Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סאן רוף - עד כמה שימושי?


mobzy
שימו לב! השרשור הזה בן 2258 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לא נסעתי ברכב עם גג פנורמי אלא לפני שבועיים שקניתי את הקודיאק ,

אני פותח בעיקר רק את הווילון , הסלון מואר , אני אוהב את העננים בשמיים , מאוד כיף באמת , אבל ביומיים האחרונים שהתחיל להתחמם קצת אני סוגר וילון כי השמש מפריעה , מה יקרה בקיץ אני עוד לא יודע אבל מניח שאסגור את הוילון כל העונה .

לנסוע עם גג פתוח פחות רלוונטי בשבילי כי זה מרעיש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

במונדאו טיטניום שהייתה לי במשך שנה, פתחתי את הסן רוף פעמיים. פעם בקנייה לראות שזה עובד ופעם במכירה לראות שזה עובד :)

 

המצב היה דומה במרצדס הקודמת של אבא שלי.

 

פונקציונליות בצד, אני דווקא אוהב (משום מה) את הנראות של הרכב עם סן רוף.

:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא השתמשתי הרבה בסאנרוף, בקיץ אם רק הוילון פתוח והסאנרוף סגור עדיין יש שמש עליך

 

אני חושב שרמת השימוש היא אישית ויכול להיות שאתה תעדיף להשתמש. מה ששימושי זה שפחות חם בקיץ אם אתה משאיר אותו פתוח קצת בחניה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בחורף - כיף לפתוח את הוילון ולהכניס עוד קצת אור לתא הנוסעים.

בקיץ - יעיל מאוד באוורור תא נוסעים, חום הרי עולה למעלה כך כשחוזרים לרכב ומדליקים מזגן יש סירקולציה מעולה, ואם השארת אותו מורם בחניה אז בכלל.

 

האם שווה את הכסף? עבורי לא, בטח במשומשות שקיים פוטנציאל לתקלות ונזילות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אוהב, זה כיף גם בקיץ בעיקר בלילה גם עם מזגן דולק. זה נותן תחושת מרחב באוטו. לא שמתי לב שיותר חם מרכב שאין לו. מי שאוהב את זה לא יפריע לו קצת חום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פעם בשנה אני מחליט לפתוח אותו, ואז איזה אוטובוס או משאית מפנקים אותי בפצצת עשן וזה מספיק לי עד לשנה הבאה...

מיותר לחלוטין, ולא הייתי רוכש רכב בלי זה. :lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעולם לא היה לי רכב עם סאנרוף עד לרכב האחרון, מדובר ב206xs ששם זה קצת יותר גדול מגג שמש סטנדרטי.

 

היום רכשתי רכב אחר ללא גג שמש, וזה חסר.

זה לא מושלם ליום יום באקלים הישראלי, ביטוח השמשות לא כולל אותו וזה מדיר שינה מעיניי, ותקלה אפשרית עולה לא מעט.

אצלי בגג היה צריך להחליף כבלים, עלות החלק 350 שקל. עלות העבודה הגיעה ל2000 ש"ח.

שוב, ניתן לא לתקן ולהשאיר סגור ולשכוח שקיים, מה שהרבה עושים, אבל נהנתי ממנו והחלטתי לתקן על אף החוסר כדאיות.

 

ברכב הבא שלי בהחלט אשים דגש על הנושא, זה נותן תחושה טובה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

אני אוהב את הסאנרוף, אם הרכב הבא לא יהיה קבריולט- אחפש רק דגם עם סאנרוף.

בפועל כמעט תמיד הווילון פתוח והחלון עצמו סגור. אוהב את האפשרות להביט למעלה ולפעמים זה אפילו עוזר. מדי פעם שם לב לאיזה נוסע מהאוטובוס לידי שמסתכל עלי מלמעלה.

 

לפני קצת יותר משנה הייתה לי נזילה עקב צינורות ניקוז שנסתמו- צריך לשמור ולהקפיד על ניקוז נקי.

לגבי הרעש- גם כשהחלון בגג סגור לגמרי יש רעש של רוח, במיוחד במהירות גבוהה.

לגבי גובה (או "נומך") הגג בתוך הרכב- זה מורגש במיוחד לאנשים גבוהים וקרה לי שחבר לא יכל לשבת מאחורה כי הגג שם ממש נמוך והראש שלו פוגע בתקרה.

מתכלה מתחת לכיסוי:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

 

המחליפה: Alfa 159 TB

עם חלונות חשמל ונעילה מרכזית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום

בערך 10 שנים יש ברכבים שלי סאנרוף, את החלון עצמו פתחתי (טילט או פתיחה מלאה) פעמים מעטות. זה רועש ואוויר מזוהם פחות בקטע שלי.

את הוילון אני פותח המון, כמעט כל הזמן למעט ממש בצהריים כשהשמש על הראש ואין מצב לחמוק מבישול הקרקפת.

אני אוהב את האור ותחושת המרחב אבל לא הייתי משלם על

זה יותר מאלפים בודדים.

מה שכן, רואים יפה את התקדמות הפיתוח של הסטת האוויר.

אם ב-147 היה רעש חזק ורוח בתוך האוטו, בכל רכב שבא אחריו

היה שיפור מוחשי בכל אספקט.

עריכה אחרונה על ידי itaysamurai

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היה לי כזה, ובאקלים שלנו מבחינתי מיותר לגמרי מכל הבחינות.

 

קיץ, הדבר הזה בכלל לא אופציה אלא אם כן אתה עשה נסיעות ב2 לפנות בוקר.

 

חורף? אולי טיפה אור ואווירה אחרת שלי אישית לא ממש חסרה.

 

חסרונות מהותיים: הגומיות מתייבשות מהר ונסדקות עקב האקלים,ומכאן

 

הדרך אל הנזילות והכתמים בריפוד הגג לא מאחרים להגיע.

 

מנגנון - שם בד"כ זגגי הרכב משחילים לך שיפוד על כל פיפס.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני כמעט ולא פותח אותו (בכל זאת, רכב ישן), אבל תמיד עם וילון פתוח

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Volvo 960 3.0 24V 1996

Volvo 940 GLE 2.0 Turbo 1997

Volvo 940 GLE 2.3 1995

Oldsmobile Cutlass Supreme Brougham 5.0L V8 1982

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מכור לשמש כך שהגג פתוח כל הזמן ביום שמשי (CX5)

מבאס שהחלון קטן ולכן שוקל מעבר לספורטאג' .

 

אני גם לא אוהב מזגן כך שהחלונות והגג פתוחים רוב הזמן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2258 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...