Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7782 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

Type34 אחי אני חושק ברכב שלך:wink:

 

ולנושא השירשור עדיף למחוק את מספר הרישוי כדי להיות טיפה יותר בטוחים שהרכב ישאר שלך עוד שבוע.

לא שאני חושב שיש בפורום אנשים שמסתובבים ומחפשים רכבים בשביל לגנוב אבל אולי מישהו איכשהו יצליח להיכנס לפורום המוגן שלנו ויראה את הרכב שלך עם המספר רישוי, בכלל לא בעיה לגלות בעלים וכתובת ממשרד הרישוי(אני עשיתי את זה כמה פעמים), ואז כבר לא יהיה לך רכב.

 

הסיכון נמוך, אבל למה להוסיף עוד סיכון לאיבוד הרכב במדינה שבכל מקרה מסוכנת?

תמונות של הבובה http://Ami18.pic.co.il :razz:

פורסם
אם זה עובד ככה הרבה אנשים היו מוחקים את נשותיהם :grin::wink:
מה קשור לנשים. . . מדובר על מספרים. . . :roll:

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם

ליאורצ זו אכן התשובה:

ליאור.

בכביש כמות האנשים שרואה רכב X , ומשך הזמן - קטנים בהרבה.

בפורום אתה יכול לבחון כל רכב במשך שעות , ואם משהו מוצא חן בעיניך - לחפש את פרטי רכב.

האקסיות: שתי חיפושיות, פורד ברנדה, אלפא 33, אלפא ספרינט, קייזר פריזר cj5, וולוו 121... הנוכחיות: חיפושית גרמניה שנת 71 ועוד איזו שרירנית אמריקאית מנופחת ונוהמת.

פורסם

השרשור הזה מתאים יותר לפורום "סובלי מחלת רדיפה אנונימיים"

הבה נחביא את הרכב ,ולא נופיע למפגשים שמא מישהוא יחשוק באוטו,

זו הסיבה ,כנראה,שבארצות איסלמיות הנשים עם רעלה,אפשר אולי לשים רעלה על

מספר הרשוי.

עליך לטפח מוזרויותך מגיל צעיר,כדי שלכשתזדקן לא יחשבו שעף לך בורג.

פורסם

אם היה אפשר מזמן הייתי שם, היה מציל אותי מכמה קנסות:-)

 

ולעניינו לא צריך להגזים לא לצאת מהבית ולשמור את הרכב ליד המיטה אבל אם אפשר לעזור אפילו במעט לכך שיהיו פחות אנשים שירצו לגנוב את הרכב שלך יהיה יותר טוב.

כל אדם נוסף שחושק ברכב מעלה את הסיכוי לגנבה, וגם אם מישהו תמים וחמוד יספר לחבר שלו על רכב יפה שהוא ראה באינטרנט אז בסופו של דבר זה אולי יגיע לאנשים הלא נכונים.

 

לא מזיק להיות זהיר.

תמונות של הבובה http://Ami18.pic.co.il :razz:

פורסם
היי אספנים שלי ,מה שלום כולם ?

 

ללא מילים.

טוב כאן זה לא רק המספר זה גם שם הבעלים, ולא לשכוח שמדובר בכוכב טלוויזיה (ארץ נהדרת) ששמו הולך לפניו (פינחס...)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

היי zavid מתוק שלי ,מה שלומך דוגמן?

אמרת ארץ נהדרת ,קיבלת אחלה ארץ לתפארת..

 

לקטע מהתוכנית "ארץ נהדרת"

תוכנית מס' 7 2.1 זהירות בדרכים

ההורים מלווים את הילדים.

 

ביי מדרור.

Dec28410.JPG

Dec28428.JPG

Dec28402.JPG

דרור בננה.

אוף נישברה לי ביצה ,נו טוב אני הולך לשטוף ידיים.

 

DrorBANANA site

פורסם
נראה לי שליתר ביטחון,אמחק את מספר הרשוי גם מהמכונית עצמה.

 

לא נעים להגיד, אבל יש בזה משהו... :evil: כמה אופנועים "כבדים" ראיתם בכביש ללא מספר/מספר סגור/קטן וכ"ד? חשבתם, למה? - כן, תסלחו לי, אבל לא בא לי, שכל העולם יראה את המספר שלי, לא באינטרנט, ולא בכביש, רק שבכביש יש לי בעיה מסויימת להסתירו (לפחות באוטו). ולא רק בגלל מצלמות המהירות - חשבתם פעם, שמישהו, ששונא מישהו, יכול לקחת את המספר שלו, ולעשות אתו מלא דברים, למשל: להיתלונן במישטרה שעשיתם איזושהיא עבירת תנועה, או פגעתם לו ברכב, או שד יודע מה? או, לכתוב מכתב למקום עבודתכם, עם התלונה דומה? ולך אחרי זה תוכיח, שאין לך מושג, במה מדובר בכלל! לצערי, לי זה קרה - מישהו, שלא אהב את הנהיגה שלי, התלונן עליי למעסיק שלי, וכמעט "העיפו" אותי מעבודה! אני טכנאי עם וותק של יותר מ-6 שנים באותו מקום, ויותר מ-13 שנה על הכביש עם אין-ספור מאות אלפי קילומטרים ברכבים שונים ומשונים ובמדינות שונות, וכמעט ללא כנסות (טפו טפו טפו), אבל מכתב תלונה ממישהו לא מוכר הספיק למעסיקים שלי כדי כמעט לפטר אותי! ותסכימו איתי, שתמיד יימצא בן-זונה, שלא יוהב אותכם על משהו (ואולי אפילו בצדק, כולנו טועים) אז, לכל הרוחות, כמה שפחות מכירים אותי/את הרכב שלי, ככה יותר טוב! ותסלחו לי על זה!

וכמובן, באינטרנט יש גם את הגורם שהוזכר מקודם - הרי, ביניינו, מה הסיכוי, שמישהו, שצריך, נגיד חלקים לקאמארו המשופר, יידע שיש קאמארו כזה, נניח בכ"ס? -אבל, אם הוא ראה אותו (ועוד כמה כמוהו) בפורום- נשאר לו רק לבחור, איזה מהם נגיש יותר! אנחנו צריכים את זה?

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם

לסובלים מפראנויה מוטורית (כמוני...) יש לי המלצה פשוטה:

כתובתי במשרד הרישוי שונה מכתובתי במציאות ואת חידושי הרשיון אני מקבל מחבר.

כך אני מבטח את עצמי מאותו סוג של עברייני כביש ורשת העשויים לחמוד חלקים ממכוניותיי או את כולן.

לגבי כל שאר הקומבינות האפשריות לניצול מספרי הרישוי כפי שצויינו - זהו רק מרכיב אחד במחיר של לחיות במדינתנו האהובה. על מחיר החלקים העוברים במכס כבר דיברנו???

גם מי שיסתיר את המספר אינו בטוח, חלק גדול מהמכוניות המעניינות וה"שוות" יותר מגיעות למפגשים השבועיים לפחות פעם בכמה שבועות - מי שבאמת רוצה לעשות "שופינג" , כבר יצטייד בעט ונייר ויגיע לשם...

השירוקו נמכרה...עצוב, אבל נכון...

הגיע הזמן לעבוד על החיפושית!

×
×
  • תוכן חדש...