Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיקנטו / ספייס סטאר / I10 / יאריס מליסינג (הכותרת כמובן נערכה)


Eli Pimpshtein
שימו לב! השרשור הזה בן 2116 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

זה רכב עבודה זה לא רכב כדי לצאת עם בחורה לדייט , מה זה אל תשגע ?

אי אפשר להתמקד בעבודה שהרכב הוא חלק מהעבודה ויש איתו בעיות אבל אתה בטח עובד במשרד עם עט ונייר אז קשה לך להבין , תנסה לנהוג עם 60-75 דציבל במשך כמה שעות נראה אותך או שאין לך בכלל רישיון ?

עריכה אחרונה על ידי Eli Pimpshtein
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 218
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

עכשיו הרעש כל כך מפריע לך? היית צריך לקחת קורסה. אבל כל הזמן אתה מתעקש שאתה רוצה אוטו מהיר וזהו. ולא מעניין אותך כלום. אה, כן, ושיהיה מהיר. אז מה אם הקורסה והיאריס קבוצה מעל, שיהיה מיני ולא סופרמיני אבל רק שיהיה מהיר.

 

ואז אתה מקבל רכב, ופתאום הוא גרוע, וחרא, כי הוא רועש. אבל מה? מהיר. ובכל זאת חרא רכב. וערום.

 

אז תחליט, מה לעזאזל חשוב לך ברכב? אני מבקש מהמנהלים לנעול את השרשור כי מספיק שתקרא עד עמוד 5 מתוך ה-10 (וגם זה בהגזמה) ותראה שכל התשובות כבר הופיעו, כל ההסברים כבר ניתנו, ואתה מסרב באופן עיקש לקרוא ולנסות להבין, וחבל.

עריכה אחרונה על ידי פריג'י
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הדבר הכי חשוב לי ברכב זה ביצועים וכח , מעולם לא נתקלתי ברעש כזה ברכב לא ידעתי שקיים דבר כזה היאריס זה הרכב הראשון שנסעתי בו שיש רעש כאילו החלונות פתוחים ורעשי צמיגים מטורפים חודרים אליו אם זה היה רעש נורמלי סטנדרטי לא היה אכפת לי , וכן אם לא הרעש החריג ביאריס זה אחלה רכב המנוע חזק וזריז + המשקל הנמוך = ביצועים טובים מאוד

בקשר למיני סופר מיני באמת לא אכפת לי אבל אם אפשר לקבל סופר מיני וביצועים טובים מה רע ? וכן הרכב ערום דגם SOL ועם כל הרעש והאיבזור הדל הוא מרגיש פי 3 יותר רכב מה I10 העגלה השקטה ובכל זאת אני חוזר לנקודת ההתחלה ואני צריך להחליף את הרכב בגלל רעש הזוי ונשארה לי האופציה לרדת בביצועים לאופל קורסה / איי 20 / ניסן מיקרה פשוט מדכא :(

איי 20 זה כמו איי 10 רק יותר מקום , ניסן מיקרה זה בדיחה 11 קג"מ ו 80 כ"ס , אופל קורסה 6 הילוכים אבל מנוע חלש 90 כ"ס ורכב ששוקל 1200 קילו .

עריכה אחרונה על ידי Eli Pimpshtein
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי יש לך 2 אופציות.

או שתקח קורסה איטית, או שתישאר עם היאריס עד שיחליטו להחליף אותה ואז בטח בעוד שנה תראה מה מציעים לך.

עד אז יהיה יותר סיכוי שיגיעו עוד רכבי טורבו לקבוצת הקטנות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עברתי על השרשור ואתה מגזים, אתה לא תקבל מרצדס בקטגורייה הזאת. לכל אוטו יש את החסרונות והיתרונות כאן. רוצה אוטו מהיר? יש רעשי רוח, כביש/צמיגים. רוצה שקט? תקבל עגלה. אין מה לעשות זה מה שיש ואתה צריך להתרגל לעניין.

 

בתור אחד שעשה נסיעת מבחן על היאריס האוטו דווקא סבבה ולא כזה מרעיש.

 

- מה שאתה חוזר וחוזר

הדבר הכי חשוב לי ברכב זה ביצועים וכח

 

נו? קיבלת רכב עם כוח עכשיו וזה מה שחיפשת, זה מה שרצית! אתה תתחיל לבכות על קצת רעש?...

 

אני כבר אחסוך לך את הזמן ואומר שה-I20 שקטה אבל בזמן מאמץ יש רעש מהמנוע.

אגב, 60 עד 75 דציבלים זה ממש לא עושה נזק לשמיעה. המספר המדובר הינו 85 דציבל וזה בתנאי שאתה שומע כ8 שעות רצוף, מכיוון שזה עלול לגרום לירידת שמיעה קבועה.

 

לא טוב לך? זה מה שיש. הדיוון הזה כבר לא קשור לייעוץ - אני מאוד חזק את פריג'י

אז תחליט, מה לעזאזל חשוב לך ברכב? אני מבקש מהמנהלים לנעול את השרשור כי מספיק שתקרא עד עמוד 5 מתוך ה-10 (וגם זה בהגזמה) ותראה שכל התשובות כבר הופיעו, כל ההסברים כבר ניתנו, ואתה מסרב באופן עיקש לקרוא ולנסות להבין, וחבל.

Peugeot 208 turbo 2015

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קראת את מה שרשמתי ? " קצת רעש מהמנוע " ? הרבה רעש מהמנוע אני בספק אם נסעת בכלל על יאריס , בהאצה היא מרעישה כמו טרקטור שלא נדבר על מצב SPORT ששם בכלל זה קטסטרופה , ועיקר הרעש זה מרוח וצמיגים מנוע בעיקר בהאצה אתה פשוט לא קורא טוב , אני עד עכשיו לא מבין איך יש רוח בתוך הרכב כאילו נוסעים עם חלונות פתוחים משגע אותי מאיפה זה נכנס .

ואני שמח שאתה חבר של פריג'י ומלק_ לו אבל סבבה תהיה בריא , אני טיפוס אחר .

יש פה מישהו שנסע במקרה על השברולט ספארק 1.4 וגם על היאריס ? אבל באמת נסע על שניהם ? הנהגים של שלמה סיקסט אמרו לי שהיאריס הרבה יותר חזקה זה נכון ? אם לא והספארק אותו כח או חזקה יותר ושקטה יותר אולי שווה לנסות אותה ? אם לא נשאר לי רק האופל קורסה ששם הגיר טוב והמנוע מסרס או איי 20 שהמנוע טוב והגיר מסרס או ניסן מיקרה שהיא בכלל בדיחה עצובה .

 

תודה לעוזרים

עריכה אחרונה על ידי Eli Pimpshtein
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היאריס מרעישה בגלל הגיר הרציף, זה גיר שבגלל פעולתו גורם ליותר רעש.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני שומע רעש של אויר כמו שנוסעים עם חלונות פתוחים לא של מנוע / גיר / רצועה ורעש של צמיגים , רעש של מנוע חזק רק שמאיצים .

אם הייתי יודע בוודאות שהמנוע של היאריס והספארק הם אותו כח והספארק שקטה יותר הייתי מחליף בינהם

עריכה אחרונה על ידי Eli Pimpshtein
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמתי לב שעם ה SPORT הגיר עובד בצורה רציפה נקי , ובלי ה SPORT עשו לו סוג של מניפולציה כמו שעשו לשברולט ספארק שחילקו את הגיר להילוכים מרגישים ממש הבדל , עם ה SPORT מגיעים בקלות ל 4-5K סל"ד ובלי הספורט לא עובדים את ה 4K סלד רק ממש בקיק כמו בתיבה רגילה

י

עריכה אחרונה על ידי Eli Pimpshtein
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עידכון :

הבוס ינסה להחליף לי את הרכב או ברנו קליאו או ב 208 , רציתי לקחת את ה 208 אבל ראיתי באיזה אתר של 208 יש מנוע 3 צילינדר זה אמיתי ? או טעות ? המומנט שלה עדיף מהקליאו היא טובה ממנה לא ?

אבל לבינתיים עד שהוא יברר על הקליאו / 208 אני רוצה להתפטר מהיאריס עם הרעש הבלתי נסבל אז יש לי אפשרות לבחור בינתיים אלטרנטיבה אחרת :

אופל קורסה / ניסן מיקרה / איי 20 / שברולט ספארק - הספארק עם גיר רציף כמו היאריס בעליות של ירושלים היא תהרוג אותי אז היא נפסלת , איי 20 היא הברירת מחדל העדיפה ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפיגו 208 אכן מנוע 3 צילנדרים, בנסיעה בסיטרואן c3 בעלת אותו מנוע הורגשו רעידות במצב זחילה שמזכיר פקקים ולא תמיד יציאה ממקום הייתה חלקה, בקליאו לא הרגשתי זאת.

 

שני הרכבים זריזים אשר הפיגו נוחה יותר.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זו לא טעות , בפיג'ו (וגם בפולו/ איביזה/פאביה החדשות) מדובר במנוע שלוש צילינדרים עם טורבו. בקליאו זה עדיין ארבע צלינדרים.

מהאופציות החלופיות שלך הייתי בוחר בקורסה, במיוחד אם מדובר בדגם העדכני שמגיע עם גיר שישה הילוכים נורמלי והפנים איכותי יותר ממה שציפיתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2116 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...