Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2900 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

תודה שהזכרת על החוק החדש.

שאלה בקשר לזה ולרכב באחריות - אתה קונה חלפים בחנות שכונתית ומגיע למוסך רגיל שחייב לקבל אותך, לא מורשה היבואן (גם זה לפי החוק לא מבטל את האחריות, בתנאי שהרכב טופל לפי הוראות היצרן ובחלפים מקוריים ). אם תצטרך להפעיל אחריות, והחלפים כנראה יהיו ללא סמל היצרן, האם היבואן יערים קשיים במימוש האחריות או לא? ובשנה של "רצון הטוב"?

כאשר הרכב באחריות, יש שאלות ודילמות לגבי אופן הטיפול ברכב. לגבי הרכבים שהם מעבר לתקופת האחריות הכל ברור.

למה אני שואל - כבר בכמה מקרים ראיתי שמוסך לא מורשה היבואן (חבר הפורום ומתמחה ברכבים מיצרן ספציפי ) המליץ בכל מקרה לטפל ברכב חדש במורשה היבואן ולא אצלו, גם כאשר יש חוק המתיר טיפול ברכב במוסך רגיל ללא פגיעה באחריות.

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
שלום

יונדאי I30 CW שנת 2014, טופלה במוסך מורשה מטעם היבואן מרשת ידועה.

המחירים נראים לי גבוהים- בעיקר כל המחירים של הבלמים הקדמיים והאחוריים שהקפיצו את הטיפול התקופתי ל4000שח...

המכונית כבר לא באחריות ואני חושב לעבור למוסך אחר בו אני מטפל בטויוטה הישנה שלי הרבה שנים.

המחירים המצויינים בחשבונית -לא מע"מ

מה דעתכם?

ערן

אם היית מבצע את הטיפול במוסך שאינו מורשה הייבואן הייית יכול לחסוך כ-800 שקלים בחישוב גס.

 

בפעם הבאה קבל הצעת מחיר ותברח...:-P

 

מוסכים מומלצים בפורום הם:

 

מוסך אורן בחולון

מוסך זיסו בת"א

מוסך רון בת"א

איזה כייף לי :)

פורסם
אם היית מבצע את הטיפול במוסך שאינו מורשה הייבואן הייית יכול לחסוך כ-800 שקלים בחישוב גס.

 

בפעם הבאה קבל הצעת מחיר ותברח...:-P

 

מוסכים מומלצים בפורום הם:

 

מוסך אורן בחולון

מוסך זיסו בת"א

מוסך רון בת"א

 

תודה לכולם על התשובות!

לא מבין את ההזהרה החמורה שקיבלת כאן מההנהלה על הכותרת הלא מדוייקת.מוזר.פורומים מצויינים! אבל דרישות מאוד מוזרות ונוקשות.הכותרת המקורית שלי היתה מאוד ברורה ותארה בדיוק מה שרציתי לדעת ואת מה שנמצא בגוף ההודעה שלי.

ערן

ערן

  • 8 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

חברים, מישהו יכול להמליץ בבקשה על מוסך איכותי עם מחירים הוגנים

לטיפול 120,000 לI30 CW סוף 2012 (צורה חדשה)

תודה רבה

פורסם

אני שנייה זורק הצידה את העניין הכלכלי החוצה ואני שואל,

איך אני בתור לקוח יכול לבדוק האם אכן הרפידות והצלחות שאותם המוסך רוצה להחליף בטיפול אכן מצריכות החלפה?

איך אני יכול לדעת שהמוסך לא דוחף לי את זה רק בשביל רווח?

פורסם

ישנם מספיק סירוטונים ברשת ולא מעט שירשורים פה המראים מה זה רפידות עם בשר וצלחת מלאה בבשר. בנוסף בקש מהמוסך שיראה לך איפה הבעיה בצלחת אם הוא מזהה כזו. טם אומר שאין בה בשר שיראה לך בעזרת קאליבר את העובי ותבדוק לפני זה מה דורש היצרן. גם לגבי תבדוק באותו רגע במוסך שיראה לך.

פורסם
העניין הוא שבדרך כלל אתה משאיר את הרכב לטיפול והאבחנה שלו להחליף נמסרת דרך הטלפון

 

ברור...

אז פשוט לא ללכת מהמקום ולחכות ולראות מה בדיוק נעשה ולדבר פנים מול פנים. לא לתת להם את התענוג שאתה לא נמצא וגם לא את ההרגשה שאתה מיתכוון ללכת.

×
×
  • תוכן חדש...