Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3089 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם אני ארצה לראות דעה של אנשים פשוטים על רכבים, אני אצפה בDoug DeMuro, אם אני ארצה לראות איך מתקנים רכבים אני אצפה ב Chris fix/ EricTheCarGuy, אם אני ארצה לראות אנשים שקונים רכבים יקרים משומשים בזול ומתעדים איך זה להחזיק/ לתקן אותן אני אצפה ב Tavarish/ Hoovies garage.

 

יש כל כך הרבה יוטיוברים מעולים שם עם תוכן מעולה שלצפות בסקוטי זה פשוט ביזבוז זמן אחד ענק, הכל אצלו מסתכם ב"תקנו טויוטה".

  • תגובות 68
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני מת על דאג דה מורו, הוא מסתכל על כל הפינות הכי קטנות ברכב - משהו שאף יוטיובר אחר לא עושה.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

דאג דמורו גם מחרטט ומגזים לפעמים.

כמובן לא כמו סקוטי, שאני אפסיק לצפות בו אם פתאום הוא ירגע ויתחיל לעשות סרטונים נורמליים.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

הסקירות של דאג הן שטות. 90% מהזמן הוא רק עובר על פי'צרים ומוזרויות, כשהרוב מוזרות רק עבורו. 10% מהזמן שנותר מוקדש לנהיגה, שבה הוא לא אומר כלום חוץ מזה שהרכב נוח או לא, ומהיר או לא. ובסוף כמובן הוא נותן ניקוד שרלוונטי ל....כלום פחות או יותר. חמוד מינוס, לא יותר מזה.

פורסם

ה"נסיעת מבחן" שלו היא באמת מיותרת ואני בדרך כלל מדלג עליה, אבל החלק הראשון הוא הכי מעניין כי לפעמים הוא מדבר על דברים מעניינים וחשובים שאף אחד לא מדבר עליהם. לפי דעתי הדוגמה הכי טובה היא הG קלאס שהוא הראה שבגלל החלונות צד האנכיים, נוצרת אשלייה שרכב שנוסע מצד שמאל, משתקף בחלון הימני וההפך.

 

יש הרבה ערוצים אחרים לנסיעות מבחן מקצועיות, אבל הנקודת מבט שלו גם מעניינת.

אם נחזור לסקוטי קילמר, הוא טרול, הוא לא מראה סירטוני תיקונים טובים ולא חוות דעת על רכבים, אין לו תוכן חוץ מ"הכל זבל, תקנו טויוטה, ועדיף שנת 92".

פורסם

דאג לא מתיימר להיות איזה מסקר רכבים דגול, כל הקטע שלו זה quirks and features שהם בד"כ 10-15 דקות ראשונות של הסרטון, על הנהיגה אני מוותר תמיד, זה בסך הכל לראות את הפרצוף שלו משנה הבעות פנים.

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

בגלל זה הסרטונים שלו מעניינים רק כשמדובר ברכבים אקזוטיים. למי אכפת מה

quirks and features של מיצובישי ספייס סטאר?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)

הו, קילמר...

הבן אדם הזה פשוט לא שווה את רוחב הפס שמוקצה לבולשיט שלו. כל סרטון חאפרי ולא ברור לאיזה קהל יעד הוא בכלל מכוון (בטח שלא מכונאי מתחיל/חובב). בניגוד אליו EricZeCarGuy תותח על ותענוג לצפות בסרטונים שלו. היתה לו תקופת רגיעה ולרגע נראה היה שהוא לא מתכוון לחזור, אך לאחרונה הוא חזר וטוב שכך.

עריכה אחרונה על ידי ALÞћÃ
פורסם
...

לגמרי טרנד חולף, שמחזיק מעמד רק איזה 40-50 שנה כבר במכוניות פרטיות, וקיים מ-38 במשאיות. אבל כן, בדוק טרנד.

אתה מתכוון יותר לעשרים שנה, מאז שפולקסוואגן הציגו את ה-TDI עם הטורבו המודרני (שהתפשט אח"כ למנועי בנזין).

 

הטורבואים של שנות השבעים לא היו נפוצים, וממש לא היית רוצה לנהוג במכוניות שהיו מותקנים בהם. לי זכורה חוויה שהכי אפשר לתאר אותה כ"מפחידה".

 

אבל הנקודה שלך ברורה, ולא באמת משנה אם מדובר בעשרים או ארבעים שנה.

פורסם

הוא אמר בדיוק מה זה טורבו ובדיוק מה היתרונות וחסרונות שלו.

רכב עם טורבו זה טוב, אבל אם רוצים להחזיק רכב כזה הרבה זמן / לקנות רכב בן כמה שנים טובות עדיף להמנע ובצדק. טיפול במנוע מזקן עם טורבו זה לא עסק זול בדיוק כמו תיבת dsg מזדקנת.

פורסם

נכון כבר 40 שנה שלכל יונדאי או סיטרואן קטנה של השכן יש טורבו, נכון כל פאסט שהגיע לכאן הגיע עם טורבו .

התכוונתי למכוניות עממיות שלכל אחד יש , ואיך שנראית תחזוקת המכוניות בארץ ותכלס בעולם כולו (רוב האנשים ) לא מעניין אותם מה קורה מתחת למנוע מה מצב כמות השמן ומה מצבו

ולכן עוד כמה שנים נראה פה מכוניות עם טורבו שנזרקות לפח כי לא שווה לתקן אותם.

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם
אם יש משהו שאני אוהב (לא באמת) זה אנשים שזורקים אמירות לאוויר בלי לגבות אותן אפילו במיליליטר של עובדות.

 

לגמרי טרנד חולף, שמחזיק מעמד רק איזה 40-50 שנה כבר במכוניות פרטיות, וקיים מ-38 במשאיות. אבל כן, בדוק טרנד.

 

אגב עובדות - מנועי טורבו בנזין נמצאים בשימוש מיינסטרים במנועים קטני נפח במכוניות פרטיות בקושי עשר שנים. אבל בוא לא ניתן לעובדות להפריע לנו.

 

כדאי גם לזכור שבמרבית העולם המערבי, מכונית משפחתית היא מוצר צריכה שעולה כמה משכורות חודשיות ממוצעות ולכן חלק ניכר מהמכוניות היום שפונות לשוק המערבי מכוונות להחזיק כ-7 שנים באופן סביר. בישראל, בשל המיסוי הכבד והמשכורות הנמוכות יחסית, המצב שונה מהותית, והציפייה ממכונית היא שתחזיק 15 שנה באופן סביר.

פורסם
אגב עובדות - מנועי טורבו בנזין נמצאים בשימוש מיינסטרים במנועים קטני נפח במכוניות פרטיות בקושי עשר שנים. אבל בוא לא ניתן לעובדות להפריע לנו.

 

כדאי גם לזכור שבמרבית העולם המערבי, מכונית משפחתית היא מוצר צריכה שעולה כמה משכורות חודשיות ממוצעות ולכן חלק ניכר מהמכוניות היום שפונות לשוק המערבי מכוונות להחזיק כ-7 שנים באופן סביר. בישראל, בשל המיסוי הכבד והמשכורות הנמוכות יחסית, המצב שונה מהותית, והציפייה ממכונית היא שתחזיק 15 שנה באופן סביר.

 

 

ממש לא מסכים . הגיל הממוצע של מכוניות פרטיות בארהב הוא יותר מ 11 שנים .

פורסם

אם אתה רוצה ביקורת אגב נוקבת לפרטים, של גרמני יקי חולה שלמות,

סרטוני היוטיוב של Autogefühl עדיפים לדעתי על כל סרטון של Carbuyer.

(

)
פורסם

לא מבין מה אתם רוצים מסקוטי. אמירקאי חביב שנותן שואו ומביע את דעת הקהל האמריקני no replacement for displacement

בכל מקרה הוא מכוון לרוב לקהל קשה שאין לו כסף ולכן הסרטונים שלו מוטי אהבה לרכבים אמינים וחביבים ואמנם סרטוניו לא מיועדים לכולם אבל אני למדתי ממנו המון. זה פשוט עניין של סגנון. לא סתם הוא עונה לשאלות בלייב והוא בין הגדולים שביוטיוברים בעולם. הוא גם עובד כמכונאי מוסמך כ 4 עשורים אז מי שלא מתאים לו שלא יראה. אני עדיין מסתכל לפעמים כי הוא מצחיק וכיפי. אריק מרדים וכריס פיקס הוא מלך.

הזול עולה ביוקר


×
×
  • תוכן חדש...