Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1872 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

גם אני אשמח לעדכון

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

גם אני אשמח לעידכן למרות שאני חושב שהבעיה היא נקודתית ברכב הספציפי הזה ולא גורפת. לחבר טוב יש איוניק שננהגת באגרסיביות יתרה עם כ 20,000 ק"מ ללא שום בעיה

פורסם
דווקא קראתי איפה שהוא שחלקים ממבנה המשושה של הממיר הקטליטי יכולים להשתחרר ולהגיע למנוע.

לא מוצא איפה קראתי את זה אבל מחיפוש קצר בגוגל יש שרשור מ-2010 שבו נאמר :"חלקי ממיר קטליטי, שנמצא מאד סמוך לשסתומי הפליטה, מגיעים לתוך המנוע וגורמים לנזק לצילינדרים וטבעות בוכנה." זה השרשור.

לגבי החלפה של הרכב לחדש - לא חושב שהוא יכול לדרוש משהו כזה, כבר היו פה מספר שרשורים דומים, ונאמר כבר כי אם היבואן יכול להחליף מנוע לחדש אז הוא יעשה זאת ולקונה הרכב אין שום סיבה לחשש ואין שום עילה לתביעה.

אני לא מומחה רכב ולא משפטן אז הייתי מציע להתייעץ עם כאלה, ולאלו שמגיבים מהבטן (דרך הרגש ולא ההגיון) אנא המנעו מלתת

עיצות שאתם לא בטוחים ב-1000% שהן נכונות. הנזק שיכול להגרם לפעמים גדול יותר מכל רצון להביא תועלת ולעזור.

נכון לגמרי, קטליזטורים שמתפרקים או מתפוררים מחסלים מנועים.

זה קורה לרוב בקטליזטורים שמשולבים בסעפת פליטה, תצורה שבה הקטליזטור קרוב מאוד לשסתומי הפליטה (כמה סנטימטרים בודדים ) ולחץ הפוך במערכת הפליטה שואב חלקי קרמיקה של הקטליזטור לתוך המנוע.

כשזה קורה, תוף זמן קצר יש נזק מנוע שמצריך החלפה או שיפוץ.

  • מבאס 1
  • 3 שנים מאוחר יותר...
פורסם

מעדכן שגם אצלי הלך ממיר קטליטי באיוניק משנת 2019. אולי יש פה בעיה קצת יותר נפוצה מהרגיל.

  • לא הבנתי... 1
  • מבאס 1
×
×
  • תוכן חדש...