Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התחדשתי בC4 HDI בציר 2011, או צרפתיה שלישית גלידה


Igalz
שימו לב! השרשור הזה בן 252 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ספויילר קטן לבאות 🙃

IMG-20201116-WA0003.thumb.jpeg.91148c4ae9afc1079ac3bbad811c772c.jpeg

 

למי שמתעניין, מק"ט INA הוא 530061230. הקיט עלה 430 ש"ח (כולל שילוח) ממוכר אקראי באיביי. הגיע לידי 9 ימים לאחר הזמנה ללא עלויות נוספות.

 

סממן ראשון לכך שקנית משאבת מים מקורית - היא מגיעה עם אטם מתכת, בדיוק כמו שמורכב במפעל. עוד לא נתקלתי במשאבה חליפית שמגיעה עם אטם מתכת, רובן ככולן מגיעות עם אטם נייר.
IMG-20201116-WA0005.thumb.jpeg.b7bc8c78d6d9778b5cf6a56589e5ae7e.jpeg

 

כרגע אני ממתין לעוד 2 מחזירי שמן (קראנק וקאם), ומותחן רצועת אביזרים. אין לחץ יותר מידי, יש לי עוד 9K קמ עד הקילומטראז שבו תיכננתי החלפה (320K).

  • מעניין 1

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

9KKM זה חודש וחצי אצלך.

כשקראתי זבוליר חשבתי שנראה תמונה כזו:

citroen c4 spoiler spoyler Fiyatları ve Özellikleri

  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודשיים מאוחר יותר...

הסגר יחד עם מעבר לעבודה חדשה שכולה מתנהלת מהבית השביתו את מד הקילומטראז שעומד כרגע אך ורק על 314.5K ק"מ.

ובכל זאת לא התאפקתי וניצלתי את מזג האויר המקסים שהיה אתמול בשביל להחליף טיימינג ברכב שלי ובברלינגו עם אותו מנוע (וריאציה של יורו 6).

אצלי הוחלפו

1. סט טיימינג של INA עם מותחן וגלגלת סרק

2. משאבת מים של INA

3. מחזירי שמן של ויקטור ריינז

4. מותחן רצועת אביזרים של DAYCO (הגיע ארוז בקופסא של FEBI)

 

ניתן לראות שהרצועה הישנה הייתה עדיין במצב מצויין ללא סימני עייפות, סך הכל היא שירתה 155K ק"מ מתוך ה180K עליהם מנחה היצרן.
משאבת המים הראתה מעט סימנים של הזעה מחור הדמעות. לא משהו שהרגשתי במפלס נוזל קירור.

רצועה ישנה:
20210212_110644.thumb.jpg.722cf4dd1869f4f77891f41e2ff75713.jpg20210212_110012.thumb.jpg.cab401640984281cde4afb9dc9884d5d.jpg

 

מעניין לראות שהרצועה החדשה של INA מגיעה עם טקסטורה שעירה בגב שלה: (הרב חן פרחי נתן את ברכתו שהיא מאיכות מצויינת)

20210212_123519.thumb.jpg.d32e623fb01fdd418ed4671d8596f5e0.jpg

 

דבר מעניין נוסף הוא שבאותו מנוע במודיפיקציה של יורו 6 (של הברלינגו)  הרצועה היא בערך 2/3 מהרוחב של הרצועה שלי, ופרופיל השיניים מעט שונה, כל שן עשויה כאילו משתי גבעות שהתחברו

20210212_143352.thumb.jpg.74e12ac7cb8f9d27838e79845a8c4215.jpg

 

 

סך הכל עבודת הטיימינג פשוטה מאוד ולא דורשת כלים מיוחדים. מומלץ להצטייד בסט נועלים יעודי (כמה דולרים בעליאקספרס) אבל אפשר להסתפק גם בסט מקדחים.

סך הכל זמן עבודה כ3 שעות.

 

נתראה בטיפול הבא.

  • אהבתי 5

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 4 חודשים מאוחר יותר...

מד הקילומטרים ממשיך לרוץ והמספר 320K כבר נשאר הרחק מאחור..

היום הרכב עבר טסט נוסף בהצלחה.

שכחתי לעדכן על ביצוע טיפול לפני חודש כי פשוט לא היה שם שום דבר מעניין.. שמן, פילטר ופילטר מזגן.

בבדיקה ויזואלית תוך כדי הטיפול התגלה שהתושבת התחתונה כבר התחילה להקרע (שירתה 3 שנים), והמחזיר שמן של הציריה בצד נוסע מזיע קצת. שניהם יוחלפו בטיפול הבא.. המחזיר כבר יושב אצלי על המדף.

 

ישנן חדשות טובות בגזרת המזגן:

לפני יותר מחודשיים הכנסתי למערכת את האוטם דליפות הזה, ומאז אין יותר ריח של גז מזגנים מפתחי המיזוג לאחר עמידה ארוכה, וניראה שהדליפה פסקה, או קטנה עד לרמה בלתי מורגשת, גם לא נדרשתי למלא גז מאז (הייתי ממלא בערך כל חודש).

 

חדשות מבאסות יותר: אבן סוררת פגעה בשמשה הקדמית בכביש בינעירוני, והשמשה דורשת החלפה.. כניראה שבנתיים אני אמשוך קצת וכניראה אחליף אותה לקראת הטסט הבא.

  • רעיון טוב! 1

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה באמת חומר יחסית טוב, משתמשים בו במוסכים כדי "להציל" את המאייד ולחסוך פירוק דשבורד.

 

 

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 6 חודשים מאוחר יותר...

השעון מראה 334K, ובסוף שבוע האחרון מזג האויר האיר פנים. החלטתי להקדים טיפה את הטיפול כי הרכב נוסע יותר בדרכים עירוניות בזמן האחרון, ויותר נסיעות קצרות.

כניראה שאני אעבור לטפל כל 10K.

הוחלפו שמן, פילטר שמן, פילטר אויר, פילטר סולר. בוצע ניקוי לחיישן MAF (סתם בשביל הכיף).

 

היה בתכנון להחליף גם מחזיר שמן בגיר ותושבת תחתונה, אבל התברר שהמחזיר שמן שיש לי לא מתאים, כלומר יש לי מחזיר שמן של צד נהג, ואני צריך צד נוסע.

ההחלפה נדחתה עד שיגיע המחזיר המתאים.

  • אהבתי 3
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

335.5K על השעון.

בעקבות אירוע מצער נאלצתי להחליף 4 צמיגים.. האחוריים ממילא הגיע זמנם להחלפה. לקידמיים היה עוד איזה שנה לתת.

בכל אופן, הורכבו אתמול 4 צמיגי מישלן פרימסי4 אצל גלגלי המגן בבית דגן, צמיגים טריים בני 3 חודשים, תוצרת גרמניה, תענוג.

היום הרכב גם עבר כיוון פרונט אצל פרונט ארביב בחולון. ממליץ עליהם בחום. הרבה זמן לא יצאתי מבית עסק בתחום הרכב עם הרגשה כלכך טובה, גם מבחינת השירות וגם מבחינת המקצועיות.

 

  • אהבתי 2

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הם מהעסקים שמכוונים גם ציר אחורי?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 דקות, EliC25 כתב:

הם מהעסקים שמכוונים גם ציר אחורי?

בגדול כן,

כפי שידוע לך במרבית הרכבים אין כיוון לציר האחורי, אבל יש להם ציוד לבצע מתיחות לרכב אם צריך.

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מדבר על הרכב שלי, שיש בו כיוון.

לצערי עוד לא נתקלתי במישהו שעשה את זה, מה המחיר שגבו?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 55 דקות, EliC25 כתב:

לצערי עוד לא נתקלתי במישהו שעשה את זה, מה המחיר שגבו?

280 לפני מעמ לכיוון פרונט ויישור הגה.

 

מהשיחה שלי עם הטכנאי ומנהל העבודה, הם עושים את כל הכיוונים שהרכב מאפשר, וגם מתיחות במקרים קיצוניים

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עמוס שם? אולי אסע מחר..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 21 דקות, EliC25 כתב:

עמוס שם? אולי אסע מחר..

היום בצהריים לא היה עמוס. בשישי אני לא יודע מה הולך שם

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה שירשור מעניין.

איזה אוסף מטורף של אנשים ידעניים.

הלוואי עלי.

אני קורא וחצי מהדברים לא מבין.

 

מה זה נוזל DPF ?

מה זה הפירוק של משהו מאחורה ולשים בקבוק שם ?

 

אני ביקשתי להחליף שמן גיר, בפיזו ה 208 ידנית שלי, שיש לה 30,000 קילומטר ב 3 שנים, והמוסכניק אמר לא להחליף, כי אין על השמן גיר המקורי שהיצרן שם.

נראה לי תמוה אבל זה מוסך מומלץ פה בפורום אז לא החלפתי.

יש המלצה לשמן גיר להביא מחו"ל ?

 

גם עניין הבידודים מרעש בגלגלים מעניין אותי, אבל לא הצלחתי להבין איך עושים עם החומר הביטומני וכולי. 

אוותר אולי ?

 

איציק - למה לעשות בבית את האיזון גלגלים, עם הקרשים והמד לייזר, כשאפשר להכנס למכון ולעשות את זה ביותר נוחות ?

(סליחה על השאלה הגסה בפורום שכזה)

 

יגאל, תמשיך ככה.

 

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 39 דקות, omatza כתב:

אני ביקשתי להחליף שמן גיר, בפיזו ה 208 ידנית שלי, שיש לה 30,000 קילומטר ב 3 שנים, והמוסכניק אמר לא להחליף, כי אין על השמן גיר המקורי שהיצרן שם.

אפשר לקנות בארץ שמן גיר מקורי Mobil75FE במחיר כ 80 ש"ח לליטר. לגיר צריך קצת פחות מ 2 ליטר. 

 

להחליף שמן גיר אחרי 30.000 ק"מ זה בזבוז זמן וכסף. תחליף ב 100.000 או שאתה יכול להמתין להחלפת קלאץ' ואז להחליף. 

  • אהבתי 1

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 252 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...