Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3238 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

מבין.

 

אגב, יש שם 3 מצבים: power מצד אחד, hold מצד שני, ובאמצע a/t.

 

השאלה אם ישנו הבדל לגבי הצריכה, או שזה לא קשור?

 

תודה!

עריכה אחרונה על ידי יעקב כלפה
פורסם

אם אתה מבין את הפונקציונליות, אז אתה אמור להבין כיצד כל מצב משפיע על התנהגות הגיר.

התנהגות הגיר בהחלט משפיעה על צריכה הדלק... כמו גם התנהגות הנהג.

 

בקיצור יש להשתמש במצבים האלה למטרה שלה הם נועדו.

יום טוב גם לך

פורסם

אני רק יודע את המטרה שלשמן הן נועדו שני הפונקציות האלו,

אבל ההשלכה על הצריכה, אינני יודע.

 

ולזה אשמח לדעת; בנסיעה רגילה, בכביש בנעירוני, מה יקח לי יותר דלק?

power או hold או a/t.



פורסם

בשיוט במהירות בינעירונית שלושת המצבים יתנו אותה תוצאה כי הגיר יהיה בהילוך 4.

בהאצה או בתנועה ערונית power יצרוך יותר כי הגיר ימשוך הילוכים.

hold מיועד לכבישים חלקים או למצבים שבהם לא רוצים שהגיר יוריד הילוך תחת מאמץ (קיק) כמו למשל בעליות. ואין סיבה להשתמש בו במצבים אחרים.

יום טוב גם לך

פורסם (נערך)

תודה מאור ויגאל.

 

יש לציין שאינני מחפש ביצועים ופתיחות וכדו',

אלא נסיעה נוחה ורגועה. ואם כבר אפשר לחסוך בדלק, אז למה לא...

מספיק האוטו הזה שותה..

עריכה אחרונה על ידי יעקב כלפה
×
×
  • תוכן חדש...