Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3217 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לדעתי האישית - אין.

 

MANN חברה גדולה שמייצרת להמון יצרניות רכב, מקורי זכה לשלם יותר על הלוגו של החברה שמוטבע על החלק

פורסם
כלומר אין הצדקה לקנות שום חלק שהוא מקורי?

 

לדעתי אין שום בעייה עם חלק חילוף שמגיע מיצרן OEM גדול ומוכר, על אחת כאשר מדובר ביצרן ה OEM המקורי (וזו למעשה משמעות המילה OEM).

גם ברכב שלי אני משתמש בפילטר שמן של MANN ולתחושתי הוא איכותי יותר מהמקורי.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
הבדיקה הייתה לחומרים במעבדה...

המעבדה היחידה בארץ היא בעבודה שלי ולא היתה לנו שום פניה לזה. בדיקת הרכב החומרים אינה מעידה דבר על ביצועי הסינון ועמידות כימית או מכנית. ורק מי שמבין בזה יודע על מה אני מדבר. תקני החומרים (אטמים, גומי, פלסטיק, מתכת, דבקים וכדומה) הם לפי תקן ISO TS ולכן כל חומר שיעמוד במפרט יהיה קביל וגם פה יש מקום לשחק. אלא אם כן שלחו למעבדה בצרפת, גרמניה, יפן או ארה"ב ואם כן אשמח לקישור כדי לראות מה הם עשו.

הזול עולה ביוקר

פורסם
המעבדה היחידה בארץ היא בעבודה שלי ולא היתה לנו שום פניה לזה. בדיקת הרכב החומרים אינה מעידה דבר על ביצועי הסינון ועמידות כימית או מכנית. ורק מי שמבין בזה יודע על מה אני מדבר. תקני החומרים (אטמים, גומי, פלסטיק, מתכת, דבקים וכדומה) הם לפי תקן ISO TS ולכן כל חומר שיעמוד במפרט יהיה קביל וגם פה יש מקום לשחק. אלא אם כן שלחו למעבדה בצרפת, גרמניה, יפן או ארה"ב ואם כן אשמח לקישור כדי לראות מה הם עשו.

 

Drive2 זה אתר רוסי ומן הסתם הבדיקה לא הייתה בארץ.

Seat IBIZA 2015 1.2 TSI DSG

Skoda OCTAVIA 2013 2.0 TDI DSG

Skoda CITIGO 2014 1.0 MPI ASG

פורסם

אני מניח שלא בדקו שום דבר שבאמת רלוונטי לתקנים הרלוונטיים ולכן לא הייתי מתייחס בכלל לבדיקה שכזו.

לא שאני חושב שהמסנן של מאן לא היה עובר כל בדיקה רלוונטית אחרת.

עובדה שאנחנו רואים פעם מול פעם במעבדות שלנו - מסנני MANN הן אשר מסופקים כחלק מקורי והן אלה שמסופקים כחלקים תחליפיים-הם עדות למצוינות בתחום הסינון.

הזול עולה ביוקר

×
×
  • תוכן חדש...