Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מנוע PSA 1.2 PureTech השרשור המרוכז לגבי עניין האמינות של רצועת התזמון הטבולה בשמן.


Alkash
מעבר לפיתרון נפתר ע"י אורן שרותי רכב,

פוסטים מומלצים

  • תגובות 2.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המנועים בטויוטות נדפקו בגלל תכנון לא נכון של מעברי השמן במנוע,אין שום קשר למה שרשמת.

 

ההבדל הוא, ששם היבואן החליף מנועים על ימין ועל שמאל אפילו על רכבים שעברו את מועד האחריות.

 

עוד לא ראיתי טמטום כזה כמו עם הרצועה הזאת,מה הבעיה להחליף את הרצועה ולמנוע הרס למנוע והרס תדמיתי?,אפילו אם לא היו מחליפים על חשבונם,מה שהיה צריך לעשות,לפחות שיוציאו הודעה ללקוחות שרכשו רכבים עם המנוע הזה או הוראה למוסכים לבדוק את הרצועה בכל כניסה של הרכבים למוסך,בזאת היה נגמר כל הקשקוש הזה או יותא נכון,אפילו לא היה מתחיל.

 

אצלי ברכב {308 2014} כבר יש 304000ק"מ והמנוע מגיב מעולה ושקט.

 

לא רציתי להיכנס לזה כי זה לא נושא השרשור.

מעברי השמן היו הסיבה, אבל שימוש בשמן לא איכותי, בין היתר על ידי היבואן עצמו, היה הקטליזטור שהביא להיווצרות של הבוצה ומשם הדרך להרס מנועים בגלל הרעבת השמן הקשורה למעברי השמן שנסתמו, קצרה.

התנהלות היבואן והיצרן היתה מתבקשת בגלל החוזק האדיר של המותג בארץ.

 

עם יתר הדברים כמובן שאני מסכים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא רציתי להיכנס לזה כי זה לא נושא השרשור.

מעברי השמן היו הסיבה, אבל שימוש בשמן לא איכותי, בין היתר על ידי היבואן עצמו, היה הקטליזטור שהביא להיווצרות של הבוצה ומשם הדרך להרס מנועים בגלל הרעבת השמן הקשורה למעברי השמן שנסתמו, קצרה.

התנהלות היבואן והיצרן היתה מתבקשת בגלל החוזק האדיר של המותג בארץ.

 

עם יתר הדברים כמובן שאני מסכים.

 

אז אולי מצאת את הסיבה, התדמית גם ככה בקרשים אז למה להשקיע?

 

ועכשיו ברצינות, יש לי מילה אחת להגיד על כל הנושא הזה - חבל.

חבל כי הליין החדש של פג'ו/סיטרואן שאפשר לסמן אותו מהגעת ה208/308 החדשות ממש נחמד/יפה/מעניין/מגוון.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל זה בדיוק העניין. התדמית דווקא השתפרה משמעותית בשנים האחרונות ונראה שהיבואן הזה מעסיק כסילים שפשוט לא מבינים שאין סיכוי שבעולם שאחרי 2 טויוטות אני ארכוש רכב שלהם אלמלא התדמית הייתה משתפרת.

 

עכשיו אני בטוח לאור ההתנהלות הזו שאחרי הקקטוס אני לא קונה רכב שלובינסקי מביאים. וזה הוחלט רק בגלל אופן הטיפול בנושא הרצועה (להד"ם, דיסאינפורמציה, גוועלד) שלא רלוונטי ישירות אליי. (קקטוסולר)

עריכה אחרונה על ידי פריג'י
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאכזב מאוד שההודעה היחידה של נציג לובינסקי בנושא הייתה מזלזלת ברמה שקיבלתי הלם קרב.

כנראה שנשארנו לבד במערכה.. מזל שגבע ואורן קיימים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז אליך כן רלוונטי מיכל האוריאה. שתף אותנו במצב אצלך.

 

אגב, אותה התנהלות בדיוק. למרות שהבעיה מוכרת ומקורה ברכיב שידוע כתקול מראש, הם פשוט מתפללים שהבעיות יצוצו בתום האחריות. "כבר לא בעיה שלנו". אידיוטים. מי יקנה מכם אח"כ?

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייבואן/ייצרן יכול להמתין מספר שנים עד אשר חלק מהרכבים ירדו מהכביש וגם יעברו מספר ידיים ככה שאם הם יפסידו בתביעה ייצוגית מספר הרכבים שהם יצטרכו לתקן ירד בצורה משמעותית בחלוף הזמן.

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוב נותני השירות בארץ מתייחסים ללקוחות כאל חד פעמים, אז למה שברכבים זה יהיה שונה? למה להשקיע בכאב ראש של ריקולים אם אפשר להשחיל לקוחות בהחלפת מנוע בסכום של 5 ספרות?

 

או שאולי גם ככה הם חושבים שלקוחות חוזרים של פיזו סיטרואן הם מזוכיסטים שימשיכו לקנות לא משנה מה(כי אם האמינות לא הרגה, אז הירידת ערך אמורה להרוג)

 

לא ברור לי.

 

מה שכן, בטריידים שלהם לא חסר נציגי מכירות שמלכלכים חופשי על האמינות של הדור הקודם. כניראה שבאמת תדמית המותג לא כול כך מעניינת אותם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז אליך כן רלוונטי מיכל האוריאה. שתף אותנו במצב אצלך.

 

אגב, אותה התנהלות בדיוק. למרות שהבעיה מוכרת ומקורה ברכיב שידוע כתקול מראש, הם פשוט מתפללים שהבעיות יצוצו בתום האחריות. "כבר לא בעיה שלנו". אידיוטים. מי יקנה מכם אח"כ?

 

אצלי כרגע כ68 אלף ק"מ. אני פשוט לא נותן למפלס האוראה לרדת בטח לא להדליק נורה,

ממלא כל פעם כ-10 ליטרים מתוך 17 שנכנסים למיכל, וזה מביא את המפלס עד לטופ.

מקסימום אם חלילה יתקלקל ולא יסכימו לתקן, ניסע לפולין...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פרופורציות - במקום למלא את הנוזל אחת ל15 - 20 אלף ממלא כל 10 אלפים ק"מ.

 

מה שבאמת מעצבן זה שאין חיווי על כמות אז לא יודעים כמה צריך לקנות ותמיד נשאר עודף. אבל הטימטום הזה הוא כמעט בכל הרכבים לוגמי האוריאה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה דעתכם על הגשת תלונה לאיגוד המוסכים כנגד מוסך הרשת שלא רצה לבדוק אצלי את מצב הרצועה בצירוף תמונות של הממצאים וחשבונית החלפת טיימינג אצל גבע? הטענה היא טיפול רשלני

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...