Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2724 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אשמח לייעוץ ברכישת רכב (שנתונים - 15-16 עם ק"מ נמוך)

אני בוגר וולוו (T4 (S60 2012 - בגדול מרוצה מהאוטו. נוסע איתו 3.5 שנים בלי בעיות עד לאחרונה (138K ק"מ). נרכש בזול יחסית (82K לאחר התמקחות עם הטריידאין לאוטו עם וותק של מעל 3 שנים ו65K ק"מ) . מרוצה הרבה פחות מהמוסכים המורשים אבל זה לא חדש. כל ביקור לטיפול שגרתי מנסים לדחוף לי איזה 7-8K של תיקונים (לפי הספר שחלקם לא צריך). ביקור אצל זיסו עקב המלצה של הפורום הייתה חיובית הרבה יותר ביחס וגם זולה יותר (אבל בכל זאת וולוו)

את וולוו אני מכיר ועדיין לא פסלתי במיוחד בגלל T5 R-DESIGN הנאה והחזקה מאד, אבל רציתי לדעת לגבי המתחרים כמו:

אינפיניטי Q50 לקסוס I300 אאודי A4/A3 (יש לי בעיה עם לנסוע עם במו ומרצדס בגלל הנראות). אשמח לשמוע על עוד אופציות.

מעניין אותי במיוחד נושא המוסכים/אמינות והאם יש משמעות גדולה להיברידי במציאות לחסכון בדלק? אני מעדיף לא לטפל במורשה אם אפשר (את זיסו גיליתי רק עכשיו) או האם יש מוסכים לא ימורשים שיכולים לטפל ברכבים האלו (יותר מודאג כשיש תקלות ופחות מהטיפולים השוטפים)

 

אני לא פוסל גם מזדה 6 (פרמיום). השאלה כאן אם זה באמת ראש שקט יותר מהיוקרתיות יותר. לדעתי מוסכים כלליים ידעו לטפל בה ולחסוך לי כסף רב. אשמח לשמוע אם אני טועה או צודק כאן.

 

תודה מראש וכל הכבוד על הפורום החשוב הזה

עריכה אחרונה על ידי doron50
פורסם

יש הבדל לא קטן בתחזוקה בין רכב יוקרה לבין רכב משפחתי/מנהלים ש"משדר יוקרה" (המרכאות בכוונה) כמו המאזדה 6.

מאזדה 6 הוא רכב יותר עממי ואתה תוכל לטפל בו גם אצל זיסו וגם אצל כל מורשה/מומחה מאזדה- אין ברכב שום דבר מסובך במיוחד לטיפול.

לא יודע כמה שווה הוולבו כיום במחירון אז לא יכול להגיד לך האם יכנסו לך שנתונים 2015-16 של המאזדה פרימיום (הייתי קונה רק את הגרסה המאובזרת 2500 ולא את הגרסה החיוורת בעלת מנוע ה 2000 וכשאני אומר חיוורת זה בעיקר בעניין האבזור והעובהדה שהשוק מוצף הרבה יותר בגרסת מנוע 2000 כולל אלו יוצאות הליסינג.

היה כאן משתמש שאיני זוכר את שמו שקנה מאזדה 6 פרימיום כזו משנתון 2014- אז המחירון היה אם אני זוכר סביבות 92K לפני כ 8 חודשים - היום רכב כזה כנראה במחירון עולה סביבות ה 80K ו 92K יהיה בערך מחירון של 2015, השאלה מה התקציב שלך ?

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

אני הייתי מתחיל את מסע החיפושים בטרייד-אין של וולוו. סביר להניח שהם יתנו לך את ההצעה הכי טובה שתמצא על הרכב שלך.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם (נערך)
אני הייתי מתחיל את מסע החיפושים בטרייד-אין של וולוו. סביר להניח שהם יתנו לך את ההצעה הכי טובה שתמצא על הרכב שלך.

 

תודה על התגובות

 

דיברתי איתם. אני מאמין שאפשר יהיה להגיע לדיל. קצת התערער לי הביטחון באמינות של האוטו. התגלתה נזילה במחזיר שמן אחורי אחרי 138K (כנראה הרבה קודם). (יכול להיות שנפלתי על שנתון עם גיר של פורד שהיה באותו תקופה).

בקיצור קיבלתי הצעה של 6.5K (על חתיכת גומי מחזיר שמן אחורי שעולה 100 ש"ח + שמן גיר + גריז )

כנראה שהגריז זה בשבילי

, על רכב שאני יכול לקבל עליו במכירה 30K.

בינתיים מלאתי שמן גיר + פילטר לשמן גיר אצל זיסו (הכל נראה תקין. אין הודעות ממחשב). עוד לא יודע אם לתקן את הבעיה או להתקזז איתה במכירה (החלפת שמן גיר אחורי נראה שרק במורשה אפשר לעשות ועולה כ-3200 ש"ח. 1200 חתיכת גומי + 2000 עבודה). לא זוכראם אפילו כולל מע"מ

 

שיטוט היום ובדיקת טרייד אין מול מזדה 6 (פרמיום) הציעו לי על שלי בסביבות 28K-30K על קיזוז. ולהוסיף עוד כ-108-110K על פרמיום 2017 (

22K ק"מ אבל אמר שעברה תאונה. הוחלף טמבון + כנף. אמר ללא שסי)

 

התקציב שלי - אוכל לחיות עם הוצאה של בסביבות 70K +רכב שלי (בסביבות 100K). אוכל להגדיל את התקציב בעוד 10-15K אם אוכל לחסוך אותם אח"כ (צריכת דלק נמוכה יותר של הדגם החדש מול הקיים או טיפולים זולים יותר מהיום). ראיתי באתר AUTO צריכת דלק אמיתית דגם שלי T4 1/10 ודגם T5 חדש יותר 1/14. השאלה אם הנתונים נכונים באתר?

 

אשמח לשמוע מבחינת אמינות של הוולוו עם הדגמים החדשים של 15-16 (הבנתי שהחליפו את הגיר).

חישוב שעשיתי הראה שהלקסוס ההיברידית יכולה לחסוך לי כ-5000 ש"ח שנתי בדלק (שיהיה לי קל להשים אותם על תיקונים אם יהיו). קצת מוטרד מהאחריות על הסוללה ההברידית (ראיתי עד 5 שנים + הרחבה לעוד שנה בכסף)

 

עוד מידע שאני מחפש תשובה זה מחירי טיפולים של מתחרות (כמו לקסוס/אאודי/אינפיניטי). בוולוו הכי זול היה האחרון 1650 ש"ח. בדר"כ כ -2000 ש"ח (לא כולל ענייני בלמים. רק שמנים ופילטרים). טיפול 105K (עם טיימינג עלה 3500 ש"ח).

עריכה אחרונה על ידי doron50
פורסם

דורון, משהו לא מסתדר לי בהודעות שלך. מצד אחד רוצה רכב פרימיום, מצד שני מתלונן על עלויות אחזקה (ולא מציין את עלויות ירידת הערך של רכב יחסית מפואר, אם כי ברכישת משומש זה פחות בולט). אז אני מבין שאתה מבלה ברכב יותר מהישראלי הממוצע, אבל לא עד כדי כך הרבה יותר.

 

למה לא לרדת קצת בקבוצת הרכב למשפחתית סטנדרטית חדשה או כמעט חדשה, עם ראש שקט מהפתעות וטיפולים שוטפים זולים, ויתרונות מבחינת מערכות מודרניות?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
דורון, משהו לא מסתדר לי בהודעות שלך. מצד אחד רוצה רכב פרימיום, מצד שני מתלונן על עלויות אחזקה (ולא מציין את עלויות ירידת הערך של רכב יחסית מפואר, אם כי ברכישת משומש זה פחות בולט). אז אני מבין שאתה מבלה ברכב יותר מהישראלי הממוצע, אבל לא עד כדי כך הרבה יותר.

 

למה לא לרדת קצת בקבוצת הרכב למשפחתית סטנדרטית חדשה או כמעט חדשה, עם ראש שקט מהפתעות וטיפולים שוטפים זולים, ויתרונות מבחינת מערכות מודרניות?

 

אני זקוק לרכב מעל הממוצע בגלל עבודתי . וולוו רכשתי כי הוא היה זול לרכישה (הרכב איתי 2.5 שנים ולא 3.5 שנים כמו שחשבתי)

אין לי בעיה עם עלויות הטיפולים השוטפות ואני עושה כמעט הכל במורשה (חוץ מברקסים). לפי מה שקראתי בפורום העלויות שלי כיום הם מהגבוהות שיש לרכבים מאותו סדר גודל.

עמדתי להחליף לדגם חדש יותר (T5 R-DESIGN 2015/2016)

קצת התבאסתי שעל תיקון שטותי של החלפת חתיכת גומי קטנה + מילוי שמן גיר רוצים 6.5K

בנוסף בעבר היו לי מכוניות עממיות כמו מזדה 3 שהייתה איתי 5 שנים. הגיעה ל-180K ק"מ ולא היו לה שום תקלות. ובוולוו שאמורה להיות אמינה כבר אחרי 138K מתקללים דברים בגיר. בוולוו גם נתקעתי לפני חודש וחצי עם משאבת מים לאחר שהחלפתי אותה במורשה חצי שנה לפני כחלק מהטיפול.

לכן אני מחפש רכבים אמינים (אין לי בעיה עם עלויות שוטפות)

עדיין לא פסלתי וולוו בגלל שהבנתי שהוולוו שלי היא יותר מונדיאו מוולוו והדגמים החדשים הם למעשה וולוו באמת. יכול גם לעבור למזדה 6 פרמיום אבל זה קצת מבאס שהיא תעלה לי אותו דבר כמו היוקרתיות יותר

אז אם לתמצת רציתי לדעת מאנשים שיש להם את המכוניות האלה או יודעים

אאודי A4/A3 , אינפיניטי Q50 , לקסוס IS300 ,ןןלוו S60 T5 R-DESIGN

כיום בשנתונים 2015-2016 כמה עלה להם להחזיק את הרכב (כולל תקלות אם היו)

פורסם
דורון, משהו לא מסתדר לי בהודעות שלך. מצד אחד רוצה רכב פרימיום, מצד שני מתלונן על עלויות אחזקה (ולא מציין את עלויות ירידת הערך של רכב יחסית מפואר, אם כי ברכישת משומש זה פחות בולט). אז אני מבין שאתה מבלה ברכב יותר מהישראלי הממוצע, אבל לא עד כדי כך הרבה יותר.

 

למה לא לרדת קצת בקבוצת הרכב למשפחתית סטנדרטית חדשה או כמעט חדשה, עם ראש שקט מהפתעות וטיפולים שוטפים זולים, ויתרונות מבחינת מערכות מודרניות?

 

אני זקוק לרכב מעל הממוצע בגלל עבודתי . וולוו רכשתי כי הוא היה זול לרכישה (הרכב איתי 2.5 שנים ולא 3.5 שנים כמו שחשבתי)

אין לי בעיה עם עלויות הטיפולים השוטפות ואני עושה כמעט הכל במורשה (חוץ מברקסים). לפי מה שקראתי בפורום העלויות שלי כיום הם מהגבוהות שיש לרכבים מאותו סדר גודל.

עמדתי להחליף לדגם חדש יותר (T5 R-DESIGN 2015/2016)

קצת התבאסתי שעל תיקון שטותי של החלפת חתיכת גומי קטנה + מילוי שמן גיר רוצים 6.5K

בנוסף בעבר היו לי מכוניות עממיות כמו מזדה 3 שהייתה איתי 5 שנים. הגיעה ל-180K ק"מ ולא היו לה שום תקלות. ובוולוו שאמורה להיות אמינה כבר אחרי 138K מתקללים דברים בגיר. בוולוו גם נתקעתי לפני חודש וחצי עם משאבת מים לאחר שהחלפתי אותה במורשה חצי שנה לפני כחלק מהטיפול.

לכן אני מחפש רכבים אמינים (אין לי בעיה עם עלויות שוטפות)

עדיין לא פסלתי וולוו בגלל שהבנתי שהוולוו שלי היא יותר מונדיאו מוולוו והדגמים החדשים הם למעשה וולוו באמת. יכול גם לעבור למזדה 6 פרמיום אבל זה קצת מבאס שהיא תעלה לי אותו דבר כמו היוקרתיות יותר

אז אם לתמצת רציתי לדעת מאנשים שיש להם את המכוניות האלה או יודעים

אאודי A4/A3 , אינפיניטי Q50 , לקסוס IS300 ,ןןלוו S60 T5 R-DESIGN

כיום בשנתונים 2015-2016 כמה עלה להם להחזיק את הרכב (כולל תקלות אם היו)

פורסם

החל מ-2014 ה-T5 זה מנוע של וולוו עם גיר אחר. לא יודע על בעיות (אבל זה לא אומר שאין בעיות)

 

החל מ-2016 גם ה-T4 זה מנוע של וולוו עם גיר חדש.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

ברכבי לקסוס במידה וכל 5 השנים טופל הרכב במוסך מורשה, אפשר להגדיל את אחריות הסוללה כל שנה עד ל10 שנים(מחייבים בטיפולים במורשה). אני יודע שבלקסוס של חבר שנת 2011 אחריות הסוללה היא בערך 300-400 שח לשנה. הטיפולים כמו שהוא אמר הם בערך 15-20% יותר יקרים מטיפולים של טויוטה.

×
×
  • תוכן חדש...