Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שלט נהג חדש - למי שכבר לא כזה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2730 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
האם נהגת שיש ברשותה רישיון כבר למעלה מ-4 שנים אבל לאחר טסט לא נהגה כלל ורק עכשיו מתחילה לנהוג

.

4 שנים בלי לנהוג כלל זה הרבה מאוד זמן. כל שנה הכבישים נהיים עמוסים יותר והנהגים עצבניים עוד יותר. במקום שלט, בבקשה שתשקול לקחת מספר שיעורי נהיגה לרענון

 

פורסם

בכל השנתיים שאחרי הוצאת הרישיון שמתי שלט נהג חדש רק פעם אחת.

זה כמו אות קלון מבחינת היחס של הנהגים האחרים. לדעתי אין צורך לשים כזה שלט כשכל נהג מיומן קולט לבד מי חדש בכביש ומי לא..

 

בקיצור אין לזה משמעות. אם זה יעשה לה טוב סבבה.. זה פסיכולוגי ולא יותר.

פורסם
זה יכול להשמע "שובניסטי" אבל שלט "אשה" יעשה את העבודה!

דרך אגב לפי סטטיסטיקת חברות הביטוח נשים מעורבות פחות גברים בתאונות!,

 

שלטים נוספים: [ATTACH]514135[/ATTACH][ATTACH]514136[/ATTACH][ATTACH]514137[/ATTACH]

 

Sent from my SM-A520F using Tapatalk

כי נשים נוהגות פחות על הכביש מגברים, לא בגלל שהן מעורבות פחות בתאונות או שהן פחות מסוכנות.

מי בדרך כלל מוציא רכב לדייטים? גברים

מי בדרך כלל נהגים מקצועיים? גברים

מי בדרך כלל נוסע ב2 בבוקר לסטוץ? גברים

מי בדרך כלל הנהג הראשי בבית? הגבר.

יש 2 טייפקאסטס של מועדים לתאונות: נהגים שלוקחים סיכונים (גברים בדרך כלל), ונהגים חרדים (לא מבחינה דתית אלא נפשית, וזה בדרך כלל נשים.)

כל יום אני נוסע בכביש ובדרך כלל כשאני רואה מישהו אבוד בכביש זה יהיה או זקן, או אישה, או הגרוע מכל, אישה זקנה (באמת הטייפ הכי גרוע בכביש.)

לא יודע אם זה משהו ביולוגי, אבל אי אפשר להתווכח עם העובדה שנשים פחות מתוכנתות אבולוציונלית להתמצאות בכביש, קראו לי פרימיטיבי, אני לא מדבר בהכללה אלא בפער הסתברותי שאני רואה ביום יום.

מה גם שלא מעט מהן נמוכות וזו כנראה סיבה מספיק טובה בשבילן לנהוג כשהידיים שלהן מכופפות ב90 מעלות והאף כבר נוגע בשמשה מרוב שהכסא נמצא קדימה, לא יודע איך קיימת לנהגות או נהגים כאלו ראייה היקפית.

פורסם

אין לי מושג על מה אתה מדבר,

סטטיסטית נשים מעורבות בפחות תאונות. סטטיסטית, הן נהגות טובות יותר.

 

מצחיק שרוב המוחלט של הגברים חושבים שהם נהגים טובים, הרבה מעל הממוצע.

מה לעשות, שלפחות חצי מהם טועים

פורסם
אין לי מושג על מה אתה מדבר,

סטטיסטית נשים מעורבות בפחות תאונות. סטטיסטית, הן נהגות טובות יותר.

 

מצחיק שרוב המוחלט של הגברים חושבים שהם נהגים טובים, הרבה מעל הממוצע.

מה לעשות, שלפחות חצי מהם טועים

סטטיסטית הן גם הרבה פחות על הכביש, תקרא שוב בעיון את ההודעה האחרונה של אלי. זה השקר של הסטטיסטיקה במיטבו.

ולא כל הגברים חושבים שהם נהגים וואו. אני חושב שאני נהג לא משהו בכלל..

יום טוב גם לך

פורסם
אין לי מושג על מה אתה מדבר,

סטטיסטית נשים מעורבות בפחות תאונות. סטטיסטית, הן נהגות טובות יותר.

 

מצחיק שרוב המוחלט של הגברים חושבים שהם נהגים טובים, הרבה מעל הממוצע.

מה לעשות, שלפחות חצי מהם טועים

למדת סטטיסטיקה מתישהו?

שיעור ראשון בסטטיסטיקה - סטטיסטיקה לא משקרת, שקרנים משתמשים בסטטיסטיקה.

 

 

כדי לעשות את זה יותר קל עבורך:

יש יותר טייסים בצה"ל שנהרגו מאשר טייסות!

סימן שטייסות יותר טובות מטייסים

 

אה, רגע.

פורסם

השאלה באמת טרחנית אבל אם לענות ברצינות אז לפחות שתשים שלט שיזעור לה ולא יכשיל אותה, כפי שהסבירו פה לפניי.

"אל תצפור, אני חירשת"

"אם רכב זה מרגיז אותך תתקשר למירי רגב"

או כל דבר שיגרום למי שקורא אותו להבין שאין להציק לה.

 

ואם נלך צעד אחד קדימה- אז היא לא נהגה 4 שנים. נו, אז מה? אתה כ"כ דואג לשלומה? כנס יתה לרכב ולכו לעשות סיבוב.

תתעקש שהיא תנשום, תתעקש שהיא לא תתרגש מצופרים ומהבהבים, תתעקש שהיא לא תתקע שבוע בכל יציאה מצומת, והכי חשוב תתעקש שהיא לא תתנחל בשמאלי.

שתעשה את אלו והרי לך נהגת שלא יציקו לה, ואם יציקו לה היא תתעלם באלגנטיות ושלוות נפש.

פורסם

אל תעז לשים שלט נהג חדש כשאתה לא כזה !

העונש על כך הוא לפחות 4 שנות מאסר בפועל, בתא ליד אנסים ורוצחים.

רוץ מיד למשרד הרישוי עם בקשתך, אני בטוח שהם יסכימו וישמחו שאזרח שומר חוק כמוך הגיע אליהם ומבזבז להם ולעצמו את הזמן

פורסם

תאורטית יש תקנה שאוסרת, בפועל עד כמה שראיתי היא הוסרה (בעבר היתה, בודאות) מחוברת נוסחי האישום מכאן שאינה נאכפת.

פורסם

מאז שהבן שלי נהג חדש - השלט מודבק קבוע אצלי

לא יכול למצוא לך, אבל ביררתי את זה לפני כ שנתיים:

קנס לנהג ותיק שנוסע עם השלט = 100 שח

קנס לנהג חדש שנוסע ללא השלט = 250 שח

שניהם ללא סנקציות של נקודות

 

אהיה עדין ואמר שהבן שלי קצת מעופף - קיבלתי החלטה שהשלט לא ירד עד שתקופת הנהג חדש תסתיים

אני ישן טוב בלילה...

אצלי באוטו, יש חצי סיבוב...ששומעים רדיו בלי המצבר.

×
×
  • תוכן חדש...