Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיקנטו / ספייס סטאר / I10 / יאריס מליסינג (הכותרת כמובן נערכה)


Eli Pimpshtein
שימו לב! השרשור הזה בן 2116 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שמע, בשניהם אין שום בעיה בעליות וההבדל די זניח אלא אם אתה מתכוון לקחת אותם למרוצי דראג, כוח בשניהם זה הדבר האחרון שיהיה חסר לך.

 

אתה צריך לקחת אותם לנסיעת מבחן אבל מנת לראות לאיזה תיבה אתה מתחבר.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 218
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

הגיר הרובוטי הכפול מצמדים מפחיד אותי דיברתי עם סוכן מכירות של אלבר הוא אמר לי שהגיר טוב אבל לא ברמה של פורד / סקודה , מפחד שהגיר לא מסרס את המנוע כמו גיר 4 הילוכים / גיר רציף אם כן אני אקח את ה 208 וזהו ...

הוא אמר לי שיש גירים כמו ניסן קשקאי שמרגישים כאילו מתחילים נסיעה על הילוך 2 ממש איטי , אם זה ככה ברנו אני אבקש פיגו' ראיתי מישהו בדרך לעבודה עם רינו קליאו הוא אמר שיש השהייה קטנה מה זה לעזעז...אומר ? מה זאת ההשהייה הזאת ?

 

איך מאזדה 2 עם נתונים כאלה מצחיקים עושה 10 שניות למאה ? איך ?

14.8 קג"מ - 112 כ"ס ביחס ל 208 והקליאו זה נמוך

https://www.icar.co.il/%D7%9E%D7%90%D7%96%D7%93%D7%94/%D7%9E%D7%90%D7%96%D7%93%D7%94_2/%D7%9E%D7%90%D7%96%D7%93%D7%94_2_%D7%97%D7%93%D7%A9/version5479/

עריכה אחרונה על ידי Eli Pimpshtein
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קח שתי מכוניות עם מנוע זהה, משקל זהה וגיר כמעט זהה.

 

 

באחת הילוך שני מגיע ל 6000 סל"ד ב 90 קמ"ש ואז בשביל להגיע ל 100 הוא מחליף לשלישי.

 

בשניה הילוך שני טיפה יותר ארוך, מגיע ל 101 קמ"ש.

 

רק הדבר הזה יכול לחסוך באוטו הראשון איזה שניה וחצי או שתי שניות בהאצה ל 100.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההשהיה זה מה שמעצבן ברובוט חד מצמדי ומורגש פחות בגיר של רנו, כאילו הרכב מעביר הילוך עם דיילי, זה מורגש בעיקר בנסיעה עירונית.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המזגן של ה 208 יותר טוב ?

התיבה האוטומטית הרגילה של 208 יכולה לסרס את המנוע מבחינת ביצועים קראתי שהיא מכויילת לצד החסכוני דלק ?

התיבה של הרנו יותר טובה בקטע של הורדת הילוך ? וזריזות ? תגובות ? בנסיעה בינעירונית ?

בכל האתרים רשום שהקליאו לא נוחה מה זה אומר ? רעשים ? קופצנית ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ל 208 ול C3 יש אותו גיר ומנוע ? אני יודע שהגיר של ה C3 גם יפני .

הלוואי ויכולתי לעשות נסיעת מבחן הבוס שלי מזמין את הרכבים דרך הזמנה טלפונית אי אפשר לבדוק זה רכב שכור .

רשום ICAR שהתיבה של הרנו קליאו יותר חלקה מהתיבה האוטומטית של ה C3 אם ה C3 זה כמו 208 זה פותר לי את הבעיה

התנהגות כביש רשום שהרנו יותר טובה בנסיעה דינאמית

https://www.icar.co.il/%D7%9E%D7%91%D7%97%D7%A0%D7%99_%D7%A8%D7%9B%D7%91/%D7%9E%D7%91%D7%97%D7%9F_%D7%94%D7%A9%D7%95%D7%95%D7%90%D7%AA%D7%99:_%D7%A1%D7%99%D7%98%D7%A8%D7%95%D7%90%D7%9F_C3_%D7%9E%D7%95%D7%9C_%D7%A8%D7%A0%D7%95_%D7%A7%D7%9C%D7%99%D7%90%D7%95/

הפחד שלי זה הרעשים מפחד שהרנו קליאו מרעישה כמו טויוטה יאריס , רשום שיש רעשי כביש רוח .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה אותו גיר ואותו מנוע.

 

הקליאו עדיפה דינמית היא קשיחה יותר ולכן רוכנת פחות, הסיטרואן למשל רכב רך, נוח בעיר אך בכביש מפותל תהיה זויית גילגולס

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה מה שכתוב באתר ICAR :

כשמכניסים למשוואה את תיבות ההילוכים נפער פער יותר ברור בין השתיים. דווקא הסיטרואן בעלת התיבה האוטומטית מפסידה פה נקודות. התיבה לא ממש חלקה ולפעמים קצת קופצת. הרנו מציעה החלפת הילוכים חלקה יותר ומהירה בזכות תיבת ההילוכים הרובוטית כפולת המצמדים. לתיבה של הרנו אין את מחלות הילדות של תיבות כאלו והיא מציעה התנהגות מרשימה. נציין גם כי מערכת ה-Start & Stop של הסיטרואן לא תמיד עובדת באופן חלק.



 

אבל הרעש רשום שהיא מרעישה אני מפחד שהיא תהרוס לי את האוזניים כמו היאריס

והמושבים מאחורה זה ממש צפוף ? רק לילדים ? בפיגו' יש הרבה יותר מקום מאחורה ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפיגו מרווחת מעט יותר, מקדימה מרווח הבירכים לא מזהיר אך זה תלוי בגבוה הנהג.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כתבת הסיטרואן רכב רך זה כולל את ה 208 נכון ? אותה שילדה / מנוע / גיר ?

ומה בקשר לרעש הרנו רועשת המון כמו היאריס ? זה רעש בלתי נסבל ?

אם הרנו תעשה רעש כמו היאריס אכלתי אותה :(

הסיטרואן זה כמו 208 ? אז ה 208 צריכה להיות נוחה ונעימה אבל פחות דינאמית מהרנו ? פחות ביצועים ? אולי באמת עדיף פחות ביצועים ויותר שקט , מקום מאחור ועידון ...

השאלה הגדולה אם ב 208 מקדימה יש פחות מקום מהרנו ומאחור יותר ? זה גם שאלה יכול להיות שברנו זה הפוך מקדימה יותר מקום ומאחור קצת פחות .

עריכה אחרונה על ידי Eli Pimpshtein
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן גם ה208 רכה, מקדימה בשניהם מרווח.

 

לדעתי הקליאו שקטה יותר בעיקר במאמץ, ליאריס גיר רציף ובגלל זה הוא יותר יותר רעש בעומס ובהאצות.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה מה שכתוב באתר ICAR :



כשמכניסים למשוואה את תיבות ההילוכים נפער פער יותר ברור בין השתיים. דווקא הסיטרואן בעלת התיבה האוטומטית מפסידה פה נקודות. התיבה לא ממש חלקה ולפעמים קצת קופצת. הרנו מציעה החלפת הילוכים חלקה יותר ומהירה בזכות תיבת ההילוכים הרובוטית כפולת המצמדים. לתיבה של הרנו אין את מחלות הילדות של תיבות כאלו והיא מציעה התנהגות מרשימה

 

יכול להיות שתיבה רובוטית יותר חלקה מתיבה רגילה יפנית ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2116 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...