Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3262 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אמינות טובה לצד צריכת דלק טובה.

מאחור מרווחת.

לרעה מנוע רועש במאמץ וזווית גילגול גדולה, מושבים נוקשים עם תמיכת צד חסרה.

לא פירטת מה הדרישות שלך מהרכב, למשל תא מטען גדול? צריכת דלק? זריזות?

 

אם אתה מחפש תת משפחתית הייתי בודק דווקא את פיגו 301 שמציעה נוחות טובה יותר, מרווח טוב מאחור לצד תא מטען גדול, מושבים עדיפים.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
אמינות טובה לצד צריכת דלק טובה.

מאחור מרווחת.

לרעה מנוע רועש במאמץ וזווית גילגול גדולה, מושבים נוקשים עם תמיכת צד חסרה.

לא פירטת מה הדרישות שלך מהרכב, למשל תא מטען גדול? צריכת דלק? זריזות?

 

אם אתה מחפש תת משפחתית הייתי בודק דווקא את פיגו 301 שמציעה נוחות טובה יותר, מרווח טוב מאחור לצד תא מטען גדול, מושבים עדיפים.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

הבנתי שדווקא המיציבושי טובה יותר מהפיג'ו והיסטרואן C אליזה.

וכן, חשוב לי תא מטען גדול , חסכוני, אמין.

פורסם

לא ממליץ.

הרכב לא נעים לנסיעה, מאוד רועש, לא נוח במיוחד, לא יציב בסיבובים, לא נבחן במבחני ריסוק, איכות חומרים נמוכה יחסית, תאוצות איטיות.

היתרון היחיד זה שהוא יחסית מאובזר ואם תנהג רגוע אז הוא גם די חסכוני, למעט זה לא מוצא שום דבר טוב אחר להגיד עליו.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

אם פותח השירשור מתעניין ברכב מן הסתם הוא יודע איך הרכב ניראה.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

מה זאת אומרת לא נבחן במבחני הריסוק? אני לא מוכן לקחת רכב לא בטיחותי

לא מוכן להתפשר על רכב מתחת ל 5 כוכבי בטיחות במבחן הריסוק.

פורסם

הספייס סטאר נבחנה וקיבלה 4 כוכבים ולא 5 עקב חוסר התראה על אי חגירה מאחור.

האטראג עצמה לא נבחנה.

גם ה 301 לא קיבלה 5 כוכבים בכלל הגנה בינונית על הנוסעים.

אם צריך רכב מרווחת ופרקטי אולי שווה לשקול את הגאז.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

נוסע על כאלו בצבא,

יתרונות- אבזור,מרווח,צריכת דלק,אמינות.

חסרונות-רועשת,לא יציבה,מתרסקת,חלשה ורועדת בסרק.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם (נערך)
הבנתי שדווקא המיציבושי טובה יותר מהפיג'ו והיסטרואן C אליזה.

וכן, חשוב לי תא מטען גדול , חסכוני, אמין.

 

אני עשיתי נסיעת מבחן על שתיהן, פשוט אין מה להשוות, 3 הדברים שיהיו טובים יותר במיצובישי הם סחירות, גדג'טים ,ונסיעה חלקה יותר בגלל הגיר הרציף אך נורא רועדת בסבובי סרק בעמידה שזה לא קיים ב301,

 

בכל מקרה, מה שאתה מחפש ברכב תמצא באטראג',

יש לך תא מטען גדול (450 ליטר), היא אמינה מאוד ומאוד חסכונית, תתחדש.

עריכה אחרונה על ידי boobleit
פורסם

סחירות לא מובטחת במיצובישי בכלל, רכב שנפוץ מאוד בליסינג וכמעט לא נמכר בשוק הפרטי, ולמען האמת אני לא מכיר הרבה אנשים שיהיו מעוניינים ברכב כזה. מעבר לכך מבין כל היפניות מיצובישי לא נחשבת סחירה במיוחד.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
סחירות לא מובטחת במיצובישי בכלל, רכב שנפוץ מאוד בליסינג וכמעט לא נמכר בשוק הפרטי, ולמען האמת אני לא מכיר הרבה אנשים שיהיו מעוניינים ברכב כזה. מעבר לכך מבין כל היפניות מיצובישי לא נחשבת סחירה במיוחד.

 

נכון, אני בעצמי החזקתי במיצובישי לפני הפיג'ו, אך עדיין היא הרבה יותר סחירה מהפיג'ו.

פורסם
סחירות לא מובטחת במיצובישי בכלל, רכב שנפוץ מאוד בליסינג וכמעט לא נמכר בשוק הפרטי, ולמען האמת אני לא מכיר הרבה אנשים שיהיו מעוניינים ברכב כזה. מעבר לכך מבין כל היפניות מיצובישי לא נחשבת סחירה במיוחד.

אנשים יעדיפו אטרא'ז מאשר 301 אחר ורק בגלל שזה מיצובישי, אמין זול לתחזוקה.

 

 

פורסם
האטראז זה לא אוטו שקונים, זה אוטו שמקבלים לצערך אם אתה בקבע וכד'

הייתי יורד שנתון או שניים וקונה משפחתית מודרנית נורמאלית ולא את הפחנוע הזה

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

 

מבין את הדעה שלך, אך אני עדיין חושב שאם חיפשתי רכב חסכוני, אמין, מרווח, וכמה שיותר חדש הייתי הולך על רכב כזה חדש יחסית ולא ישן יותר וזה בהרבה,

כי זה ממש לא שנתון או שניים (איך הגעת לזה?!!),

במחיר אטראג' או 301 משנת 2015 תקנה קורולה או מאזדה 3 , אולי 2011, שזה הבדל של כמעט 4 שנים, לא 1 ולא 2, ובתקופה הזו הרכב עובר המון.

×
×
  • תוכן חדש...