Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3158 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

היה הרבה מחשבה בין סקודה פאביה לקיה פיקנטו ול c3

אני גר במקום עם עליות רבות אז הקיה יצאה מפה בגלל המנוע החלש

הפאביה רק שנתים אחריות וביטוח מאוד יקר וחלפים יקרים ואגרה יקרה

 

נשארתי עם ה c3 בחירה טובה עם האחריות 5 שנים או שטעות גדולה?

ובאמת אחריות מלאה ל 5 שנים?

 

תודה רבה

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

המכלולים של c3 החדשה כבר כמה שנים בארץ בפיג׳ו 208 ולא ידוע על בעיות.

למיטב ידיעתי 5 שנות אחריות מפגוש לפגוש.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם

הסיטרואן כמה רמות מעל הפיקנטו.

היא מציעה נוחות מעולה, מנוע זריז, מראה ואיבזור טוב.

לרעה בזחילה או מהירות נמוכה היצאה לא תמיד חלקה כמו כן הרכב מעט נא על המתלים בפניה כאשר יש שיבוש.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

מחיר השוק של ה C3 חלש מאוד והמחירון מתרסק ,תרכוש רכב כזה שמור שנה או שנתיים על הכביש ותחסוך הרבה כסף.

יבואן שנותן שנתיים אחראיות על הרכב שלו (סקודה) זה אומר משהו אז בטח שלא סקודה.

פיקנטו רכב מאוד חמוד אבל לא לחיים של עליות.

תשקול גם הונדה גאז

פורסם
הסיטרואן כמה רמות מעל הפיקנטו.

היא מציעה נוחות מעולה, מנוע זריז, מראה ואיבזור טוב.

לרעה בזחילה או מהירות נמוכה היצאה לא תמיד חלקה כמו כן הרכב מעט נא על המתלים בפניה כאשר יש שיבוש.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

המכלולים של c3 החדשה כבר כמה שנים בארץ בפיג׳ו 208 ולא ידוע על בעיות.

למיטב ידיעתי 5 שנות אחריות מפגוש לפגוש.

 

מחיר השוק של ה C3 חלש מאוד והמחירון מתרסק ,תרכוש רכב כזה שמור שנה או שנתיים על הכביש ותחסוך הרבה כסף.

יבואן שנותן שנתיים אחראיות על הרכב שלו (סקודה) זה אומר משהו אז בטח שלא סקודה.

פיקנטו רכב מאוד חמוד אבל לא לחיים של עליות.

תשקול גם הונדה גאז

 

אז בשורה התחתונה ללכת על ה c3? פאביה מאוד יקרה באגרה ובביטוח

אני מדבר על רמה אבזור הכי גבוהה

פורסם

אין C3 כזו בת שנה-שנתיים. זה דגם חדש.

 

אם ירידת הערך הצפויה סבירה עבורך, לדעתי זו עסקה מוצלחת. זו סיטרואן, הסיכוי שירידת הערך תהיה זהה לג'אז או ליאריס נמוך עד לא קיים. כאמור, ה-208 מצוידת באותם מכלולים ולא מציגה בעיות כבר כמה שנים.

 

אם ירידת הערך גבוהה מדי, הייתי אולי שוקל 208 משומשת קלות במקום. אין לה את אבזור הבטיחות (וחלק מהנוחות) של ה-C3 המאובזרת, אבל פרט לזה היא בסדר גמור.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם

הC3 רכב ברמה גבוהה יחסית לקטגוריה ועדיפה על ה208 בזכות מרווח, נוחות והנדסת אנוש, אחריות 5 שנים.

דברים שיכולים לחזק את השוק שלה: עיצוב ג'יפוני, ואחריות ארוכה.

 

 

פורסם

למעט שמירת ערך היאריס לא בליגה של הסיטרואן.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אם תקח מימון מלובינסקי תקבל גם התחייבות לטרייד אין במחיר נוח וסגור מראש.

זו הלוואה לכל דבר, אם יש לך את המימון תוכל לסגור אותו חודש לאחר הרכישה ולהישאר עם ההתחייבות לטרייד אין.

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם
תבדוק את היאריס.

 

תשקול גם הונדה גאז

 

חברים, אם אין משהו מועיל להגיב נא לחסוך.

 

לא היאריס, ובטח (ובטח ובטח) שהג'אז, לא יתנו לפות"ש את "כישורי הטיפוס" של ה-C3 (או של כל רכב אחר עם מנוע טורבו לצורך העניין). שתיהן חלשות, הג'אז אפילו חלשה מהפיקנטו.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

תודה רבה לכולם נעשתה הזמנה לגירסה הכי מאובזרת C3 , משהו יכול בבקשה להסביר לי על המערכת של מנוי טאץ שלהם עם פיונר? או שאיך שלא קוראים לזה....

פורסם

ראשית תתחדש וסע בדרכים בטוחות.

לדעתי הסופר מיני הכי מעניינת שיש היום בשוק שלנו.

אם אחליט להחליף את ה- 208 שלי בסופר מיני, נכון לעכשיו זאת המועמדות המיידית.

הלובינסקי טאצ' כולל מערכת איתור שלא בטוח שחברות הביטוח ידרשו ממך.

עוד כוללת וייז, רדיו אינטרנטי ועוד כל מיני שירותי רכב של לובינסקי.

שאלה, כמה מבקשים עבור גימור פנימי Hype Colorado ומסקרנות, איזה צבע?

קרדיט ל- misterb על התמונה

פורסם
ראשית תתחדש וסע בדרכים בטוחות.

לדעתי הסופר מיני הכי מעניינת שיש היום בשוק שלנו.

אם אחליט להחליף את ה- 208 שלי בסופר מיני, נכון לעכשיו זאת המועמדות המיידית.

הלובינסקי טאצ' כולל מערכת איתור שלא בטוח שחברות הביטוח ידרשו ממך.

עוד כוללת וייז, רדיו אינטרנטי ועוד כל מיני שירותי רכב של לובינסקי.

שאלה, כמה מבקשים עבור גימור פנימי Hype Colorado ומסקרנות, איזה צבע?

 

בחרתי צבע מהמלאי ללא תשלום אז לגבי צבעים אין לי שמץ של משוג

המערכת טאצ' הזו דורשים ממני לביטוח (קודן אלוקה כספסת וכו') זה מה שממני אישית כן ביקשו

 

זה הצבע שהוזמן שהיה במלאי ללא תוספת מחיר עם שחור מלא מבחוץ ( לא שני צבעים)

IMG-20171029-WA0015.jpeg


×
×
  • תוכן חדש...