Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3149 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אם עדיין לא היה לך רכב ספורטיבי, רוב הסיכויים שאתה לא באמת יודע מה חשוב לך.

 

בצע נסיעות מבחן בכמה רכבים ואז תחליט למה אתה יותר מתחבר.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם (נערך)

הגשמתי את החלום שלי בשבוע שעבר ואני הבעלים הגאה של 308gti כחול מטאלי מדהימה.

אין על ידני אחי, חוץ מאולי בפקקים..

עלתה 200000, ביטוח 6000 - אם אתה הולך על חברות מסויימות אין דרישות לתוספת מיגון. זה חוסך לך התקנה של איתוראן ותשלום מנוי (קנס) חודשי - וקודן, ועלוקה, ושלושים מתקינים חאפרים שהופכים לך את האוטו, מפרקים ומרכיבים אותו חזרה.

 

מאחורה לא מדהים מבחינת מקום אבל לא אסון - אלא אם אתה רוצה באופן קבוע להסיע ארבעה אנשים מבוגרים או יותר. הכיסאות הקדמיים מעולים.

בכל שניה שאתה באוטו אתה עובר חוויה, מתענג על כל מחלף, לוקח כל סיבוב - המוח לא עסוק במערכת או בטלפון (רחמנא לצלן) או בשום דבר חוץ מנהיגה 110% מהזמן.

האוטו מאוד נח ושקט (כן, שקט, לטוב ולרע) ולא בעיה בכלל לחיות איתו ולנהוג כמו בן אדם נורמטיבי 90% מהזמן. עד שהעיניים מוצאות איזו חתיכת כביש פנויה..

עריכה אחרונה על ידי mnissan
פורסם

אכן, ה308GTI אכן מכונת נהיגה נהדרת.

 

מניר אמר ואמר נכון, אתה צריך לבחור מה בשבילך "ספורטיבי" - ככה נוכל להכווין אותך שאם אתה כבר מוציא סכום כזה לפחות תוציא אותו על רכב שייתן לך את מה שאתה הכי מחפש.

Xpeng P7 LR - For me

Xpeng G6 LR For the wife ;)

 

פורסם

נראה שהפזו היא ממש hardcore הילוכים , אולי הטהורה ביותר לחובב הרכב הספורטיבי ברמת מחיר נורמלית אבל בפקקים כל בוקר . זה גם שיקול . מעניין אם יהיו מבצעים לקראת השנה הקרובה.

פורסם

VRS אצלי למעלה משנה, אליפות של אוטו, הגה מדויק, כח זמין וחזק תמיד, וכשצריך אותה כמשפחתית ו/או ממש כרכב עם תא מטען ענק, אבל ממש ענק, היא נותנת גם את זה. לקחת בחשבון שמרווח בכסא מאחור קיים , ממש לא חסר,

רק ש בזמן נסיעה הקשיחות של הרכב

המורגשת בכסא האחורי, חזקה מאוד.

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם
נראה שהפזו היא ממש hardcore הילוכים , אולי הטהורה ביותר לחובב הרכב הספורטיבי ברמת מחיר נורמלית אבל בפקקים כל בוקר . זה גם שיקול . מעניין אם יהיו מבצעים לקראת השנה הקרובה.

 

אתה רוצה רכב ספורטיבי עם גיר אוטומטי??קח גולף GTI,למרות שהרכב לא ממש ספורטיבי,לדעתי אתה פשוט מחפש רכב משפחתי עם יותר כוח כמו הגולף.

פורסם

Golf gti על הכביש לדעתי זה משהו באיזור 235000 ולא 200000 כמו שפותח השרשור מכוון.

האמת שגם אני פוזל שוב לרכב ידני ואני מזיל ריר על ה 308gti. פסיכולוגית קשה לי להפרד מ 200k שח.

עד היום לכל היותר שלמתי 140k עבור לאון 1.8tsi ובעוד 2000 שח הוספתי עדכון תוכנה.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם

לצערי הרב, אני מבלה כל בוקר בפקק פחות או יותר רצוף של שעה.

אחרי שבוע התרגלתי לגמרי וזה לא מפריע לי יותר - אבל זה אני ולך אולי תהיה חוויה אחרת.

לדעתי, ובדקתי את הנושא באמת לעומק. אם אתה לא רוצה לחרוג מ-200 ואתה צריך רכב 5 מושבים יש לך שתי אופציות בגדול -

308gti או לוותר על העניין.

 

אם אתה יכול ללחוץ לכיוון 215-220 האופציות האחרות נפתחות.

כמובן תמיד יש לך את האפשרות של משומשות שנה שנתיים על הכביש..


×
×
  • תוכן חדש...