Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2774 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

לגבי מחיר הטיפול - בקש מהמוסך פירוט לגבי מה עושים בטיפול.



ואח"כ - העלה את המידע לדיון - ולפי החלפים בטיפול והעבודה, תקבל הערכה למחיר.

 

לג'טה 1.4 TSI טורבו, מעל שנים 2008, רצוי שמן מנוע 5W-40 בתקן VAG -502.00

אפשר גם 5W-30 תקן 504.00 - (..:mm_yeah: Alf3)

* במידה ואין צריכת שמן, ולא מושכים את הרכב למאמצים.



ומעירים ללקוחות הללו, לבדוק מפלס שמן, ולשם-לב ל מאמצים חוסרים ורעשים חריגים.

 

בישראל -

היצרן והיבואן VW (פוולסווגן סקודה אאודי סיאט) - דורשים צמיגות 5W-40 כדרישה הבסיסית למנועים.

אין החלפה כל שנתיים לונג-לייף - הטיפול והחלפת השמן הוא אחת לשנה ו 15 אלף ק"מ.



לדעתי עדיף שמן סינטטי בצמיגות 5W-40 ובתקן 502.00 למנועי ה TSI והטורבו.

יש הרבה שמנים טובים בתקן הנ"ל המאושרים ע"י VAG .

מחירי המוטול כרגע מאוד נוחים.

 

א - motul-8100-5w40 - שניהם מתאימים.

1 - http://www.autostore.co.il/%D7%A9%D7...n-5W40-5L.html

2 - http://www.autostore.co.il/%D7%A9%D7...0-5W40-5L.html

ב - http://www.autostore.co.il/151426/%D...nPower-5W40-5L

ג - http://www.autostore.co.il/%D7%A9%D7...I-5W40-5L.html

ד - http://www.apexmotors.co.il/product/...ional-oe-5w-40

 

 

 

אייל.

עריכה אחרונה על ידי ליין מן

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

chai123, לפי רשימת המותגים שכתבת אלה שמנים באוטודיפו.

מה שאתה צריך לחפש זה תקן וצמיגות, לא מותג.

לרכב שלך מתאים שמן 5w-40 עם תקן vw502 00

לשים לב שאתה קונה מיכל 5 ליטר

פורסם
בוקר טוב,

איזה שמן מתאים לפולקסווגן ג'טה 2010 1.4?

rowe, champion, agip?

 

והאם סביר טיפול של 120K במחיר של 1500?

כמות השמן במנוע הדרושה בזמן החלפת שמן מנוע כולל פילטר היא בסביבות 3.2-3.6 ליטר תלוי בקוד המנוע כלומר מיכל של 4 ליטר מתאים בול ותשאר עם עודף של כמעט ליטר שמן.

 

אני ממליץ לך על השמנים הבאים:

 

Castrol Magnatec 5W40 OE 4L

 

Agip eni i-Sint 5W40 4L

איזה כייף לי :)

פורסם
מרק, אין בארץ כאלה עם קיבולת של 4.5 ליטר?

https://oil-change.info/volkswagen-jetta-v-engine-oil-capacity/

לא צריך יותר מ-4 ליטר. גם אם רשום שקיבולת השמן עם החלפת פילטר שמן היא 3.6 ליטר קח בחשבון שבזמן ניקוז שמן המנוע תמיד נשאר 300-500 מ"ל במנוע לכן ברוב המקרים יתנקזו כ-3.2 ליטר שמן בלבד.

איזה כייף לי :)

פורסם

יש שם רק מנוע אחד עם 3.5 ליטר, כל השאר עם 4.5 ליטר.

לפי האתר הזה במנוע שלי יש 4.6 ליטר ואני שאבתי ממנו בדיוק את הכמות הזאת עם משאבה ואפילו קצת יותר.

לכן זה לא מסתדר.

פורסם

תגיד אתה קורא בכלל מה שאחרים כותבים ? מדובר על מנוע 1.4 ליטר ובקישור שצירפת קיימים 3 מנועים כאלה עם קוד מנוע שונה וקיבולת שמן של 3.6 ליטר כולל החלפת מסנן שמן.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...