Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיקנטו / ספייס סטאר / I10 / יאריס מליסינג (הכותרת כמובן נערכה)


Eli Pimpshtein
שימו לב! השרשור הזה בן 2117 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לא יצא לי לבחון רעש בצורה כ״כ ישירה, לי זה לא מפריע בכלל(אני נוהג לא מעט ,אבל עם מוזיקה אז הרעש רקע לא מורגש בשבילי כ״כ ולא בעיה).

 

יצא לי כן לנהוג ב208 והיא בפירוש שקטה יותר - אבל הקליאו מרגישה לי יותר זריזה, שתיהן יותר זריזות מהיאריס.

Mazda 3 touring 5 doors 2.0 6MT 2014 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 218
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

הקליאו יש לה יותר כח סוס וה 208 יש לה יותר מומנט , המנוע של ה 208 אמור להיות יותר גמיש לא ?

ועוד שאלה עם העליות לירושלים המנוע של הקורסה לא יהיה חלש מדי ? האיי 20 לא יותר חזקה ?

http://www.kvishim.co.il/cars/אופל-קורסה/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היו פה תלונות לגבי מח גיר באזור 60 אלף, גם בפייסבוק נתקלתי בבעיה הזאת.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקליאו לא נסעתי, אבל ביאריס כן, וגם ב-208.

 

מציע שתיקח 208:

נכון, היא קצת פחות מהירה מהקליאו (בדגש על קצת), אבל היא יותר נוחה ושקטה, ומכיוון שיש לה תיבת הילוכים אוטומאטית רגילה, היא תהיה יותר נוחה בפקקים (העברות חלקות).

 

מה שכן, קיבלתי 208 עם בעיות של צניחת-טורים בהילוך שני ,כך שאם אתה מקבל כזאת - תחליף (מה אכפת לך, זה לא רכב שאתה קונה).

 

חוץ מזה, עשיתי איתה בדיקה בעליות של ירושלים, ולא היתה שום בעיה (גם בשיא העליה היה מקום לעוד, והמהירות לא היתה נמוכה...).

 

ואם אפשר נסיעת-מבחן על שתיהן - זה מאד יעזור לך להחליט

 

בהצלחה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקשר לטויוטה יאריס לטובת מי שרוצה לקנות בעתיד :

בעיר / פרוורים היא נוסעת מצויין מהירה מאוד אבל ! בכבישים כמו ירושלים עם עליות זה רכב שונה לגמרי היא חלשה כמו I10 המנוע פשוט לא סוחב עוד לא הצלחתי להבין איך בכביש ישר היא כמו טיל ובעליה היא רכב אחר לגמרי פשוט עגלה אולי זה קשור לתיבה הרציפה אבל ברכב יש הילוכים כמו טיפטרוניק וזה לא עוזר הרכב פשוט לא זז בעליות .

בנסיעה רגילה חוץ מירושלים ועליות מהסוג הזה הרכב מעולה צריכת דלק בין 12 ל 15 ק"מ לליטר וזה ממש במאמץ בניגוד ל I10 שהצריכת דלק שם זה בין 8-11 ק"מ לליטר .

הבעיה של היאריס זה הרעש המטורף אי אפשר לנהל שיחה שנוסעים בכביש 1 למשל פשוט האוזניים נסתמות :( , ויש בדגם SOL איבזור כמו בשנות ה 80 .

עוד משהו קטן : שמתי לב שיש בכביש כמויות של I10 , קיה פיקנטו אבל שברולט ספארק אין הרבה וסוזוקי סלריו זה בכלל אני בקושי רואה בניגוד לאלטו שהיה הרבה .

בקשר ל 208 שמתי לב שהרכב מגיע עד 198 קמ"ש והרנו קליאו 170 קמ"ש : 1. זה הגיוני ? 2 . ואם כן מה המשמעות של זה בפועל מנוע שמסוגל להגיע למהירות גבוהה יותר הוא חזק יותר ? גמיש יותר ? 3. האם גיר רובוטי כפול מצמדים יותר ביצועיסט מגיר פשוט 6 הילוכים ? מבחינת עקיפות אני נהג שאוהב זמינות של כח ויש לי יחס חם לדוושה של הגז 4 . הגיר של ה 208 יפני למישהו פה יש מושג של איזה חברה מייצרת אותו ? כי שמעתי ממישהו בעבודה שזה של " ניסן " זה נכון ?

עריכה אחרונה על ידי Eli Pimpshtein
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מייצרת אותו Aisin, חברה שהיא חלק מקבוצת טויוטה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יצרני רכב ברוב המקרים לא מייצרים תיבות הילוכים אוטומטיות אלא מזמינים אותן אצל חברות שזו ההתמחות שלהן:

 

Aisin, ZF, Jatco, Borg&Werner, Getrag.

 

אולי יש עוד כמה ששכחתי.

 

אלו מכסים כמעט את כל השוק, בכל רכב אוטומטי תמצא תיבה של אחד מהיצרנים האלו, למעט כמה יוצאים מן הכלל (יונדאי, קיה) שעדיין מייצרים תיבות אוטומטיות בעצמם.

עריכה אחרונה על ידי Buki
4

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש משהו שאני שונא בתיבות ההילוכים האוטומטיות הרגילות שהתיבה לא תמיד מחליפה הילוכים מתי שצריך " העיקר צריכת דלק " העברה בין הילוך להילוך מתבצעת מהר ואז הרכב ניהיה עגלה ומסרס את המנוע , למה התיבה לא מושכת הילוך ? למה אין קצת אויר בין הילוך להילוך ואז המנוע בא לידי ביטוי בצורה טובה יותר , התיבה מכויילת להעביר את ההילוך מהר מדי בשביל חיסכון בדלק ואז הנסיעה הופכת לזוועה זאת הסיבה העיקרית שאני שונא גיר אוטומטי , ל 208 יש גיר אוטומטי רגיל הפחד שלי שהתיבה מעבירה הילוכים מהר מדי בשביל חיסכון בדלק ואז יווצר סוג של " סירוס " למנוע , בגלל זה אני מתלבט עם הקליאו אולי עדיף לקחת את הגיר הרובוטי הדו מצמדי ואז ההרגשה תהיה הרבה יותר פעלתנית והתיבה לא תסרס את המנוע כמו בתיבה הרגילה , בכל התיבות האוטומטיות שנסעתי עליהן המנוע סורס על ידם .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לרוב יש כפתור ספורט שעוזר.

פה יתרון של הגיר הרציף מבחינת הסלד אך מנגד הרכב יהיה רועש יותר.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התיבה הרובוטית מרגישה כמו גיר ידני ? תחושה יותר ספורטיבית ? הגיר 4 הילוכים פשוט זוועה קשה להוריד הילוך הגיר ממש מסרס את המנוע , עם תיבה של 6 הילוכים מרגישים אחרת ? למשל קורסה 6 הילוכים מרגישה יותר זריזה מאיי 20 עם 4 הילוכים ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2117 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...