Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נזילת מים הפנים הרכב vw polo 2008


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3065 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

רצפת צד הנהג והנוסע שמאחוריו מלאים מים לאחר הגשם,

ניתן לראות שהמים נוזלים מאיזור חיבור הדש בורד למרכב בצד הנהג.

בדקתי את כל תעלות הניקוז מהסאנרוף, 3 תעלות נקיות לחלוטין והתעלה שנמצאת באיזור הנהג נראת סתומה.

ניסיתי להשחיל כבל חשמל 2.5mm אך הוא לא עובר יותר ממטר פנימה.

אני לא מצליח למצוא היכן התעלה מסתיימת בתחתית הרכב.

אני רואה צינורית מים שיורדת מהסנארוף לקדמת הדשבורד שעוברת בקורה הקדמית השמאלית והיא נראת שלמה.

אני עובד עצות, אשמח להכוונה כיצד לאתר את מיקום הנזילה.

 

תודה מראש.

 

 

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

בצד נהג או צד נוסע ברגע שאתה פותח את הדלת, מתחת לציר של הדלת יש פטמה שחורה, זה הקצה של הצינור ניקוז מהסאן רוף.

הצינור השני מגיע לתחתית הרכב.

בכל אופן אני ממליץ לנסות לחץ אויר אם לא הולך לך עם חוטר.

 
 

 

 
 
פורסם

בפולו שלי אין את הפטמה הזאת(היא קיימת בגולף משנות ה2000), יש פקק שחור פשוט שלא מחובר אליו כלום.

 

 

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

מוזר, באיביזה 2007 שהייתה לי(מקבילה לרכב שלך) הייתה את אותה בעיה עם נזילה מהסאנרוף שמגיע לתחתית הנהג והנוסע מאחורה. הפטמה השחורה הזו כן הייתה קיימת ונתתי לה כמה מכות וכל המים יצאו החוצה.

 

בכל אופן, לך על רעיון הלחץ אוויר מכיוון הסאן רוף למטה

 
 

 

 
 
פורסם

בדוק את הניקוזים הנמצאים בחלק התחתון של הביטנה בצד ימין וצד שמאל. רצוי לפרק את הביטנה בצד הקרוב לדלת.

 

הניקוזים במקום שציינתי מנקזים את המים מאיזור התעלה שקרוב לקיר האש.

Picture 025.jpg

איזה כייף לי :)

פורסם

מרק, פירקתי כבר את בית הגלגל והניקוז שם עובד תקין לחלוטין.

 

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

במיקום שסימנתי בתמונה יש פקק שלם (לא פטמה כמו בדגמים קודמים) ודרכו עובר כבל המגבר(כבר שנים הכבל עובר שם ומעולם לא הייתה נזילה).

בבירור רואים שהנזילה היא מהדשבורד באיזור הקופסת פיוזים(מאוד קשה לאתר משהו באיזור כי עמוס בכבלים וחיישנים וכו), כמו כן פתחתי את חיפוי הקורה לבדוק שאין נזילה בצינורית המובילה וכל האיזור יבש.

 

ניסיתי למצוא ברשת את מסלול התעלה הקדמית השמאלית ברכב אך לא הצלחתי.

Capture.JPG

Capture1.JPG

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

מדהים!

תודה רבה,העדכן שנפתרה הבעיה.

 

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

פירקתי את האיזור בין התא למנוע,

לא נראה שיש פה מקום להכניס אצבע.1516953241830.jpg1516953280609.jpg

 

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

כמו כן פירקתי את לוח השעונים לבדוק האם ניתן להגיע משם אך גם כאן אין תקווה.

 

מרק- בתמונות שצרפת מדובר על דגם 9n ולא 9n3 כמו אצלי.1516954813601.jpg

 

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

מעדכן בסוף משמח,

מקווה שיעזור למישהו בעתיד ויחסוך לו את כל הכאב ראש שחוויותי.

מספר פעמיים את הטורפדו וסגרתי חזרה ללא תוצאות כי לא הצלחתי לחדור את התעלה,

הפכתי את הרשת בכל השפות בניסיון למצוא כיוון בדגם הספציפי שלי שגם הוא לא צלח, כאילו אני הראישון שנתקל בבעיה.

 

תודות לשיחה קצרה עם מארק קיבלתי כיוון חדש שהוביל לאחר מספר דקות לניקוי מלא של התעלה והפטמת ניקוז שבה הצטבר רוב הלכלוך.

לקחתי כבל RF מסוג RG316 באורך כמטר,

ביקשתי מהמכונאית שלי שתבוא אתי לאוטו כי היד שלי גדולה מדי להגיע לפתחי הניקוז (מסומן מיקומו באדום בתמונה).

אני השחלתי את הכבל מכיוון הסאנרוף ובמקביל שפכתי מים,

היא באותו זמן מעסה את פתח הניקוז.

כשהרגשנו שהכבל נתקע קרוב מאוד לפתח הניקוז פשוט נתתי מכות קטנות כמה דקות עד שהצלחתי לפרוץ.

 

כמות הזבל שיצאה משם פשוט מטורפת, כעת רואים בבירור שהמים מתנקזים לחלוטין בטורפדו.

 

בצד השני (בצד הנוסע) העבודה כבר הייתה קלה יותר כי יש טיפה יותר מקום להכניס את היד והיא הצליחה פשוט להכניס את הכבל מהטורפדו לכיוון הסאנרוף ככה שהפריצה הייתה מהירה יותר.

 

שוב תודה לכל המשתתפים,

כעת רק נותר לחכות שריח הביצה יתאוורר מהאוטו.2018-01-30%2009.09.35.jpg2018-01-30%2009.08.07.jpg20180129_174711.jpg

 

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

×
×
  • תוכן חדש...