Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2932 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי,

אני מעוניין בהמלצה למצלמה רוורס כולל מסך, לא מעוניין להחליף את המערכת הקיימת - מדובר במיצובישי לנסר 2013 . מה היתרונות והחסרונות של מסך למצלמה במראה הקידמית ? למי יש נסיון לכך, מה לגבי מסך שיהיה מחובר כמו הטלפון הנייד למפתחי האוורור עם מגנט ? מחכה לנסיונכם או הצעתכם.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם (נערך)

אני קניתי 2 מצלמות (קדמית ואחורית) שנמצאות במראה של חברת שיומי ב58$

עכשיו יש מבצע 55$.

https://www.aliexpress.com/store/product/YI-Mirror-Dash-Cam-Dual-Dashboard-Camera-Recorder-Touch-Screen-Front-Rear-View-HD-Camera-G/2230079_32853317486.html?dp=9b95260178b3b8f3ac4b267aecac1d6a&af=426019&cv=47843&afref=&mall_affr=pr3&aff_platform=aaf&cpt=1528980198466&sk=VnYZvQVf&aff_trace_key=76179237d5b647bb806e3aff38584c5a-1528980198466-08316-VnYZvQVf&terminal_id=e9bbf455d49c4a188f69a9a8bd0998fa

 

ההתקנה לקחה לא מעט זמן כי זאת פעם ראשונה שאני עשיתי משהו כזה אבל אני מאוד מרוצה.

יש לי אותה שבועיים בערך.

עריכה אחרונה על ידי hakarnaf
תיקון שגיאות לשון
×
×
  • תוכן חדש...