורים 3-4 לפעמים קצת יותר לפעמים קצת פחות:-D

זה בסדר או יותר מידי שותה דלק?

תודה טל.

WWW.TURBO-JET.CO.IL טורבו ג'ט- פיתרונות בלחץ מים גבוה-ניקוי מחליפי חום, הסרת בטון, קילוף טיח וציפויים, חידוש אבנים לסוגיהם ופריצת קווי מים וצנרת.
  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

פיאט אונו 94' 1.4ל' הזרקה 110K

הרכב מטופל מאוד

בנסיעה רגועה בינעירונית - 1:13.3

בנסיעה עירונית - 1:10.5

בנסיעה לחוצה 130 +- - 1:12

הבעייה שלנו שאנחנו עם לחוץ- יש לזה פתרון פשוט וק ל...תעצמו את העיניים ותספרו עד עשר וכמובן לא באמצע נהיגה! (אין כותב שורות אלו לוקח אחריות בשום צורה על הכתוב מעלה ואפילו לא על עצמו..!!) :roll:

פורסם

אז ככה.

 

לאחרונה התחדשתי ב-106 1400 מוזרק חד נקודתית שנת 94 גיר רגיל.

רוב הזמן משולב עומד על 1:13.

 

תדלוק אחד יצר 1:15.6, היתכן?

אומנם כביש מהיר ברוב המיכל, אבל ה-R6 שלי עושה 1:16.7 ביום טוב(אופנוע כמובן). :roll:

אופנוען

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אופל קורסה 97 1400

146,000 ק"מ

יד רביעית חודשיים אצלי

 

נסיעה משולבת 70% עירוני + 30% בין עירוני - צריכה מדוייקת כל פעם 10.3 ק"מ/ל

עברתי כבר 6 תדלוקים איתה.

 

הנסיעה רגועה תמיד לכיוון חסכון...(מה שלא עובד כל כך עם הרכב הזה :roll:)

פורסם

דייהטסו שרייד 97:

1:15 בנסיעה משולבת 30:70 (יותר מחוץ לעיר)

 

יונדאי אקסנט 2001 ידנית:

1:11 בערך באותו אופי נסיעה. זה עדיין בבדיקה ונראה לי גבוה.

 

* לפי דעתי כדאי להדביק את השירשור, או לפחות לרכז את כל השירשורים המעניינים האלו.

פורסם

וולוו S40 T4

בעיר1:7 בין עירוני 1:11

 

קרייזלר נאון

בעיר 1:8 בין עירוני 1:12

 

אלפא 164 סופר

בעיר 1:6 בין עירוני 1:10

 

מיצובישי גלאנט 94-96 1.8 ליטר

בעיר 1:9 בין עירוני 1:13-14

 

דייהו סופר רייסר

בעיר 1:9 בין עירוני 1:12-13


×
×
  • תוכן חדש...