Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3145 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחרי שקניתי את האוטו הראשון שלי (מאזדה 3 אקטיב 2009 הצורה הישנה).

הלכתי לעשות יישור קו במוסך GTA שנמצא בחיפה בלב המפרץ.

קיבלתי עליו המלצות מהרבה אנשים וגם חיפוש קצר באינטרנט הניב חוות דעת טובות.

נתתי למיכאל (כנראה הבעלים) את דף הבדיקה והשארתי את האוטו.

השארתי את הרכב ביום שני בסביבות 5 בערב כשהם סוגרים ב6.

היום התקשרתי לברר מה מצב הרכב והתברר שצריך להגיע חשמלאי ב5 ולבדוק את בעיית נורת כרית האוויר שדולקת (למה דווקא לפני הסגירה אחרי יומיים?)

החשמלאי התעסק עם האוטו חצי שעה ואמר שיש בעיית תקשורת , משהו עם המחשב.

הייתי לחוץ לקחת את האוטו אז הוא אמר שאני יכול לבוא לקחת היום כי כל השאר נעשה ולחזור בשישי בצהריים כדי שלחשמלאי יהיו כמה שעות להתעסק עם הבעיה ולתקן אותה.

סך הכל הוחלף שמן מנוע - 150 , פילטר שמן - 80 , פילטר אוויר - 40 , 2 משולשים קדמיים - 560 , בולמים אחוריים (זעזועים) 250 , דיסקיות בלמים קדמיים - 250 , תושבת מנוע - 400 , כיוון פרונט - 150 ועבודה 450 , סך הכל יצא 2330 כולל מע"מ.

תושבת המנוע לא מקורית , שאלתי אותו לגבי החשיבות של זה. נאמר לי שבמאזדה 3 תושבת לא מקורית גם עושה עבודה טובה לעומת בהונדה שלא מקורית גורמת להרבה צרות.

בבדיקה הייתה רשומה נזילה מהמנוע ומהצינור הגה , הוא אמר שזה נראה כאילו מישהו שפך שם שמן ולא כמו נזילה , ניקו את החלקים ואמרו כשאחזור בשישי שיראו אם באמת יש נזילה.

הייתה רשומה גם רעידה של הגיר וגומיות מגן שצריך להחליף , לא הוזכר בכלל בטיפול.

בנסיעה הביתה האוטו הרגיש שהוא נוסע הרבה יותר טוב והמנוע מתפקד יותר חלק , גם הנורה של הכרית אוויר לא דלקה (?).

מבחינת מהירות העבודה לא הייתי מרוצה כל כך , יכול להיות שנפלתי בזמן שיש הרבה מאוד עבודה.

כשבאתי לאסוף את האוטו לא היה מקום לזוז במוסך מרוב רכבים (יכול להיות גם סימן טוב).

לגבי המחיר אני צריך את דעתכם , סך הכל יש הרגשה שעשו עבודה טובה והמחיר טוב אבל זמן העבודה היה לא סביר לדעתי.

פורסם (נערך)

אני יכול לתת לך דעה לגבי עלות מחירים, כי אישית לא מכיר את המוסך.

שמן מנוע (מקורי מוטורקראפט אדום) - 90-100 ש"ח

פילטר שמן מקורי - 50 ש"ח

פילטר אוויר - משער שלא שמו לך מקורי

תושבת מנוע - רק מקורי שמים (וההבדל בכסף בין מקורי לבין מה ששמת לא כזה יקר, עדיף מקורי).

 

כרית אוויר - תבדוק שבאמת סדרו את זה ולא בטעות הוציאו פיוז/מחקו תקלה מהמחשב.

נזילת שמן הגה - זה דבר ידוע במאזדות.

 

המחירים האלו הם בחנויות חלפים ולא במוסכים.

עריכה אחרונה על ידי ChaoscripT

Peugeot 106 XS 1.4 96' -> Toyota RunX 1.6 03' -> Mazda 3 2.0 08'

HU: Pioneer AVH-8650BT | Amp: Rainbow iPaul 4.300 Skull Edition | Component: Soon | Sub.W: Morel Primo 124

פורסם

לפי המחיר גם המשולשים לא מקוריים, אם תורכיים/ספרדים אז עוד שנתיים כנראה ששוב תצטרך להחליף, מצד שני משולש מקורי מגיע ל500 שקל.

 

בולמים ב250 שקל לזוג? אם כן אז כנראה סיני וחבל.

מקווה בשבילך שהתושבת מנוע תחזיק קצת יותר מכמה חודשים.

פורסם

המוטוקראפט לא מתאים למאזדה, לא יודע למה כולם רצים לשים אותו....הוא לא עומד בתקן של מאזדה ולא אמור להיכנס לשום מאזדה.

פורסם

לגבי החלפים ששמו חבל שלא שמו תושבת מקורית במיוחד אם מדובר בתושבת העליונה....איכות החליפית ששמו ככל הניראה תורגש בקרוב. דיסיקיות בלמים במחיר הזה אני מניח ששמו רמסה אך עדיין המחיר שניגבה עליהם הוא יקר. הם ניקנות בלא יותר מ 150 שח. שמן מנוע מה שמו? אם זה המוטוקראפט הוא נימכר בלא יותר מ 100 שח כך שהמחיר שניגבה הוא גבוה. לגבי משולשים ובולמים זה הכל עניין של מה מאפשר הכיס כי משולשים חליפיים גם לי יצא לשים בחא מעט מאזדות והם שורדים יופי וכך גם לגבי בולמים. ברור שאם הכיס מאפשר אז ללכת על בולמים של קאייאבה או מונרו אבל אז עלות של כל בולם הוא כ 500 שח. לגבי עניין המוטוקראפט למאזדה...שמישהו יפתור את הסאגה הזו כי אני אישית כן מישתמש בו למאזדות האלה ולא רואה בכך שום בעיה.

פורסם

המוטוקראפט הוא חצי סינטטי, וגם לא עומד בתקנים שמאזדה דורשים, אין שום סיבה להשתמש בו,

ובסך הכל המחירים נשמעים סבירים במיוחד שלקחו סכום נמוך על עבודה

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

פורסם

דיסיקיות בלמים במחיר הזה אני מניח ששמו רמסה אך עדיין המחיר שניגבה עליהם הוא יקר. הם ניקנות בלא יותר מ 150 שח.

שמן מנוע מה שמו? אם זה המוטוקראפט הוא נימכר בלא יותר מ 100 שח כך שהמחיר שניגבה הוא גבוה...

לא מבין, אתה מנהל החשבונות של המוסך?

את מי זה בכלל מעניין בכמה ניקנה?

ההשוואה הרלוונטית היחידה היא השוואת מחירים למוסכים אחרים ובמבחן הזה, לפחות לדעתי, המחירים טובים והוגנים.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
לרואי טאבrowtab

בכללי ,שנים שמשתמשים במוטורקרפט כשמן מנוע .

לא ידוע על איזו בעייה עימו .

 

זה לא משנה - בסופו של יום הוא לא מתאים מבחינת התקן של מאזדה ועדיין מדובר על שמן חצי סינטטי שאין שום סיבה להשתמש בו כשבאותו מחיר אפשר לקנות גם שמן עם תקן מתאים וגם סינטטי מלא.

פורסם
אני יכול לתת לך דעה לגבי עלות מחירים, כי אישית לא מכיר את המוסך.

שמן מנוע (מקורי מוטורקראפט אדום) - 90-100 ש"ח

פילטר שמן מקורי - 50 ש"ח

פילטר אוויר - משער שלא שמו לך מקורי

תושבת מנוע - רק מקורי שמים (וההבדל בכסף בין מקורי לבין מה ששמת לא כזה יקר, עדיף מקורי).

 

כרית אוויר - תבדוק שבאמת סדרו את זה ולא בטעות הוציאו פיוז/מחקו תקלה מהמחשב.

נזילת שמן הגה - זה דבר ידוע במאזדות.

 

המחירים האלו הם בחנויות חלפים ולא במוסכים.

לפי מה שקראתי פה בתגובות מוטורקראפט זה חצי סינטטי והוא אמר לי שהוא שם סינטטי מלא.

לגבי תקלת כרית האוויר , החשמלאי התעסק עם זה בערך חצי שעה ואמר שאין תקשורת עם המחשב - משהו כזה.

עכשיו הנורה לא דולקת , אני אמור לחזור אליו מחר כדי לסדר את הבעיה.

איך אני יכול לוודא שבאמת תיקנו ולא הוציאו פיוז או מחקו תקלה?

 

דבר ששמתי לב אליו במאזדה הוא העברת הילוכים קצרה מאוד.

לדוגמה אני יכול לסוע 40 קמש בהילוך 4 , וכשאני עולה להילוך 3 הוא לא יורד חזרה לשני אלא רק לראשון כשאני מאט כמעט לגמרי ויוצא מצב שאני נוסע 20-30 קמש בהילוך 3.

 

תודה לכולם על התגובות!

פורסם
לא מבין, אתה מנהל החשבונות של המוסך?

את מי זה בכלל מעניין בכמה ניקנה?

ההשוואה הרלוונטית היחידה היא השוואת מחירים למוסכים אחרים ובמבחן הזה, לפחות לדעתי, המחירים טובים והוגנים.

 

סהכ נתתי לבחור תמונת מצב של מחירי החלפים בחוץ לעומת מה ששילם עליהם במוסך שיעשה אץ החושבים והשיקולים שלו.

מחיר העבודה לכאורה נמוך אבל האלמנט עבר למחירי החלפים עצמם.

פורסם

חבל ששמו פילטר אוויר זול. זה פילטר חשוב.

תחליף למקורי.

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

פורסם
לא מבין, אתה מנהל החשבונות של המוסך?

את מי זה בכלל מעניין בכמה ניקנה?

ההשוואה הרלוונטית היחידה היא השוואת מחירים למוסכים אחרים ובמבחן הזה, לפחות לדעתי, המחירים טובים והוגנים.

 

המחירים האלה טובים מידי, מה שלהערכתי אומר שתושבת המנוע, בולמי הזעזועים והמשולשים אינם מקוריים ומתוך היכרות עם מאזדה אז מהר מאוד יתברר שהזול הוא היקר וצריך לחזור ולהחליף את החלקים האלה בטרם עת.

 

חבל.

פורסם
המחירים האלה טובים מידי, מה שלהערכתי אומר שתושבת המנוע, בולמי הזעזועים והמשולשים אינם מקוריים ומתוך היכרות עם מאזדה אז מהר מאוד יתברר שהזול הוא היקר וצריך לחזור ולהחליף את החלקים האלה בטרם עת.

 

חבל.

 

אין ספק שמדובר בבולמים ככל הניראה סינים עלומי שם וכנל גם התושבת והמשולשים אבל לא הייתי חורץ את גורלם כל כך מהר. אני לא מעט פעמים מישתמש גם בחלפים כאלה סיניים וזה מספיק לבעל הרכב שיחזיקו לו 3-4 שנים כל עוד המחיר מתאים לו. ההפרשים הם פי 2 ויותר.

×
×
  • תוכן חדש...