Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3162 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום רב, אודה לעצתכם.

מחפש רכב נוח וחסכוני לנסיעה של 40,000 ק"מ בשנה.

1. איזה רכב יתאים? חשבתי על פלואנס דיזל. אשמח להצעות נוספות. (לא ג'יפונים)

2. איזו עסקה תהיה הכי משתלמת כלכלית? ליסינג לרכב חדש/ ליסינג למשומש / יד שניה מפרטי? (התקציב די גמיש)

 

תודה לכולם.

עריכה אחרונה על ידי אדון
פורסם (נערך)

תקציב גמיש זה טוב.

הכי משתלם זה אם יש לך ליסינג תפעולי ממקום העבודה ללא הגבלת קילומטראז'.

אם אין אופציה כזאת, אפשר לקנות מליסינג 0 קילומטרים רנו גרנד קופה או קיה סיד ( דיזלים ).

לדוגמה :

https://www.carcost.co.il/deals/deal/1625

 

https://www.carcost.co.il/deals/deal/1455

 

נסיעת מבחן תבהיר לך מה יותר נוח.

ליסינג פרטי ל 40 אלף קילומטרים בשנה אני לא מכיר, ל 30 אלף יש דבר כזה.

רכב משומש - רק אם תמצא מגאן/ פלואנס דיזל שרק התחילה לנסוע, נגיד, 30-40 אלף קילומטרים. כנראה זה יהיה מודל 2015-2016.

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אם גיר ידני זו אופציה, יש 208 דיזל ואפילו קקטוס דיזל (אלא אם הקקטוס נחשב ג'יפון). יש גם c3 פיקאסו דיזל, גם רובוטיות, אבל שוב, לא רכב נמוך (וכנראה קצת פחות נוח מהשתיים הקודמות).

 

את ה-c3 פיקאסו (דיזל ידני) אפשר למצוא ב-84,000₪ יד ראשונה אפס ק"מ (במוטודיל), אם כי לדעתי רכישה של רכב כזה משומש בן שנה או שנתיים ואחזקה שלו לארבע עד חמש שנים תחסוך עוד קצת בירידת ערך.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם
אולי כבר ראית אך יש כאן שרשור מקביל שעוסק באופל אסטרה דיזל:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?639022-אופל-אסטרה-ברלינה-(סדאן)-חדשה

לא ראיתי, תודה!

אם גיר ידני זו אופציה, יש 208 דיזל ואפילו קקטוס דיזל (אלא אם הקקטוס נחשב ג'יפון). יש גם c3 פיקאסו דיזל, גם רובוטיות, אבל שוב, לא רכב נמוך (וכנראה קצת פחות נוח מהשתיים הקודמות).

 

את ה-c3 פיקאסו (דיזל ידני) אפשר למצוא ב-84,000₪ יד ראשונה אפס ק"מ (במוטודיל), אם כי לדעתי רכישה של רכב כזה משומש בן שנה או שנתיים ואחזקה שלו לארבע עד חמש שנים תחסוך עוד קצת בירידת ערך.

רק אוטומט. זה רכב למישהו ששונא לנהוג...

פורסם

מרצדס E או S פלאג אין.

בתקציב לא מוגדר ("די גמיש") הוא נוח משמעותית מהרנו פלואנס, וחסכוני בדגמים החשמליים (פלאג אין).

יהיה עדיף בכל פרמטר על הרנו, ובטח נעים בהרבה בנסיעות ארוכות.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

כתבתי שהתקציב די גמיש, אבל גם נתתי נקודת יחס, שהיא רנו פלואנס, ולא סדרה 7. :wink:

תודה לכולם.

 

האם הסיד עדיפה על הגרנד קופה/פלואנס?

פורסם

עדיפה באיזה מובן?

מי שנוסע 40 אלף קילומטרים בשנה, חשוב שיהיה לו נוח. ומה שנוח לי ( לצורך העניין זה רנו ), לא בהכרח נוח לך. לכן יש המצאה בשם נסיעת מבחן, כדי שכל אחד ירגיש את הרכב, את המושבים, שדה ראייה ועוד עשרות פרטים קטנים.

שני הרכבים חסכוניים מאוד, שניהם עולים עכשיו אותו הדבר ואחרי 5 שנים + 200 אלף קילומטרים יהיו שווים מעט מאוד.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

יש מצב שהסיטרואן קקטוס יכולה להתאים לך דיזל כמובן.

למרות ששמעתי שגם הבנזין שלה חסכוני, יש רק גיר רגיל

ולאחרונה יצא גם אוטומטי.

×
×
  • תוכן חדש...