Jump to content

דבושון

  • הודעות

    114
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי דבושון

  1. שלום לכולם, אשמח לשמוע המלצות על תכשירים למינהם לחידוש הצמיג, ללא פגיעה בצמיג עצמו,תודה.
  2. שלום,מבקש ייעוץ ברכישת רכב MG-ZR שנת 2004 או 5,אוטומטית,1800 סמק. תודה.
  3. שלום לכולם, אני מעוניין לעשות טיפול קטן לרכב,שמנים ופילטרים רכב מאזדה MX5 בבית, איזה מוצרים אני צריך לקנות, תנו לי רשימה של דברים שצריך לקנות, תודה רבה לעוזרים.
  4. יש פה מישהו עם רכב קבריולט שמכיר את העניין הזה?
  5. שלום חברים, יש לי MX5 גג קנבס, אחרי הסערה והגשמים אין לי נזילות של מים אבל מה שכן היה לי זה כמו טיפות קטנות מאוד שדומות לאדים על כל הגג, מישהו יכול להסביר את התופעה ?
  6. MX5 הידראולי
  7. שלום לכולם, מדי פעם בזמן תחילת נסיעה כאשר אני מסובב קצת את ההגה אני שומע כמו עמעום רוטט כזה רעש שקשה להסבירו, מישהו יודע מה עליי לבדוק ? תודה.
  8. תחפש דבק בד של חברת יעקובי, הוא מצוין.
  9. טיפול שגרתי, לא משהו ספציפי.
  10. שלום, אני צריך לעשות טיפול עשרת אלפים לרכב MX5 בזמן הקרוב, והייתי מעוניין לקנות דברים כמו פילטרים למיניהם וכל מה שנדרש לטיפול דרך האיביי כמובן מקורי ותואמים לרכב MX5 MAZDA.
  11. ממליץ לך על השמפו הזה המתייבש מעצמו ללא שום סימני מים או סימני ניגוב כלשהם.
  12. שמפו Wash & Go Liquid Gold מבית Carplan. שמפו המתייבש מעצמו, ללא צורך בניגוב, בטכנולוגיה מולקולרית מתקדמת. אין צורך בניגוב - מתייבש בעצמו ומותיר ברק. לא משאיר סימני ניגוב, מישהו מכיר,יודע? האם מומלץ ?
  13. מיועד להסרת שריטות בצבעים שונים מהרכב, אשמח לשמוע חוות דעת על המוצר.
  14. אם עשיתי לפני 3 שבועות בערך פוליש ווקס, אז זה בסדר להשתמש בזה עכשיו ?
  15. אני אשקלוני, לך ליוסי את אהרון שיראה את זה הוא יעשה לך את העבודה הכי טובה באשקלון במחיר סביר.
  16. שלום לכולם. מבקש חוות דעת על המוצר: משחה נגד שריטות של חברת "מישלין",תודה.
  17. תרשום בEBAY 30x70cm Microfiber Absorbent זאת הסמרטוט שהזמנתי לפני שבוע בערך.
  18. שלום לכולם, יש לי מאזדה MX5 שחורה, לפני כשבועיים עשיתי לה פוליש ווקס. בכל פעם שאני שוטף אותה טוב משפשף ואחכ מנגב עם סמרטוט חדשה מיקרופייבר נשאר לי סימני ניגוב על כל האוטו. מה יכולה להיות הסיבה? אני משתמש בשמפו טפלון וסמרטוט מיקרופייבר של "סנו".
  19. אני ראיתי את הסרטון אבל אני רוצה לשמוע פעולות בעברית, כי אני מאוד חלש באנגלית.
  20. שלום לכולם, הגיע לי החומר שהזמנתי מEBAY לצביעת גג קבריולט: SOFT TOP REVIVER - RENOVO אשמח לשמוע מהם סדר הפעולות לצביעת הגג,תודה.
  21. שלום לכולם, יש לי מאזדה MX5 מגג בד. יש פתח קטן ליד השמשה האחורי שממנו מטפטף קצת מים, אני רוצה להדביק את הפתח הזה בחומר שנקרא ADIT CHIMICAL 500, החומר מורכב משני חומרים אחד בצבע אדום והשני לבן. האם זה מומלץ? הדבק הזה הוא מאוד חזק יותר מסיליקון, האם כדאי להדביק איתו או עם דבק בד רגיל של חברת "יעקובי".
  22. שלום, אני רוצה לבצע חיפוש היסטורית טיפולים של הרכב שברשותי שרכשתי לפני כשבוע. היכן אני אמור להקליד את מספר הרכב בכדי לבדוק זאת? תודה.
  23. שלום, בשעה טובה התחדשתי במאזדה MX5. רציתי לדעת כיצד אני מנקה מחדש ושומר עליו ? איזה תכשיר הוא המתאים ? יש לציין שהגג הוא לא וינילין, הגג הוא ממש בד מתוח אין לי מושג מה שמו, תודה.
  24. שלום, האם כדאי להתקרב לרכב MX5 יד עשירית שנת 2003, ב14 אלף פחות מהמחירון?
×
×
  • תוכן חדש...