Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8497 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מישהוא יודע ויכול לפרט על העברת הכח מהמנוע לגלגלים בקארטים :?:

 

 

 

 

**נערך**

ENSURE YOUR BRAIN IS WORKING BEFORE PUT YOUR MOUTH INTO A GEAR

-------------------------------------------------------

מקסים.

פורסם

לפחות פעם אחת תאיית כמו שצריך!!

 

לא גלים, לא גללים, אולי גלגלים?

Howard Walker, Autocar: That rumble you're feeling is Ferry Porsche turning in his grave

פורסם

המנוע הוא בעל גיר רציף שכזה

המנוע מעביר את הכוח שלו דרך ציר

ובציר הזה יש מין שיניים קטנות כאלו כאשר הטורים אינם גבוהים השיניים לא יתפסו ולא יעבירו את הכוח הלאה לציר של הגלגל שיניים במיקרה שלנו

בקיצור מהגלגל שיניים יש שרשרת שמעבירה את הכוח לגלגל שיניים אחר שמחובר על ציר הגלגלים האחוריים

ממש כמו כול אופנוע רק שפה אין הילוכים זה הכול

היתה ראלי עכשיו כבר אין

פורסם

על הציר האחורי של הקארט (נטול דיפרנציאל) יש נאבה ועליה גלגל שיניים (גדול).

על המנוע ישנו גלגל שיניים (קטן). בין השניים ישנה שרשרת שמעבירה את הכח מגג"ש הקטן לכיוון הגג"ש הגדול, והרי לך העברת הכח מהמנוע לגלגלים בקארט.

יחסי העברה כמובן נקבעים ע"י שינוי הגג"שים.

eclipsee_steering_helmet.gif

פורסם
על הציר האחורי של הקארט (נטול דיפרנציאל) יש נאבה ועליה גלגל שיניים (גדול).

על המנוע ישנו גלגל שיניים (קטן). בין השניים ישנה שרשרת שמעבירה את הכח מגג"ש הקטן לכיוון הגג"ש הגדול, והרי לך העברת הכח מהמנוע לגלגלים בקארט.

יחסי העברה כמובן נקבעים ע"י שינוי הגג"שים.

eclipsee_steering_helmet.gif

 

במצב של עמידה, למה המנוע לא נכבה? הרי אין הפרדה מהגלגלים למנוע ...

מישהו הסביר פה משהו על שיניים שלא נתפסות ... איך בדיוק זה עובד?

ENSURE YOUR BRAIN IS WORKING BEFORE PUT YOUR MOUTH INTO A GEAR

-------------------------------------------------------

מקסים.

פורסם
על הציר האחורי של הקארט (נטול דיפרנציאל) יש נאבה ועליה גלגל שיניים (גדול).

על המנוע ישנו גלגל שיניים (קטן). בין השניים ישנה שרשרת שמעבירה את הכח מגג"ש הקטן לכיוון הגג"ש הגדול, והרי לך העברת הכח מהמנוע לגלגלים בקארט.

יחסי העברה כמובן נקבעים ע"י שינוי הגג"שים.

eclipsee_steering_helmet.gif

 

במצב של עמידה, למה המנוע לא נכבה? הרי אין הפרדה מהגלגלים למנוע ...

מישהו הסביר פה משהו על שיניים שלא נתפסות ... איך בדיוק זה עובד?

 

קוראים לזה ואריאטור , אותו פטנט כמו בכל קטנוע.

חפש VARIATOR בגוגל או משהו.

פורסם

אמנם דומה אך לא וריאטור.

קלאץ' צנטריפוגלי למען האמת. ככל שהמנוע יסתובב מהר יותר תהיה פחות הפרדה.

_\"""""""/_

0|||||||0]

|_|-+-|_|

פורסם
אמנם דומה אך לא וריאטור.

קלאץ' צנטריפוגלי למען האמת. ככל שהמנוע יסתובב מהר יותר תהיה פחות הפרדה.

 

אתה יכול להסביר על איזה עקרון זה עובד הקלאצ' הזה? או איפה אני יכול לקרא על זה?

ENSURE YOUR BRAIN IS WORKING BEFORE PUT YOUR MOUTH INTO A GEAR

-------------------------------------------------------

מקסים.

פורסם
אמנם דומה אך לא וריאטור.

קלאץ' צנטריפוגלי למען האמת. ככל שהמנוע יסתובב מהר יותר תהיה פחות הפרדה.

 

וואלה , כמו בדה-שבו...

 

אם אתה רוצה להבין איך - שבור ביצה .

את התוכן שפוך לצלחת.

קח מזלג.

התחל לערבב. לאט.

שם לב איך הכל מתערבב ומתקשקש ? זה סל"ד סרק.

עכשיו תערבב במהירות. שים לב איך כל תכולת הביצה נדבקת באורח פלא , והיא מתחילה להסתובב סביב ציר דמיוני ובעיגול.

המזלג הוא ציר המנוע לצורך העניין , והביצה היא הנוזל וחלקו החיצוני של הקלאץ.

יותר גז , הנוזל נצמד לדפנות מהכח הצנטריפוגרלי (מכאן שמו של הקלאץ') ומניע את הגלגלים.

×
×
  • תוכן חדש...