Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2725 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בס"ד

 

מה הכוונה, מחזיר שמן אחורי?

מדובר בגיר הרובוטי?

 

כן . מודל Volvo S60 kinetic 2012 סטנדרטי.

דרך אגב אני בצפון מדי פעם. המליצו לי לנסות את ירכא. נראה לכם שהם ידעו לטפל בחתיכת גומי הזאת או שלא שווה את הסיכון שיהרסו את האוטו?

הבנתי מזיסו שצריך ציוד מיוחד לזה במודל שלי

פורסם

בס"ד

 

אם מדובר בגיר DCT450, קיים מחזיר שמן פנימי, נזילה ממנו, מעידה בדר"כ על מצמדים בלויים(יחסית...), החלפה של המחזיר(יקר מאוד, כשלעצמו), לא משתלמת, הבעיה תחזור על עצמה, אם לא יוחלפו מצמדים.

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

פורסם
בס"ד

 

אם מדובר בגיר DCT450, קיים מחזיר שמן פנימי, נזילה ממנו, מעידה בדר"כ על מצמדים בלויים(יחסית...), החלפה של המחזיר(יקר מאוד, כשלעצמו), לא משתלמת, הבעיה תחזור על עצמה, אם לא יוחלפו מצמדים.

 

לא יודע מה זה אומר מחזיר שמן פנימי. הבנתי שהנזילה ממחזיר שמן אחורי. זיסו הראה לי את הבעיה. רואים את הנזילה מבחוץ.

 

אשמח לשמוע אם בירכא או במקום אחר ידעו לטפל בבעיה?

פורסם
לא יודע מה זה אומר מחזיר שמן פנימי. הבנתי שהנזילה ממחזיר שמן אחורי. זיסו הראה לי את הבעיה. רואים את הנזילה מבחוץ.

 

אשמח לשמוע אם בירכא או במקום אחר ידעו לטפל בבעיה?

בס"ד

בתמונה שצירפתי, שים לב למוקף בעיגול, זה המחזיר שדיברתי עליו, לא מוכר דבר כזה "מחזיר אחורי".

תברר טוב טוב על מה מדובר.

Screenshot_20190106-114448_Google.jpeg

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

פורסם

הנסיון שלי עם וולוו ב 4 השנים האחרונות עם גיר ומנוע מהדור החדש:

הגיר עובד מצויין. לעתים רחוקות הורדה לא חלקה. אמין. אין הבדל מבחינתי בין הגיר 6 מהירויות ל 8 מהירויות.

המנוע מחוספס ורועש בעיר. שקט מחוץ לעיר. ללא בעיות.

נוחות נסיעה נוקשה יחסית, בעיקר בעיר.

בעיה יחידה שנתקלתי נבעה מחיישן מיזוג או החיבור לחיישן (לא ברור) שהוחלף במסגרת האחריות.

פורסם

באינפיניטי Q50 (מוסך מורשה ויחיד שלהם) טיפול קטן עולה 1400 שקל.

טיפולה60K+החלפת כל הברקסים קדימה אחורה צלחות ורפידות ועוד כמה שטויות קטנות עלה 6.5 אלף וקיבלתי ספריי ריח עם לוגו של אינפיניטי.

אני חושב שזה הריחן לרכב היקר בעולם...

 

הרכב בן 3 והראה אמינות כמעט מושלמת.

הוחלפה איזה יחידת שליטה פיקודית שקשורה לחלונות חשמל במסגרת האחריות.

 

בסך הכל מרוצה מהרכב מאוד, אחלה מנוע גיר, התנהגות ספורטיבית (הנעה אחורית) מאובזר מאוד ולא מושך עיניים יחסית לגרמניות.

צריכת דלק סביבות ה 1-10 ואני לא עדין על הגז.

 

חובה+מקיף סביבות ה6.5 לשנה אם אני זוכר נכון.

פורסם
באינפיניטי Q50 (מוסך מורשה ויחיד שלהם) טיפול קטן עולה 1400 שקל.

טיפולה60K+החלפת כל הברקסים קדימה אחורה צלחות ורפידות ועוד כמה שטויות קטנות עלה 6.5 אלף וקיבלתי ספריי ריח עם לוגו של אינפיניטי.

אני חושב שזה הריחן לרכב היקר בעולם...

 

הרכב בן 3 והראה אמינות כמעט מושלמת.

הוחלפה איזה יחידת שליטה פיקודית שקשורה לחלונות חשמל במסגרת האחריות.

 

בסך הכל מרוצה מהרכב מאוד, אחלה מנוע גיר, התנהגות ספורטיבית (הנעה אחורית) מאובזר מאוד ולא מושך עיניים יחסית לגרמניות.

צריכת דלק סביבות ה 1-10 ואני לא עדין על הגז.

 

חובה+מקיף סביבות ה6.5 לשנה אם אני זוכר נכון.

 

 

תודה רבה

פורסם
אזור המרכז
בס"ד

 

יש לי חבר, טיפל במרכז הגירים בחולון.

סה"כ יצא מבסוט..

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

×
×
  • תוכן חדש...