Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1872 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

במצב כזה אני לא הייתי רוצה התחייבות לטרייד במחיר מחירון בעתיד מכיוון שאני לא הייתי חוזר ליונדאי.

אני הייתי מתעקש על רכב חדש או החזרה של הרכב וקבלת כסף.

 

לפני כ 3 שנים חבר שלי קנה רנו פלואנס 2.0 חדשה. אחרי כחודשיים הלך המנוע. היבואן מבלי להתווכח החליף לרכב חדש.

SUZUKI CROSSOVER TURBO 2017

Alpine

spg-17cs

Hertz Hi Energy 250

HERTZ HCP 4

  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

דורקי, אני מבין את מה שאתה אומר - לדעתי הרמה המקצועית במוסכים המורשים בארץ לא מספיק טובה, אני מבסס את זה על דברים שנכתבים פה ועל נסיון אישי שלי ושל חברים. מצד שני, כמו שנכתב פה, אין באמת פתרון אחר. רכב חדש זה חלום ורוד. טרייד אין או buy back נשמע לי יותר מציאותי. אי אפשר להתייחס לרכב כסתם מוצר, יש פה עניין של רישוי, ידיים, ק"מ... זה לא מיקרוגל או מקרר.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

וגם המחיר שמשלמים הוא לא מיקרוגל או מקרר.

דווקא בגלל זה ראוי עוד יותר לקבל שירות כמו שצריך (החלפת רכב) .

מה גם שליבואן יש יכולת התקזזות מול היצרן ככה שזה לאו דווקא יגיע על חשבונו...

במצב הזה כולם מרוויחים

(Sold) Chevrolet Aveo 2006

Citroen C3 2017

C5 Air Cross 2020

פורסם
דורקי, אני מבין את מה שאתה אומר - לדעתי הרמה המקצועית במוסכים המורשים בארץ לא מספיק טובה, אני מבסס את זה על דברים שנכתבים פה ועל נסיון אישי שלי ושל חברים. מצד שני, כמו שנכתב פה, אין באמת פתרון אחר. רכב חדש זה חלום ורוד. טרייד אין או buy back נשמע לי יותר מציאותי. אי אפשר להתייחס לרכב כסתם מוצר, יש פה עניין של רישוי, ידיים, ק"מ... זה לא מיקרוגל או מקרר.

 

לא מבין, הכל עניין של כסף ורק של כסף, ליבואן יש אפשרות כלכלית לתת רכב חדש. התקלה ברכב שהוא מכר ולכן עליו לתת מענה מושלם ללקוח.

 

רכב שעבר מנוע קשה למכור וכשמוכרים צריך להוריד לא מעט. בדיוק יש כעת שרשור מקביל על פ'יגו שלובנסקי התחייבו לטרייד במחיר מחירון אך הרכב בשוק הכללי לא מצליח להימכר ובטרייד כנראה גם צריך לשלם על הרכב החדש מחירון ללא הנחות.

פורסם

ברור שזה עניין של כסף. וחוק.

כלכלית, היבואן גם יכול בלי בעיה משמעותית לקנות לו וילה בסביון כפיצוי, ולשלוח אותו לחודש 'מחוף לחוף' בארה"ב.

כשזה לא הכסף שלך, מ'כפת לך לומר לקונה "שיביאו לך רכב חדש". אבל השאלה היא האם אתה מסייע לו או לא.להערכתי ממש לא.

אם היבואן היה מתנער ממנו - ניחא.

במקרה האמור - צריך לטפל בבעיה, ובמקביל לדאוג לפיצוי הולם שיניח את דעתו של הלקוח.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

א. כלל לא בטוח שצריך להחליף מנוע, כמו כן אני די מקווה שהיבואן ייתן מענה מושלם.

ב. חוקית אולי הכל נכון, כשירות פחות מרכב חדש לדעתי האישית לא מספק (ומסיבה ג).

ג. עובדתית שפות"ש לא יטעה, רכב עם מנוע חדש מכל סיבה שהיא זה רכב שיהיה קשה למכור וכיימכר זה יהיה בהורדת מחיר משמעותית, כנראה מאוד. גיבוי בדמות התחייבות לקניה חוזרת זה מענה כלל לא מושלם כי אתה כבול לקניית רכב חדש מאותו קונצרן, ובנוסף החברות אוהבות לתת מחירון כנגד מחירון חדש - שזה למעשה ביטול ההנחה הניתנת לרוב על רכב חדש ומכאן הכסף להתחייבות למחיר טרייד חוזר.

ד. ראינו שקרסו כן החליפו ללקוח רכב בגלל מנוע תקול - כנראה שזה לא הזוי בתעשיית הרכב (שמרוויחה המון ליבואנים), לכן דרישה לרכב חדש לדעתי לא שקולה לוילה בסביון.

פורסם
דורקי, אני מבין את מה שאתה אומר - לדעתי הרמה המקצועית במוסכים המורשים בארץ לא מספיק טובה, אני מבסס את זה על דברים שנכתבים פה ועל נסיון אישי שלי ושל חברים. מצד שני, כמו שנכתב פה, אין באמת פתרון אחר. רכב חדש זה חלום ורוד. טרייד אין או buy back נשמע לי יותר מציאותי. אי אפשר להתייחס לרכב כסתם מוצר, יש פה עניין של רישוי, ידיים, ק"מ... זה לא מיקרוגל או מקרר.

 

נכון.

 

אז כל ה"וויכוח" בנינו נסוב על השאלה עד כמה היבואן צריך לבוא לקראת הלקוח.

להבנתי החלפת הרכב בחדש בנסיבות האלה היא דרישה סבירה, אגב אני מרשה לעצמי לנחש שכלמוביל תנהג בלקוח בהגינות וכן תחליף לו את הרכב.

פורסם

אני חושב שאף אחד (כולל המוסך והיבואן) כנראה עוד לא הבין מה בדיוק הבעיה. בדגם חדש לעיתים זיהוי הבעיה לוקח לא מעט זמן. בשבל זה הייתי מבקש מהיבואן שיקח את הרכב אליו לבדיקה מקיפה ובנתיים ידאג לרכב חלופי. לשתתברר מהותה של הבעיה יהיה אפשר לדון על מהות ואפי הפיצוי.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

דורקי, הלוואי - לדעתי זה טיפה אופטימי. בוא נגיד שהם לא חייבים לו ואם יבטיחו לקנות את הרכב ממנו במחיר מחירון כשיחליט למכור, זו תהיה אופציה לא רעה, בתנאי כמובן שיצליחו לתקן את הרכב כמו שצריך, כמובן שזה צריך לבוא עם פיצוי על הזמן של הלקוח - בדמות טיפולים חינם למשל ואולי הארכת האחריות.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

שלייקס, בוא נחשוב על הסיפור מהכיוון של כלמוביל, ישנו לקוח שכבר ספג טרטור לא קטן ועדיין לא ברור מה צריך לעשות כדי להתגבר על התקלה.

 

סביר בעיני שבמקרה הזה הרכב ירכש חזרה עבור הטרייד ואז יתקנו אותו בלי לחץ ובלי לגרום ללקוח נזקים נוספים.

 

זו גם יכולה להיות הדרך הפשוטה והזולה בעבור כולם.

 

שנה טובה לכולם, נטולת תקלות :-)

פורסם

רק תגובה לבחור שדיבר על הרבה תקלות בדגם, אני כבר עם 23000 ק"מ וחיים קשים לאיוניק שברשותי, היא עומדת בזה בכבוד.

יש לא מעט כאלו אצלינו בחברה ובנתיים (כמעט כולם חדשות), העסק נראה בסדר.

פורסם

רק דבר אחד לא הבנתי - מה זה בדיוק "הלך המנוע" ?

מנוע גמור הוא מנוע שטבעות האטימה בו שחוקות וכתוצאה מכך הוא צורך שמן.

או שמיסבי גל הארכובה שחוקים ואז הוא "דופק" ולא בונה לחץ שמן מספיק גבוה.

מה קרה כאן ?

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

לדעתי אין למוסך מושג מה הבעיה - אז הוא יורה לכל הכיוונים - אני הייתי הולך למוסך אחר בתיאום עם מחלקת השירות של היבואן.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
א. כלל לא בטוח שצריך להחליף מנוע, כמו כן אני די מקווה שהיבואן ייתן מענה מושלם.

ב. חוקית אולי הכל נכון, כשירות פחות מרכב חדש לדעתי האישית לא מספק (ומסיבה ג).

ג. עובדתית שפות"ש לא יטעה, רכב עם מנוע חדש מכל סיבה שהיא זה רכב שיהיה קשה למכור וכיימכר זה יהיה בהורדת מחיר משמעותית, כנראה מאוד. גיבוי בדמות התחייבות לקניה חוזרת זה מענה כלל לא מושלם כי אתה כבול לקניית רכב חדש מאותו קונצרן, ובנוסף החברות אוהבות לתת מחירון כנגד מחירון חדש - שזה למעשה ביטול ההנחה הניתנת לרוב על רכב חדש ומכאן הכסף להתחייבות למחיר טרייד חוזר.

ד. ראינו שקרסו כן החליפו ללקוח רכב בגלל מנוע תקול - כנראה שזה לא הזוי בתעשיית הרכב (שמרוויחה המון ליבואנים), לכן דרישה לרכב חדש לדעתי לא שקולה לוילה בסביון.

 

היבואנים עושים כמעט הכל כדי שלא להחליף רכב בחדש (נותנים טיפולים ללא חיוב/ טריד אין עתידי/ הרחבת אחריות וכו׳), כי הפסד של החלפת רכב בחדש היא נזק של עשרות אלפי ש״ח לפחות.

הכיס של היבואן לא אמור לעניין אותך, אלא דרך הטיפול שלו בלקוח.

אם קנית דירה מקבלן ויש לך רטיבות חוזרת באחד הקירות, אתה מבקש החלפתה של הבית בחדש? כנראה שלא. כנ״ל ברוב המקרים של תקלות ברכב חדש.

×
×
  • תוכן חדש...