Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קניית אאודי a3 1.8t שנת 2009 אוטבק


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2873 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

מצאתי רכב שעל פניו מעניין.

שתי שאלות:

1. הבעלים לא בצע ריקול לתיבת ההילוכים.

2. הבעלים לא עשה טיפול לרכב משנת 2013.

 

 

מישהו יודע לומר לי מה המשמעות ומה עלי לבדוק? הבנתי שהיה ריקול גדול לרכבים שיוצרו בשנים האלו לתיבת ה dsg.

 

בכלל הייתי שמח לקבל חוות דעת מקצועית לגבי הרכב, אמינות ועלות טיפולים.

 

 

בתודה מראש ושבת שלום.

פורסם

2. הבעלים לא עשה טיפול לרכב משנת 2013.

 

במקרה יש לי רכב דומה, מופיע בחתימה שלי.

אם הרכב לא טופל במשך 5 שנים התרחק ממנו כמו ממגיפה. הרכבים האלה מפונקים וצריכים להיות מטופלים בדיוק לפי הספר ואפילו יותר כדי להמנע מבעיות יקרות מאוד.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

זה בדיוק מה שהוא אמר... אמר שהוא מוסיף כשחסר... אז הבנתי את התמונה ושאלתי לגבי טיפולים שוטפים.... אמר שרק אם קראו לו הלך... אמיתי

פורסם

זה נשמע כמו תגובה של בן אדם שלא מבין כלל ברכבים, ולכן לא היתי מסתמך על זה.

אם אתה הולך לראות את הרכב, תלך איתו למוסך שהוא מטפל בו ושיוציאו את היסטורית הטיפולים.

בסוף יתגלה שאישתו עשתה את הטיפולים ואת ריקול עשה הבעלים הקודם של הרכב.

פורסם

לפחות המוכר אומר לך את האמת

אבל לדעתי אין שום סיכוי שהאוטו נוסע עם אוטו שמן מ 2013 וגם אם כן המצב המכני על הפנים

הייתי מדלג הלאה לרכב אחר...

פורסם

כל רכב שהוזנח לא טוב לקנות ועל אחת כמה וכמה רכב יוקרה,שרגיש פי כמה לתחזוקת שבר.

הייתי מחפש רכב שמור הרבה יותר עם הסטוריה מסודרת- לא חובה במוסכי יבואן אבל כן רכב שטופל כל שנה או 15,000 כמו שצריך.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

×
×
  • תוכן חדש...