Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3024 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב

 

קיבלתי רכב חדש מהחברה

 

מיד שמתי לב שאיזון הגלגלים מול ההגה לא ישר ב 100% ויש סטיה קלה אך מורגשת

 

לפני שאני ניגש למוסך המרכזי מה יכולה להיות המשמעות של סטיה קלה ברכב חדש? עד כמה זה תקין ועד כמה זה חריג ולא שגרתי?

 

תודה מראש

פורסם

יכול להיות שזה נובע משיפוע קטן בכביש...

בכל אופן לפני שאתה קופץ על המוסך, בדוק מול מכון פרונטים

עומר :-)

פורסם

אני נוסע על הרכב כמה ימים זה לא שיפוע בכביש. ולא הבנתי אתה מציע שאקח רכב בן שבוע למכון פרונט ולא למוסך מרכזי? למה?

פורסם
אני נוסע על הרכב כמה ימים זה לא שיפוע בכביש. ולא הבנתי אתה מציע שאקח רכב בן שבוע למכון פרונט ולא למוסך מרכזי? למה?

לא ידוע לי על כך שמוסך מרכזי מחזיק בציוד שבודק פרונט וכד'.

לא יודע איזה רכב קנית, אבל יכול להיות שינסו להתנער ממך.

לך שלם כמה שקלים על בדיקת פרונט. אם יש בעיה תציג בפניהם את הטופס ותדרוש תיקון.

עומר :-)

פורסם

רכב חדש באחריות, סע למוסך היבואן ותן להם לעשות את העבודה שלהם.

אל תצא להרפתקאות מיוחדות, לא מדובר בסיפור גדול במיוחד (למרות הבאסה שזה קורה ברכב חדש).

 

לגבי ידידנו למעלה, עצתו היא לא מוצלחת במיוחד ואין שום סיבה לפעול על פיה, בטח לא לפני ביקור במוסך המורשה. אין שום קשר לציוד הנמצא במוסך לבין השירותים שהמוסך מסוגל להציע.

 

סע לשלום ותהנה מהרכב

פורסם

ברכב חדש יש אחריות על פעולות הכיוונון למשך כמה אלפי קילומטרים ראשונים בדיוק בשביל מקרים כאלו,

מגיע לך תיקון של הבעייה במוסכי החברה, אים אין להן מכשור פרונט אז הם עובדים עם מכון מסויים וזה כבר עניין שלהם.

אתה בכל מקרה תפנה למוסך ותתלונן על הבעייה.

פורסם

כשרכשתי את הרכב(ב 0קמ), הרכב הגיעה עם פנסים ראשיים שלא נראים כחדשים, פנסים אחוריים עם כמה סדקים קטנים. החליפו במקום. אחרי מס ימים שמתי לב שיש סטייה בנסיעה. קפצתי למקום שקניתי, בדקו ועשו כיוון פרונט. הייתי לא שלם לגבי האוטו, בדקתי בקומפיטסט, רכב היה חדש, נקי מכל פגיעה.

אז אני לא חושב שאצלך קיימת בעייה כלשהיא, מעבר לכיוון פרונט.

Chevrolet cruze turbo 1.4L 140hp LTZ

פורסם
יכול להיות שזה נובע משיפוע קטן בכביש...

בכל אופן לפני שאתה קופץ על המוסך, בדוק מול מכון פרונטים

 

נראה לך שהוא רק הוציא את האוטו מהחברה, נסע מטרים סופרים בכביש אחד ועצר לכתוב את השירשור?

פורסם

תודה למגיבים. אכנס למוסך המרכזי. מטרת ההודעה הייתה לדעת האם מדובר במשהו חריג שרכב יוצא מהמפעל עם תקלה כזו או שמא מדובר בדבר שכיח? האם יש לי סיבה לדאגה?

פורסם
נראה לך שהוא רק הוציא את האוטו מהחברה, נסע מטרים סופרים בכביש אחד ועצר לכתוב את השירשור?

אפשרי

עומר :-)

פורסם
האם מדובר במשהו חריג שרכב יוצא מהמפעל עם תקלה כזו

"כזו" איזו?

אולי רק חסר אויר?

בדוק לחץ אויר. אם תקין גש למוסך שיבדקו במסגרת האחריות.

תקלה ברכב חדש היא חריגה, אבל יכולה להתרחש.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

×
×
  • תוכן חדש...