Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3174 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

מעוניין בהמלצה למוסך באזור השרון לטיפול תקופתי ברכב קיה.

מחפש מוסך שבאמת ידע לטפל בצורה מקצועית ואמינה, "לפי הספר".

דבר נוסף, מכיוון שהרכב חדש ועדיין באחריות - הבנתי שעדיף שיטופל במוסך של היבואן כדי שתהיה אחריות או שיכול להיות מטופל במוסך מורשה משרד התחבורה בתנאי שיצרפו מק"טים של החלקים המקוריים שהוחלפו?

מה עדיף?

 

תודה רבה וחג שמח.

פורסם

הריו של אישתי מטופל כבר 3 שנים במרום בהרצליה, נחמדים ושירותיים.

רק אציין שאישתי נוסעת מעט מאד, אז כל הטיפולים עד עכשיו היו די קטנים.

פורסם (נערך)

תודה, השאלה אם הם מקצוענים?

חשוב לי שיהיו מקצועניים, אמינים ושירות טוב.

אני מכיר מוסך של היבואן שמעסיק בחורים צעירים שאין להם מושג, כשבכל פעולה שהם עושים הם מחכים שיעבור עובד בכיר/מנהל שיבדוק ואז הם ממשיכים, מרגיש כמו בית ספר למכונאות, אבל למה שילמדו על חשבון הרכב שלי?

עריכה אחרונה על ידי crazyj
  • אחראי פורום
פורסם

מותר לך לטפל בכל מוסך שהוא מורשה משרד תחבורה

ועדיין לשמור על האחריות.

אבל, רצף טיפולים במוסך יבואן רשמי עשוי לעזור לך במקרה

של תיקון שהוא מחוץ לאחריות. מה שנקרא רצון טוב.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

לא הייתי לוקח את הסיכון עם רכב חדש מהניילון. גש תטפל ברכבך במוסך מורשה יבואן הקרוב לביתך. היבואן ינסה להתנער ממך בכל דרך אפשרית אם לא תטפל במוסכים שלו.

פורסם

שקלתי לטפל במוסך מורשה (לא של היבואן), ובסוף התחרטתי - אבל העניין שבמוסך יבואן הקרוב לביתי, העובדים לא מנוסים כפי שרשמתי מקודם, לכן מחפש מוסך יבואן עם עובדים מנוסים, אמינים ושיהיה שירות טוב.

אילס39- הם מקצוענים בהרצליה?

תודה.

פורסם (נערך)

הרכב שלי (לא קיה אבל לא חושב שזה משנה) מטופל שם כבר כמה שנים ואני מאוד מרוצה.

הם מאוד אמינים ומקצועיים.

ממשיך לטפל שם גם אחרי תקופת האחריות.

עריכה אחרונה על ידי ac99
פורסם
לא הייתי לוקח את הסיכון עם רכב חדש מהניילון. גש תטפל ברכבך במוסך מורשה יבואן הקרוב לביתך. היבואן ינסה להתנער ממך בכל דרך אפשרית אם לא תטפל במוסכים שלו.

 

יש חוק ואף אחד לא יכול להתנער אם הרכב טופל על פי חוק! גם הרכב שלי בן שנה עדיין באחריות ואני מטפל בבקא אל גארביה במוסך מורשה משרד התחבורה בחצי מחיר עם חלפים מקוריים בלבד!

פורסם

תודה ac99.

מאור30, אבל צריך שיהיה רשום בפירוט את רשימת החלקים שהחולפו כולל מקטים על מנת שתהיה אחריות יבואן נכון?

אבל אלקש צודק, כשהיתה לי בעיה אחרי חודש שמכסה מנוע לא נפתח (הכבל יצא מהמקום), מוסך היבואן ישר האשים שזה קרה בגלל שהתקנתי וו גרירה לא דרך החברה... מה הקשר בכלל? אבל הם תמיד מנסים להתנער מאחריות לא משנה מה תעשה.

פורסם
תודה ac99.

מאור30, אבל צריך שיהיה רשום בפירוט את רשימת החלקים שהחולפו כולל מקטים על מנת שתהיה אחריות יבואן נכון?

אבל אלקש צודק, כשהיתה לי בעיה אחרי חודש שמכסה מנוע לא נפתח (הכבל יצא מהמקום), מוסך היבואן ישר האשים שזה קרה בגלל שהתקנתי וו גרירה לא דרך החברה... מה הקשר בכלל? אבל הם תמיד מנסים להתנער מאחריות לא משנה מה תעשה.

 

נכון, צריך להיות קבלה מפורטת דל מה נעשה בטיפול עם רשימת החלקים והמקטים המקוריים. אל תתרגש מזה שהמוסך מנסה להתנער. יש חוק של מישרד התחבורה שטיפולים יכולים להיעשות דרך מוסכים מורשי מישרד התחבורה בלי שתיפגע האחריות. רק צריך לרענן להם לפעמים שהחוק הזה קיים וישים.

×
×
  • תוכן חדש...