Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2900 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

יונדאי I30 CW שנת 2014, טופלה במוסך מורשה מטעם היבואן מרשת ידועה.

המחירים נראים לי גבוהים- בעיקר כל המחירים של הבלמים הקדמיים והאחוריים שהקפיצו את הטיפול התקופתי ל4000שח...

המכונית כבר לא באחריות ואני חושב לעבור למוסך אחר בו אני מטפל בטויוטה הישנה שלי הרבה שנים.

המחירים המצויינים בחשבונית -לא מע"מ

מה דעתכם?

ערן

חשבונית מוסך.jpg

פורסם

אין שום סיבה שבעולם לטפל ברכב לא באחריות אצל מוסך יבואן. בטוח דחפו לך שם מלא שטויות.

גש למוסך מורשה רגיל שמומלץ כאן בפורום וקבל הצעת מחיר.

פורסם

שלום

זה לא מוסך היבואן, זאת רשת מוסכים גדולה וידועה לפי סוג היצרן

אין שום סיבה שבעולם לטפל ברכב לא באחריות אצל מוסך יבואן. בטוח דחפו לך שם מלא שטויות.

גש למוסך מורשה רגיל שמומלץ כאן בפורום וקבל הצעת מחיר.

פורסם

כשנכנסים למוסכי יבואן או רשת מוסכים בעלת"שם" - אלו הם המחירים. זה יקר וזה יכול להיות יותר יקר כשמגיעים לתקלות המצריכות החלפת חלקים שבחו"ל עולים כמה מאות וכאן בארץ הם פתאום מקבלים מחיר של אלפים. למה? ככה.

אני הגעתי למסקנה שאת החלקים לטיפולים השוטפים עדיף לרכוש לבד. מה שפשוט להחלפה (פילטרים למינהם) אפשר להחליף לבד והשאר לתת למוסך כללי שיחליף. זו טרדה לא קטנה, אבל היא יכולה להביא חסכון לא קטן גם כן. שמתי לב שמרגע שלקחתי אחריות על הטיפולים לרכב, הרכב מקבל טיפול טוב יותר מאשר כשהוא היה מטופל במוסך יבואן ובחצי המחיר.

פורסם

בנוסף בכל מוסך שלא תלך אליו. מעיף את התוסף שמן, תוסף דלק וכל שטות אחרת. זה לא עושה כלום.

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

פורסם

מדובר בטיפול שכולל הכל - החלפת צלחות+ רפידות קדימה+ אחורה.

המחיר החלפים לא זול אבל לא בשמיים. צלחות אחוריות באמת יקרות, אבל המחיר לרפידות לא ( אם זה מקורי ). נדיר שאת כל הבלמים צריך להחליף באותו הטיפול.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
מדובר בטיפול שכולל הכל - החלפת צלחות+ רפידות קדימה+ אחורה.

המחיר החלפים לא זול אבל לא בשמיים. צלחות אחוריות באמת יקרות, אבל המחיר לרפידות לא ( אם זה מקורי ). נדיר שאת כל הבלמים צריך להחליף באותו הטיפול.

תסלח לי אבל רפידות קדמיות ב- 430 ש"ח כולל מעמ רק על החלק זה גנבה לא רק יקר.

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

פורסם (נערך)

אם אתה משווה לקניה עצמאית מ"יונדאי שופ" או משהו בסגנון, זה יקר.

בהשוואה למוסכי רשת של יבואנים אחרים, זה עוד על הצד הזול.

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אין פה שום הפתעות אלה המחירים במורשים ושיש מי שמוכן לשלם אותם יהיה גם מי שישמח לגבות אותם אז פשוט אין יה להתפלא! הלקוחות הם הקובעים בסופו של דבר והלקוחות הם האשמים נטו במצב יוקר המוסכים. אם היה צריך להחליף מה שהוחלף לא נדע לעולם. פעם הבאה קח הצעת מחיר ותעלה לפה לפני שאתה מחליט לבצע את הטיפול.

פורסם

לא יודע איך זה ביונדאי אבל אם הצלחות האחוריות כוללות מיסב אז המחיר מובן(לא אומר שזה מחיר טוב).

 

מניח שהבלמים הם מקוריים, אפשר היה להוזיל עלויות עם חליפי איכותי.

פורסם

במילה אחת "עושק"

כל החלקים המקוריים כולל עבודה בכל מוסך סטנדרטי אמור לעלות חצי מחיר בדיוק

לדוגמא פילטר שמן מקורי קאיה יונדאי עולה לי 35 ש"ח

בהצלחה

רמי

פורסם
אם אתה משווה לקניה עצמאית מ"יונדאי שופ" או משהו בסגנון, זה יקר.

בהשוואה למוסכי רשת של יבואנים אחרים, זה עוד על הצד הזול.

לא יונדאי שופ, אבל בחנות השכונתית בעיר שלך תוכל למצוא את כל החלפים במחיר של 50% הנחה.

כולל בלמים ורפידות וגם החלפים יהיו איכותים לא פחות מהצעה של המוסך.

פורסם

אני לא מבין את ההשוואה בין מוסך ( ועוד מוסך רשת יבואן ) לבין קנית חלפים תחליפיים בחנות חלקי חילוף.

כולם יודעים מה יותר זול, אף אחד לא גילה את אמריקה שהמוסכים מרוויחים גם על חלקי חילוף ולא רק על העבודה.

פירסמו כאן קבלה מטיפול במוסך רשת שאין בקבלה הזאת שום דבר חריג לטיפול במוסך מהסוג הזה.

מי שרוצה - הולך למוסך כזה ומשלם. מי שרוצה לחסוך - קונה לבד ומחליף לבד, או מוצא מוסך פרטי שמוכן לקבל לקוח עם חלפים שלו.

גם אני בדיעה שרכב מחוץ לאחריות לא שווה לטפל בו במוסך מורשה יבואן. ההפרש לא שווה את החותמת של מוסך יונדאי / רנו/ טויוטה/ סקודה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

לא חביבי.

היום מותר להגיע למוסך עם החלפים. זה תקין וכשר ע"י משרד התחבורה.

הגיע הזמן שבעלי המכוניות התעניינו קצת יותר על הרכב שלהם וידעו מה מגיע להם.

לקוחות הם לא שבוים של אף מוסך, לכל דבר יש אלטרנטיבה.

×
×
  • תוכן חדש...