-
הודעות
33 -
כאן מאז:
ספרו לנו עליכם
-
מיקום
פ"ת
-
איזה רכב יש לך?
פורד מונדאו
-
תחביבים
מכוניות , נשק , יעוץ
-
מקצוע
סטודנט
צפיות אחרונות בפרופיל
צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.
הנקודות של יהודה GT טורבו
חדש בפורום (1/14)
1
מוניטין
-
מבקש המלצה לקניית רכב שני עד 12K
יהודה GT טורבו פרסם הודעה בנושא של יהודה GT טורבו בתוך ייעוץ ברכישת רכב
דיברתי היום עם מכונאי שאמר לי שה - 205 מבחינת אמינות עדיפה על ה 306 -
מבקש המלצה לקניית רכב שני עד 12K
יהודה GT טורבו פרסם הודעה בנושא של יהודה GT טורבו בתוך ייעוץ ברכישת רכב
כן ,אבל אני מתכוון אם הוא במצב מאוד שמור,כי אחרת אני יכול להוציא את ה-3K על תיקונים בעצמי! ולפי דעתך פונטו יותר נוח מ-205 מבחינת המושבים? תודה! -
מבקש המלצה לקניית רכב שני עד 12K
יהודה GT טורבו פרסם הודעה בנושא של יהודה GT טורבו בתוך ייעוץ ברכישת רכב
תודה לכולם על ההמלצות! החלטתי ללכת על 205 1.4 ידני. ראיתי ביד 2 ,כאלה שדורשים על רכב בינוני מחירון, וכאלו שדורשים 3-4K מעל המחירון, על רכב מאוד שמור לדעתכם כדאי להוסיף 3-4K מעל המחירון, שזה יצא בסביבות 12K על רכב שמור,מאשר לקנות רכב בינוני ב 8K ? (אני שואל על העיקרון ולא על מקרה ספציפי - כי ברכבים כאלו, זה לא על קילומטרז', אלה על קלאצ' וצמיגים חדשים ונגיד חימום/מזגן שסידרו-ואם אני מסדר בעצמי, זה יכול להיות יותר יקר) תודה לעוזרים! -
מבקש המלצה לקניית רכב שני עד 12K
יהודה GT טורבו פרסם הודעה בנושא של יהודה GT טורבו בתוך ייעוץ ברכישת רכב
מקפיץ ! מישהו יודע איך ה 205 מול הפיאסטה ? ומה לבדוק? -
מבקש המלצה לקניית רכב שני עד 12K
יהודה GT טורבו פרסם הודעה בנושא של יהודה GT טורבו בתוך ייעוץ ברכישת רכב
תודה על תגובתך! איך הוא מבחינת אמינות מול הפיאסטה והשרייד? -
ערב טוב לכולם! כרגע יש לי סובארו ג'אסטי, ואני נוסע איתה כל יום 45 ק"מ ללימודים לכל כיוון,היא מאוד אמינה אך לא נוחה למרחק כזה! אחותי הוציאה רישיון והרכב עובר אליה ואני קונה רכב אחר. שאלתי כמה אנשים איזה רכב כדאי, אם הדברים שהכי חשובים לי לפי הסדר הם: 1.צריכת דלק 2.אמינות (כללית של דגם ולא לפי מצב ספציפי של רכב מסוים) 3.נוחות (אך אם זה מתנגש בדברים האחרים אני יתפשר על זה) 4.אני מעדיף ידנית קיבלתי תשובות שונות על כל רכב התקציב: 12K המועמדות: שרייד 1.3 98' - אומרים לי שיש לה בעיות עם ראש מנוע פיאסטה 98' יוטה או דינמיק - חלקי חילוף יקרים סיריון 1.0 99' - לא אמינה כמו ה 1.3 שעולה הרבה יותר פיג'ו 205 1.4 98' - פלסטיקים מתפרקים וכל מיני בעיות קטנות ומטרידות סקסו 98' 1.4 - בעיות קירור וחשמל מה שחשבתי עליו הכי הרבה זה שרייד או פיאסטה. עשיתי הרבה חיפושים בפורום,אך לא מצאתי תשובה לשאלות האלו! אודה לכם שתעשירו אותי מניסיונכם! כי אני פוגש הרבה סטיגמות :"יפני אמין" "ארופאי מתקלקל אבל נוח" ברור לי שזה תלוי במצב ספציפי של הרכב, אך כל רכב וה"מחלות" שלו. תודה על עזרתכם, וסורי על החפירה העמוקה!
-
איזה סובארו ג'אסטי עדיפה 1000 או 1200
יהודה GT טורבו פרסם הודעה בנושא של sangoker בתוך ייעוץ ברכישת רכב
אני מצטרף לתגובות מעלי,רכב מאוד אמין,ה- 1200 עדיף ! צריכת דלק דומה ,אך הביצועים יותר טובים! יש לו במנוע הזה הזרקה רב נקודתית שמייצרת 74 כ"ס וזה הבדל משמעותי מאחיו הקטן. -
שלום! מה שכותבים פה זה נכון! רכב יות נוח ובטוח וקטנוע חוסך זמן וחניה אך יותר מסוכן. אני חושב שהשיקול כאן הוא לא כלכלי כי קטנוע ע"מ שתשאר לך בטיחות אקטיבית ותוכל להתחמק מנהגים בעייתים תיצתרך לפחות 250 סמ"ק שבהוצאה שנתית ההבדל בינו לבין ג'סטי או פיאסטה שנת בערך 93' הוא זניח בהנחה ששניהם יהיו אמינים באותה רמה. כך שלי דעתי השיקול הוא בין בטיחות לבין חסכון בזמן ולא כלכלי! דר"א היה לי גם קטנועים וגם רכבים,בשניהם זה לא כיף לעשות תאונות מניסיון ולא באשמתי! בקטנוע המחיר בד"כ יותר כבד! היעקר תעשה החלטות טובות,ואלף יותר אלף פחות שתהיה בריא!!!
-
אני חושב שתצתרכי להתפשר במחיר הזה על הגה כוח או על תיבה אוטומטית. ממה שהבנתי את נוסעת לרוב בנסיעות בין ערוניות , אז הייתי ממליץ לך על השרייד אומנם אין לו הגה כוח אך בסוג כזה של נהיגה זה פחות מפריע והוא גם רכב אמין וגם די חסכוני בדלק. ועוד משהו שכדאי לך לשים לב ברכב בתקציב כזה , משנת 95' עושים בדיקת זיהום אוויר ,ואם חלילה צריך להחליף משהו זה יכול להיות יקר. אני הייתי מחפש עד 94' כמובן שזה תלוי ברמת התחזוקה של הרכב! אני לא אומר לך לרדת משנתונים אחרים אלא רק נותן לך נקודה למחשבה. בהצלחה! יהודה.
-
חוות דעת על בעלי מקצוע בענף הרכב - שרשור כללי
יהודה GT טורבו פרסם הודעה בנושא של נהג במצוקה בתוך פורום חוות דעת בעלי מקצוע
רציתי כמו כולם, להמליץ על בני ל. שעזר לי במיקצועיות רבה, בבעייה שהייתה לי בג'אסטי הוא מאוד מקצועי וכמובן לא הייתי מוותר על לימוד של 'קללות' חדשות! והשני שאני רוצה להמליץ זה, על משה זר וחיים יוד מ"משה זר קרבורטורים" בפ"ת . שהם גם נותנים יחס טוב מאוד וגם פותרים את הבעייה בצורה מקצועית והגעתי אליהם דרך צביקה קרבורטורים שכמובן אין עליו , תמיד מחייך ושמח לעזור לכולם והפיתרונות שלו "10". ממש טוב שיש לנו אנשים כמוכם: ישרים ונחמדים תמשיכו ככה!!! תודה יהודה. -
המלצות חמות - על בעלי מקצוע בענף הרכב
יהודה GT טורבו פרסם הודעה בנושא של נהג במצוקה בתוך פורום חוות דעת בעלי מקצוע
רציתי כמו כולם, להמליץ על בני ל. שעזר לי במיקצועיות רבה, בבעייה שהייתה לי בג'אסטי הוא מאוד מקצועי וכמובן לא הייתי מוותר על לימוד של 'קללות' חדשות! והשני שאני רוצה להמליץ זה, על משה זר וחיים יוד מ"משה זר קרבורטורים" בפ"ת . שהם גם נותנים יחס טוב מאוד וגם פותרים את הבעייה בצורה מקצועית והגעתי אליהם דרך צביקה קרבורטורים שכמובן אין עליו , תמיד מחייך ושמח לעזור לכולם והפיתרונות שלו "10". ממש טוב שיש לנו אנשים כמוכם: ישרים ונחמדים תמשיכו ככה!!! תודה יהודה. -
בדקת את האפשרות של השכרת רכב לטווח ארוך? כך לא יהיה לך בעיה למכור,התיקונים עליהם אני יודע שאפשר למצוא דילים טובים. שקלת את האפשרות?
-
שאלה בנושא התבריג של המצת
יהודה GT טורבו פרסם הודעה בנושא של יהודה GT טורבו בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אז מה אתם ממליצים לעשות? לעשות הברזה ואז בעצם המרחק יהיה כמו שהוא עכשיו? או שהפטנט הזה בעצם פתרון פשוט וזול? תודה על תשובתכם! -
שאלה בנושא התבריג של המצת
יהודה GT טורבו פרסם הודעה בנושא של יהודה GT טורבו בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אני נוסע בערך 24,000 ק"מ בשנה. אני יודע שזה הרבה לג'אסטי, אבל אני שומר עליו. אמרו לי שאם אני יתקין מאריך אז זה יקצר את חיי המצת,אך זה לא ישפיע על פעולת המנוע. זה נכון? או בגלל הריחוק של 1.5 ס"מ פעולת המנוע לא תהיה "עגולה"? אתה יודע אולי על פתרון אחר או שבטיפול הבא, אם יהיו בעיות אז אני אלך לעשות הברזה? כמו"כ את טיפולי 10,000 אני מעדיף לעשות בעצמי ,כל עוד לא מדובר במשהו בטיחותי. -
שאלה בנושא התבריג של המצת
יהודה GT טורבו פרסם הודעה בנושא של יהודה GT טורבו בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
תודה על תגובתך! במקרה שלי ,פעם שעברה עברו על ההברגה והמצת התברג,ואמרו לי שזה לא פתרון לאורך זמן וההברגה כבר די חלשה. אז חשבתי שאם אני ישים מאריך אז אחרי שאכניס אותו,במקרה וההברגה תתקלקל, הוא בעצם ישמש לי בתור ההברגה! ( במקום לעשות הברזה). האם צורת החשיבה נכונה, או שיש עם זה בעיה? מבחינת התקנה,שינוי בפעולת המנוע וכו'.
