היי, אני מחפש רכב אוטומט עם נפח תא מטען גדול יחסית (450 ליטר ומעלה)
עדיפות שהרכב לא יהיה סטיישן כזה מכוער.
תקציב עד 35 אלף שח רצוי שנתון גבוהה יחסית.
תודה לעוזרים.
התלבטות פיג'ו 301/סיטרואן C אליזה/מיציבושי אטראז
אשמח שתציעו לי את הרכב הטוב ביותר מבין השלושה תודה.
וגם לשמוע חוות דעת.
למה דווקא הרכבים האלו? שנתון גבוהה מחיר זול ותא מטען גדול.
שלום חברים אני חייב את עזרתכם, כבר השתגעתי.
אני מחפש רכב:
1. בטיחותי מאוד
2. תא מטען גדול, לא פחות מ 400 ליטר
3. רכב אמין וטוב, אוטומט
4. מעל שנת 2010
5. תקציב עד 40 אלף שח
אשמח מאוד מאוד לעזרתכם, כבר כמעט קניתי מיציבושי אטראז בסוף התברר לי שמבחני הריסוק שלו נמוכים מאוד.
אשמח לקבל חוות דעת על הרכב הזה.
בגדול, מה שאני מחפש זה רכב אמין,חסכוני יחסית,והכי חשוב עם תא מטען גדול (מעל 400 ליטר)
אני חשבתי על הונדה סיוויק הצבק אשמח לשמוע ממכם גם עוד דגמים.
ברשותי מאזדה 2 , שנת 2010 אוטומט.
בזמן האחרון כשאני עוצר ברמזור יש לי מין רעידות של הרכב זה מרגיש בחלק האחורי כזה.
יש לציין שברגע שאני מעביר ל N. הרעידות מפסיקות.
אשמח לדעת ממה זה נובע , תודה לעוזרים.
שלום ברשותי מאזדה 2 שנת 2010
ופעם ראשונה שאני מעדיף אני לקנות את המוצרים לטיפול ולתת למישהו שבתחום שיעשה לי את זה תמורת 100 ש"ח
הייתי רוצה לדעת איזה מוצרים אני צריך לקנות
למה שמן מנוע - איזה שמן מנוע?
פילטר אוויר? פילטר שמן? איזה? מקורי לא מקורי??
תודה לעוזרים
שלום, ברשותי מאזדה 2 שנת 2010 השכרה לשעבר.
אני מעוניין לקנות קיה פיקנטו חדשה מהסוכנות, ואני רוצה לעשות טרייד אין להביא להם את הרכב שלי.
האם הם יקחו את הרכב במחיר מחירון לאחר שכלול, או במחירי "שחיטה".
תודה.
שלום ברשותי מאזדה 2 שנת 2010 , הרכב נותן קפיצות כלפי מעלה מידי פעם.
כמו כן הנסיעה לא הכי שקטה, זה לא רעשים מהמנוע או משהו אלא יותר מכיוון הגלגלים או צמיגים.
הבנתי שכנראה זה בולמי זעזועים, מה העלות של זה בערך?
ומה לגבי הצמיגים אולי הם נשחקו וזה הסיבה לרעש?
תודה.
שלום מצאתי רכב באלבר יונדאי i20 שנת 2010 יד 2 , 120 אלף קמ. אוטומט
תוצאות הבדיקה מראים כמה בעיות,בין היתר:
רעשים במנוע+מגלגלות ואביזרים + תושבות מנוע פגומות + רטיבות שמן קורוזיה וסימני נזילה בחיבורים.
בנוסף לכך נקישה בשילוב במעבר הילוכים
מחירון הרכב 51
סכום העסקה 36 כולל אחריות חצי שנה מנוע וגיר
אשמח לשמוע חוות דעתכם על תוצאת הבדיקה כל השאר דיי תקין והרם המחיר שווה את זה