Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3118 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עם הסגה הנמשכת של יישור קו של פיזו 309.

עכשיו שמתי לב לאחר השלמת מודול+כויל הצתה שהדוושה ספוגית ועוצמת הבלימה נמוכה משל הרכב בו אני משתמש באופן יום יומי.

הרכב הזה עבר: החלפת נוזל בלמים, צינורות בלם, שיפוץ קליפרים, החלפת משאבה מרכזית מאי ביי.

אני חושב שעשיתי ניקוז אוויר היטב יתכן יש טיפים מה לבדוק?

אני שוקל להחליף למשאבה הישנה לראות אם יהיה שינוי.

פורסם

במקור אני זוכר שהרכב הזה על משקלו הקל בלם מעולה.

היתה לי גרפיק 92 1.6 ידנית שבלמה הרבה יותר טוב מהZX החדשה שאי קנה בזמנו

פורסם

לבצע ניקוז עם הציוד הדרוש. אני יודע שיש ברשותך משאבת וואקום אבל ייתכן והיא לא שואבת כראוי ועדיין יש אויר או שאתה לא מישתמש בה נכון. גש למישהו שיבצע לך ניקוז אויר כראוי. את הכל במערכת הבלימה כבר החלפת כך שמילבד ניקוז אויר לא ימציאו לך כלום. ייתכן ואתה מפספס משהו.

×
×
  • תוכן חדש...