Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2782 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

סוזוקי 2000.

לפני שנה וחצי החלפתי את המים ברדיאטור למים ירוקים.

בבדיקה האחרונה שעשיתי לפני 3 חודשים המים היו ירוקים.

אתמול אני בודק אני רואה שהמים ברדיטור ובמיכל העיבוי הם שקופים...

בפקק של הרדיאטור ראיתי גם קצת חלודה.

אציין שלא הרגשתי שהאוטו מתחמם והמחוג של מד הטמפרטורה נשאר באמצע ולא עולה לטמפרטורה חריגה.

 

יש הסבר לתופעה? יש בעיה? מעבר להחליף שוב למים ירוקים אם צריך?

מה לבדוק?

עריכה אחרונה על ידי b2k2
פורסם (נערך)

לא זוכר. חברה זרה. היה לי צילום בטלפון של החברה והוא אבד.

אבל היה מדובר במיכל סגור הרמטית שהמוסך הביא לי במסגרת הטיפול.

הנוזל קירור היה ירוק.

אפילו נשאר לי מהנוזל קירור ושמתי אותו בבקבוק 1.5 ליטר ברכב בפג'אז. והנוזל בבקבוק הזה נשאר ירוק.

 

רק אתמול ראיתי שהם שינו את צבעם ברדיאטור. מוזר.

 

בקיצור להחליף.

 

יש המלצה לחברה מסויימת?

עריכה אחרונה על ידי b2k2
  • אחראי פורום
פורסם

מעולם לא קרתה לי תופעה כזו.

האוטו היה במוסך? אם כן, אולי מילאו מי ברז שמהלו את הנוזל שהיה שם?

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

נתקלתי בתופעה דומה עם נוזל קירור מאיכות ירודה מהסוג שנמכר בתחנות דלק תחת כל מיני שמות "יעני אמריקאים" למיניהם.

מבחינתי הנוזלים הללו בחזקת מים עם צבע מאכל.

ממליץ להחליף את הנוזל לנוזל תוצרת זירקס או פרסטון.

יום טוב גם לך

פורסם (נערך)

הנוזל קירור ירוק הזה של prestone יעשה את העבודה? ולא יחליף צבע בהמשך...?

נחשב איכותי?

 

NKgiPiQ.png

עריכה אחרונה על ידי b2k2
פורסם
הנוזל קירור הזה של prestone יעשה את העבודה? ולא יחליף צבע בהמשך...?

 

[ATTACH=CONFIG]512235[/ATTACH]

 

יעשה את העבודה :mm_yeah:

יום טוב גם לך

פורסם

לצד החלפת נוזל הקירור לאיכותי אני חושב, שלא תזיק שטיפה איכותית למערכת/ניקיון כזה או אחר ככל שנדרש (במיוחד אם יש כרגע חלודה/קורוזיה /סימני בוץ במערכת כי אחרת,עוד שנה,אתה עלול לגלות שוב שזה המצב.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

כנראה שמת את ה"מותג" אמריקן איגל.

לי היה בבאגז' גלון של מים ירוקים שלהם. למה היה? כי המים בפנים הפכו לכחולים, ונזרקו לפח.

כמובן שכל הנוזל של מערכת הקירור הוחלף אחרי שהבנתי על מה מדובר.

תקנה מותג איכותי - פרסטון, זרקס וכד'.

×
×
  • תוכן חדש...