Jump to content

מתן22

  • הודעות

    45
  • כאן מאז:

הנקודות של מתן22

נהג חדש

נהג חדש (2/14)

1

מוניטין

  1. שלום, אשמח לקבל חוות דעת מניסיון לגבי הרכבים הללו ועלויות. תודה לכל מי שיוכל לעזור. מתן,
  2. אין מצב שמישהו ייעץ לי?!
  3. 1200 ש"ח אני מתלבט לגבי מגבר
  4. שלום רב, אני מעוניין להתקין את המערכת הבאה ברכב: (אני מודע לכך שהיא אינה יקרה ועם כל המשתמע מכך) רדיו דיסק של פיוניר דגם DEH2950MPו\ DEH2850MPו רמקולים אחורים דגם 6x9ואינטשוPioneerוTSA6962Eו \ 6x9ואינטשוPioneerוTSA6971ו \ 6x9ואינטשוPioneerוTSA6962Eו רמקולים קידמיים דגם ו6.5ואינטשוPioneerוTSG1611Rו אני מתלבט בין סוגי הרמקולים האחוריים ולגבי סוג המערכת, מה שכן אני מקווה שהיא לא תאכזב ותתן איכות וויליום מספק... אשמח להערות ולהארות בנושא! מתן,
  5. אני מעוניין להתקין ברכב מערכת כולל רמקולים קדימה ואחורה + טוויטרים בהשקעה של 1000-1500 ש"ח. אני יודע שהתקציב די דל אבל אשמח לדעת עם יש בהישג של תקציב כזה מותג כפיוניר
  6. אני חייב להוסיף כי לעיתים בהילוך ברק נדלקת מנורה אדומה הכילה ציור של תינור עם יציאה של טיפות בצד העליון של סקאלת המהירות ולאחר הוספת גז היא ניכבת האם אני צריך להרים ידים?!
  7. מה עלות המשאבה ברכב?
  8. לא אנשים יקרים, הבעיה היתה גם לפני שהתקלקל האלטרנטור וגם המשיכה אחרי התיקון מהו חיישן הCKP ?
  9. מדובר בטיפו 1.4 95' אשר לעיתים נכבת במהלך נסיעה (לפני כחודש החלפתי את הממסר של משאבת הדלק ושני הפיוזים לאחר שהאוטו כבה לחלוטין ולא ניתן היה להתניעו וזאת עקב בעיה של זרימת חשמל למשאבת הדלק). לאחר תיקון התקלה עדיין ישנם בעיות לעיתים הבאות לידי ביטוי בכושר הסחיבה של המנוע כאשר אני נותן גז עד הסוף כאילו אין דלק ורק לאחר כמה שניות מעטות המנוע חזור לתקוד רגיל וזאת בניגוד לאותו מצב כאשר אני לוחץ קלאץ' הכל כשורה דווקא וכאשר אני משחרר אותו שוב בעיה) המכונאי אמר כי המשאבה גוססת וכי יש צורך להחליפה. כמו כן ישנה בעייה של חוסר התייצבות בטורים של המנוע ולאחר החלפה של מייצב הטורים הבעיה עודנה קיימת. אני לא רוצ ה להישמע יותר מידי מיואש אבל אני פשוט חסר עצות ומתחיל לכאוב לי הכיס יותר מידי לכן אשמח לכל עצה ולכל רעיון לעזרה! מתן,
  10. האם יש מקור לבעיה, האם הבעיה מוכרת?!
  11. מנוע 1.4
  12. שלום, מדובר בטיפו הזרקה 95 אשר בנסיעה במהירות גבוהה 90 - 80 הרכב נכבה כאשר אני לוחץ קלאץ' ומנמיך הילוכים וכאשר הוא נעצר אין אפשרות להתניעו אלא רק בדחיפה! מה עושים?
  13. האם יש הבדל משמעותי בצריכת הדלק של האודי A4 לבין ההאודי A6 בנפח 2400 פשוט אני בתלבט בין שתני המכוניות ואני מדבר על שנתונים של 98-99
  14. המוסכניק טוען שהוא צריך לפרקו ולאח"כ לסתום את החור אם כי לאחר מכן הוא לא יכול לדעת אם יש עוד חורים ועלות היא לערך 400 כולל הכל? האם הדברים הללו ראילים כלל?
  15. האם זה הפתרון היחידי לבעיה?
×
×
  • תוכן חדש...